די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עיצוב בגבס לחדרי ילדים

    עיצוב בגבס לחדרי ילדים

    חדר הילדים היה מאז ומעולם החדר היותר כיפי לעיצוב. אפשרויות העיצוב הן אין סופיות, כשהן משלבות אלמנטים מתוקים מעולמם של הילדים וקשת צבעים ססגונית במיוחד. עיצוב חדר הילדים בגבס הינו הדרך הקלה והמהירה למראה מושלם, שובב וילדותי מתמיד שיהפוך כל רגע בחדר לחגיגה של ממש.

    חלומות מתוקים

    חדר ילדים צבעוני וססגוני, בעל עיצוב מרתק מחד וילדותי מאידך, הינו חלומו של כל ילד, ולא פחות מכך– של הוריו. המהפך הדרמטי שהביאה בשורת הגבס לעולם העיצוב מאפשרת יצירת חדרי ילדים אגדיים בעלות נמוכה, במהירות, וללא בלגן. השלב הראשוני, הוא כמובן, שיחה רצינית עם הילד בה תאפשרו לו לפרוש את צפונות ליבו, ובהכוונתכם, להגדיר את חלומותיו העיצובים.

    מומלץ לבחור בקו מנחה אליו תיצמדו בעיצוב החדר. מכוניות? דובונים? פרחים או כוכבים? בגבס, הכל ניתן לעיצוב מדהים. מקמו בחדר גופי גבס משולבי תאורה צבעונית, בחרו קיר אחד בחדר ועצבו אותו בעיצוב בעל טוויסט מפתיע, צבעו חלק מגופי הגבס בצבעים עליזים התואמים את השפה העיצובית הכללית של החדר, או בחרו לעצב תקרה מגבס שתהפוך את החדר כולו לחלל ילדותי ומתוק היישר מהאגדות.

    פינה לכל אחד

    חדרי ילדים המשותפים לשני ילדים או יותר, הינם מקור בלתי אכזב לחיכוכים בלתי נגמרים המעכירים את האווירה ומשגעים את ההורים לחלוטין. הגדרת חלל אישי לכל ילד באמצעות אלמנטים מגבס הינה פתרון קל, פשוט וזול לקונפליקט החדר המשותף. סדרו לכל ילד פינה אישית משלו, עם מדפי גבס אישיים משלו לאחסון חפציו האישיים ועם נישות גבס מעוצבות להצבת ה"פיצ'פקעס" שלו.

    התייחסו אל שילובי הגבס כאל כלי עיצובי בעל אפקט רב השפעה ועצבו באמצעותם את החדר כולו, תוך מתן ביטוי אישי לרצונותיו של כל ילד בעיצוב פינתו האישית ובשמירה על קו עיצובי תואם של החדר כמכלול. באופן שכזה, תיהנו משקט ושלווה, ועל הדרך, תרוויחו חדר ילדים קסום ומרהיב, המגשים את חלומותיהם הכמוסים של ילדיכם והופך את השהייה בין כותלי חדר הילדים לחוויה עצמתי וחמימה שתיחרת בליבם לעד.

    עיצוב בגבס כתחליף לריהוט – מדפים וספריות

    עיצובי גבס עשויים אף לשמש כתחליף זול ויפהפה לפריטי ריהוט פונקציונליים שונים כדוגמת כוורות וספריות לילדים, אשר מחירן כרהיט סטנדרטי עשוי בהחלט להעיק על התקציב. ספריות או כוורות מגבס, הצבועות בגוונים התואמים את הקו העיצובי של החדר ומשולבות בתאורה צבעונית מדהימה, זולות באופן משמעותי, יפות בהרבה ומעניקות לחדר עיצוב בלעדי וייחודי המשרה רושם מקורי, צעיר ובעל מעוף.

    המומחים של "די דקו" ישמחו לסייע לכם בעיצוב חדרי ילדים מדהימים שיהפכו את חדר הילדים שלכם ליצירת אומנות ילדותית ומתוקה שכל ילד ישמח להתגורר בתוכה. העבודה תתבצע תוך הקשבה מלאה לרצונותיכם האישיים ולחלומות ילדיכם, בשילוב יצירתיות ותעוזה, במקצועיות, ביעילות, באדיבות, ובעמידה מושלמת בלוח הזמנים.

     

    נשמח לסייע ולעזור בכל התלבטות – פנו אלינו באמצעות הטופס, או חייגו: 052-8222010

    מאמרים נוספים
    מחירון עבודות גבס

    עבודות גבס יכולות לשנות לחלוטין את המראה של הבית. עלותן של העבודות אינה גבוהה, הגבס עמיד בפני נזקי מזג האוויר והוא משרת את הלקוחות לאורך שנים רבות.

    שימוש בגבס לעיצוב גופי תאורה

    עבודות גבס מאפשרות להרכיב מוצרים קומפקטיים על פני שטח מוגדרים. גבס הוא אחד מחומרי הבניין המאפשר לבצע עבודות עיצוב שונות, ולהתמודד עם מגוון חומרים שונים, כולל גופי תאורה.

    דילוג לתוכן