די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עיצוב גבס בפינות אוכל

    עיצוב גבס בפינות אוכל

    אחד מהמקומות היותר חשובים בבית הינו המקום שבו אנחנו אוכלים את הארוחות, אז נכון שבעידן האינסטנט הכל הולך הרבה יותר מהר, בהרבה מקרים אנחנו מוצאים את עצמנו אוכלים תוך כדי תנועה, או על הספה מול הטלוויזיה, אבל עדיין יש להם לא מעט אפקט וחשיבות בבית, אנחנו מדברים כמובן על פינות האוכל.

    פינות אוכל היום נותנות מיימד עיצובי מאד גדול בבית, היום כל אחד כבר יודע שאם אתה רוצה לעצב את הבית שלך תתחיל מהמקום שבו תבלה את רוב הזמן, פינת אוכל נעימה ומעוצבת תיתן את הרוגע והשלווה לאכול כמו שצריך, כי הרי כבר הוכח שאכילה רגועה ונעימה תורמת לעיכול טוב יותר ולבריאות.

    אז איזה פינת אוכל כדאי לבחור? זאת כבר שאלה שקשורה הרבה לטעם אישי ועיצוב הבית שלכם

    בין אם יש לכם בית שמעוצב בסגנון הייטק, בית עץ או בית עם קירות גבס. יש חשיבות רבה לכמות האנשים שהולכים לאכול אצלכם בפינת האוכל, האם אתם משפחה גדולה וברוכת ילדים, או משפחה קטנה של עד 5?
    האם בד"כ באים להתארח אצלכם אנשים וכמה? אלו שאלות שנותנות מושג לגבי גודל פינת האוכל שאתם צריכים, שולחן וכמות כיסאות.

    עכשיו מגיעה השאלה מה גודל המקום שאתם מקצים לפינת האוכל, היום ישנם פינות אוכל מודולריות שמצליחות להביא למקסימום את ניצול המקום, גם אם יש לכם בית קטן או החדר המוקצה לפינת האוכל הינו חדר קטן, באמצעות שולחן מודולרי תוכלו לקפל את פינת האוכל כאשר אין בה שימוש ולחסוך מקום רב בבית, כאשר יושבים לאכול או לארח הפינה נפתחת במהרה וניתן ליהנות ממנה.

    השלב הבא הינו שלב העיצוב, ישנם לא מעט אנשים שלא מתחשבים בשלב זה, הוא לא מדבר אליהם והם לא נותנים לו חשיבות, אבל ישנם המון אנשים שזה חלק בלתי נפרד מרכישת פינת אוכל, הם מאד רוצים שהכל ישתלב כמו שצריך בבית שלהם, מצבע השולחן והכיסאות ועד השילוב שלהם עם הקירות או הארונות, לצורך זה צריך לדעת בדיוק את המיקום של פינת האוכל ולאחר מכן לבדוק את הצבעים המשולבים בחדר זה.

    מהצבע של הקירות ועד הצבע של הרצפה, לקחת בחשבון ארונות, תמונות, כל אלמנט שיש בחדר ואחר כך לשלב את פינת האוכל בכל זה, זאת יכולה להיות משימה בכלל לא פשוטה למרות שזה נשמע ככה, יש לא מעט מעצבים שבנו מזה קריירה, למצוא את השילוב הנכון יכול להיות לפעמים מאד מתסכל ואם מדובר בבית חדש שאתם מעצבים, נמליץ לכם בחום דווקא כן להתייעץ עם מישהו מומחה שיכול לתת לכם עזרה.

    בבתים בעלי קירות גבס ניתן לשלב את פינת האוכל באופן יוצא דופן, ישנם פינות אוכל שמחברים אותם לתוך הקיר והם נפתחים בשעת הצורך, כמו כן לקירות גבס יש גם עיצובים מיוחדים לפינות אוכל והתאמה לצבעים, קחו בחשבון שאם אתם מעוניינים לעצב לכם פינת אוכל ואתם באמצע שיפוצים או בבניית בית, מומלץ להגיד לפני זה לקבלן שמבצע לכם את עבודות הגבס מה אתם מתכננים לפינת האוכל שלכם, כיוון שגם הוא יכול לתת לכם טיפים מסוימים והמלצות ויכול להכין את החדר בצורה האופטימלית ביותר.

    לסיכום – פינת אוכל הינה אחת מהאלמנטים היותר חשובים בכל בית, לכן צריך להשקיע הרבה מאמץ על מנת למצוא את הנוסחה הנכונה – מגודל הפינה ועד העיצוב, אך ברגע שמוצאים את הנוסחה הנכונה, תוכלו רק להרוויח מזה.

     

    דילוג לתוכן