די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    משדרגים את הבית בעזרת שיטת הבניה הקלה

    משדרגים את הבית בעזרת שיטת הבניה הקלה

    העולם הולך קדימה ונדמה שאנו מונעים על ידי הטכנולוגיה והקדמה. עד לא מזמן הייתה לרשות הקבלנים שיטת בניה אחת ויחידה, אשר נקראת השיטה הקונבנציונלית, ורק באמצעותה היה ניתן לבנות בתים חדשים ולשפץ ולהרחיב בתים קיימים. הרצון ליצור אלטרנטיבות נוספות והרצון הגדול עוד יותר לחבק את כדור הארץ ולהיות יותר ירוקים, הביא לעלייתה של שיטה חדשה הנתונה לרשות כולנו והפכה להיות הפתרון המושלם עבור רבים – שיטת הבניה הקלה.

    נדמה ששיטה זו מטיבה רבות עם אלו המבקשים לבנות בית חדש ועבור אלו אשר רוצים להרחיב את המבנה הקיים שברשותם. לשיטת הבניה הקלה יתרונות רבים, החל מעלויות נמוכות ביחס לשיטה הקונבנציונלית, כמויות פסולות פחותות ומשך עבודה קצר יותר המנגיש לכם את ביתכם במהירות האפשרית.

    תוספות לבית הקיים

    המון פעמים אנו רוצים להרחיב את הנכס שלנו ולנצל את השטח הקיים על מנת להפיק את המיטב מהבית שלנו. אחת הדרכים השכיחות על מנת לתעל את המרחב שברשותנו היא באמצעות תוספות בניה כגון עבודות גבס. אם פועמת בלבכם המשאלה להרחיב את ביתכם שכעת הינו מבנה עומד וקיים או לסדרו מחדש בחלוקה חדשה מוטב לכם לעשות זאת בשיטת הבניה הקלה ובאמצעות חומר הגבס.

    תוספות לבית בבניה קלה מאפשרת לכם להימנע משיטת הבניה הקונבנציונלית אשר דורשת כוח עבודה רב, פגיעה באיכות האוויר ולא מעט כוח עבודה. בעת שבוחרים בשיטת הבניה הקלה ניתן להגיע לתוצאות נפלאות ובלתי מתפשרות בזמן קצר ובעלויות נוחות כך שלקבלן אין צורך להקים במקום מבנה משרדיים זמניים או שירותים ניידים לפועלים ולמבקרים במקום.

    מה אפשר לעשות עם גבס?

    בית הינו השקעה לטווח הארוך וכמובן שאנו לא רוכשים בתים חדשות לבקרים, אלא קונים אותו פעם אחת בחיים. בעת שקנינו את הבית שלנו קנינו אותו בפורמט מסוים ובצורת בניה מסוימת, אך אין זה אומר שעלינו לחיות באותו המבנה בדיוק גם כעת. אנשים רבים רוצים לרענן את מבנה הבית, לשנות את הסדר והחלוקה ובעיקר להפיק את המיטב מהחלל הקיים.

    אחת הדרכים השכיחות לארגן מחדש את הבית היא באמצעות תוספות לבית בבניה קלה. אחד החומרים בהם משתמשים הוא הגבס אשר התגלה כחומר נוח ההולם את שיטת הבניה הקלה ומביא לתוצאות נפלאות.

    עם הגבס אפשר לתחום חדרים קיימים, ליצור מחיצות וקירות חדשים בחלל הבית הקיים שלכם. הגבס מנגיש פיתרון בניה יעיל ועמיד אשר מטיב עמכם בעת שהנכם משלמים פחות על השדרוג בביתכם. בנוסף לכך, הגבס מאפשר עבודה מהירה יותר ביחס לחומרים אחרים כך שהשיפוץ בביתכם וארגונו מחדש אינו צפוי לארוך זמן רב.

    תשמחו לגלות כי לוחות הגבס יכולים לעמוד בתנאים של רטיבות ובפני אש כך שתוכלו לבנות תכנית שיפוצים רחבה עם תועלות רבות תוך שהנכם חוסכים בעלויות ובמשך הבנייה אך מבלי להתפשר על התוצאה הסופית הכוללת נראות ובטיחות. בנוסף, עם הגבס ניתן ליצור מדפים, דלפקים וגם תקרות מגבס.

    מאמרים נוספים
    שילוב נישות גבס עם מדבקות קיר לילדים

    עבודות גבס הן ללא ספק מרשימות ויפות ותורמות לא מעט לחלל בו הן מורכבות, אך כמובן שיש לבחור בקפידה את קבלני הגבס ואת העיצובים הרצויים.

    דילוג לתוכן