די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עיצוב מודרני בגבס

    עיצוב מודרני בגבס

    עבודות גבס – החלום והתגשמותו

    רבים חולמים לשפר את איכות חייהם בדמות דירה מרווחת ואיכותית יותר. נהוג היה לחשוב שכדי לשפר את רמת הדירה שלכם היה צריך לחכות לירושה מהסבתא או לחכות שנים לקופת החיסכון שתיפתח. בעולם המודרני אנו מעוניינים בדברים עכשיו – לא בעוד שש שנים ולא בעוד שנתיים. טכנולוגיית עיצוב בגבס ושיטות עבודה בגבס מתקדמות יכולות לשפר את איכות חיי הבית שלכם באופן ניכר וללא עלויות בשמים.

    כדי להניע את הרצון שלכם לשיפור רמת החיים בביתכם מציעה לכם חברת די דקו חבילה שלמה של עיצוב הבית ועבודות השיפוץ החל משלב התכנון ועד גמר הביצוע. לחברת די דקו מעצבים היכולים לקחת כל חלל נתון, ולהפוך אותו למקום יוקרתי ואיכותי ולשנות את רמת חייכם ללא עלויות רבות ובפרק זמן קצר וסביר.

     

    כדי להתחיל יש להכיר את העיצובים הבסיסיים שניתן לעבוד אתם ושמהם תוכלו להחליט:

    עיצוב מודרני

    עיצוב מודרני הוא עיצוב של חללים פתוחים ומרחב שמודגש במינימום רהיטים. הבית נראה פתוח ללא מכשולים וללא העמסת יתר של רהיטים. החלל מעוצב לפי קווי אורך ורוחב שעל פיהם מודגשים האזורים השונים: אזור הישיבה, אזור האוכל, המטבח, פינת הטלוויזיה וכדומה. מראה העיצוב המודרני הוא מראה שמשדר יוקרה וניקיון. המראה המודרני מגובה בשימוש של חומרים כגון מתכת, זכוכית וצבעים קרים. שילוב שבין מתכת וזכוכית יעשה גם בפריטי הריהוט השונים וגם במקומות שמחברים בין אזור לאזור. עיצוב מודרני יכול להתאים גם לחללים קטנים המעוניינים להגדיל את נפח הבית ללא בנייה נוספת, אלא על ידי עיצוב אופטימלי.

    עיצוב קלאסי

    עיצוב קלאסי היא הגדרה מאד רחבה של סגנונות עיצוב. במהותו הסגנון הקלסי עושה שימוש בתכנון קלסי של חלל הבית ובחומרים קלסיים לשימוש ברהיטי הבית וכדומה. עיצוב קלסי יכול להכיל עמודים מעוצבים וכרכובים מתאימים, נברשות תאורה גדולות, חלוקה לחדרים ספציפיים בניגוד לחלל אחד גדול וכן שימוש ברהיטים קלסיים העשויים מעץ ובגימור עתיק. עיצוב קלסי איננו עיצוב קיטשי. עיצוב קלסי הוא עיצוב הנהוג בכל רחבי העולם ולמרות שלל העיצובים המודרניים, הוא עדיין מקובל באין ספור בתים. אם אתם אנשים שחושבים קלסיקה לכו על העיצוב הקלסי ללא חשש.

    עיצוב אקלקטי

    עיצוב אקלקטי הוא שילוב של כמה וכמה סגנונות יחד. לא תמיד תרצו שכל הבית שלכם יראה בסגנון מודרני. חלל הסלון, המטבח ופינת האוכל אולי כן, אבל לא חדרי השינה ויתר הבית. עיצוב בסגנון אקלקטי משלב בין העיצובים השונים, ומאפשר לכם ליהנות מכל העולמות במקום אחד. כדי להצליח בעיצוב אקלקטי יש לערוך תכנון מדוקדק של מה שרוצים כדי שהבית שלכם לא יראה כמו משחק הרכבה לילדים.

    כל העיצובים והביצועים תחת קורת גג אחת

    כדי להגשים את חלום שיפור הבית שלכם פנו לחברת די דקו שמתמחה גם בעיצוב וגם בביצוע של עבודות השיפוץ. לחברת די דקו פתרונות מעשיים של עבודות גבס ברמה גבוהה ביותר, כדי להגשים כל סגנון שתחליטו עבור הבית שלכם. כל עבודות השיפוץ כולל עבודות הצבע והגימור נעשות על ידי חברת די דקו עד לשביעות רצונכם המלאה.

    אם אתם מעוניינים בשיפור מיידי ולא יקר של הבית שלכם, פנו כבר עכשיו לדי דקו שתעשה את העבודה עבורכם.

    דילוג לתוכן