די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עיצובים בגבס – כל מה שצריך לדעת

    עיצובים בגבס – כל מה שצריך לדעת

    אם תמיד רציתם לקבל קצת יותר מידע על כל הקשור בעיצוב בגבס ורציתם לדעת מהם האפשרויות שעומדות לפניכם, באיזה עיצובים מדובר, מהם המחירים ובעיקר מהם היתרונות והחסרונות, המשיכו בקריאה.

    למעשה, הגבס הוא אחד החומרים הפשוטים והנוחים ביותר לעבודה. ניתן לחתוך אותו ולהרכיב אותו וכך לצור אלמנטים עיצוביים שונים. בזכות העיצובים בגבס, מתקבל מראה נקי, עם קווים ישרים ואלגנטיים. אז מה אפשר לעצב בגבס?

    עיצובים בגבס – מה אפשר לעצב?

    קרניז גבס – מדובר על קורה שממוקמת בין הקיר לתקרה. קרניז גבס יכול להגיע במגוון של צורות בהם, קרניז מעוגל, קרניז מדרגה ועוד. לקרניז יש כל מיני שימושים. לדוגמה, ניתן לשתול בו גופי תאורה וניתן גם להסתיר איתו חוטי חשמל. מעבר לכך, אותו קרניז יכול גם לשמש כמסגרת לכל דבר. הכוונה היא שאם אתם מעוניינים לתלות תמונה בבית, תוכלו להוסיף לה מסגרת קרניז מגבס. כמו כן, אם מדובר על אזור המטבח בבית, אז תוכלו להשתמש בקרניז מעל האי במטבח וכך לתלות  את גוף התאורה, בו אתם מעוניינים, בתוך הקרניז. העלויות יכולות להתחיל החל מ-250 שקלים למטר רץ.

    תקרות גבס מעוצבות – יש לא מעט בתים ודירות, בהן מבוצעת הנמכת תקרה באמצעות תקרת גבס. הנמכת תקרה, יכולה להיות פתרון מצוין בעיקר כאשר התקרה איננה מושלמת. לתקרת הגבס, ניתן להוסיף תאורה בקלות כמו, תאורה נסתרת או תאורה שקועה. העדיפות היא להתקין תאורה בתקרת גבס ולא תקרה רגילה. התהליך הוא הרבה יותר פשוט גם מבחינת הקידוח וגם מבחינת תליית גופי התאורה. המחיר של תקרת גבס יכול להתחיל מ-350 שקלים למטר. אם מזמינים תקרת גבס משולבת עם  תאורה אדריכלית מעוצבת, אז התשלום על התאורה יהיה כמובן בנפרד.

    עיצוב גבס בסלון – עם עיצוב כזה, ניתן להוסיף נישות, כוורות ומדפים מגבס וכמו כן נישה ייעודית לטלוויזיה.

    נישות גבס – ניתן לקנות כוורות מוכנות או לצור כוורות גבס שיהיו מובנות בתוך הקיר. נישות גבס יכולות להיות תחליף מצוין עבור ארונות או מדפים. יש ניצול של נישה שתתאים בדיוק לצרכים המבוקשים. את אותה הנישה, מייצרים מגבס.

    קיר גבס לטלוויזיה – רוב הטלוויזיות היום הן עם מסכים שטוחים. על כן, במקום להעמיד את הטלוויזיות על כונניות ייעודיות, ניתן להקים נישת גבס ולתלות את הטלוויזיה, כך שתהיה מעין מסגרת גבס סביבה. גם את החוטים והמוצרים הנלווים לטלוויזיה, ניתן לאחסן בתוך נישת גבס מעוצבת. כך אפשר לצור מראה נקי ובעיקר אסתטי.

    אנשי מקצוע בתחום הגבס

    אם העיצובים והשינויים שתרצו לבצע נעשים במסגרת שיפוץ כללי, אז קבלן השיפוצים כבר ידאג לפועלים שיש להם ניסיון בתחום הגבס. מה שכן, אם מדובר על עבודות בגבס בלבד, אז רצוי לקחת קבלני גבס, שהינם מקצועיים ובעלי ניסיון בתחום.

    יתרונות וחסרונות

    יתרון בולט ומשמעותי לעיצוב בגבס, נעוץ כמובן בעובדה שהוא יוצר מראה נקי, מדהים ומעוצב. החיסרון נעוץ במחיר. על מנת לשקול את כל האפשרויות העומדות לרשותכם, רצוי להתייעץ עם אדריכל וכמו כן עם קבלן השיפוצים.

    מאמרים נוספים
    ניקיון יסודי לאחר עבודות גבס

    עשיתם עבודות גבס בבית או במשרד? בוודאי הבית שלכם זקוק לניקיון יסודי לאחר עבודת הגבס, שכן עבודות הגבס משאירות אחריהן הרבה לכלוך ואבק

    בדק בית לאחר שיפוץ

    שיפוץ דירה יחד עם קבלן שיפוצים מבטיח עמידה בלוח זמנים. חברת שיפוצים מקצועית יכולה לקחת על עצמה את האחריות המלאה עבור עבודות גבס וגם לטפל בטיפול בליקויי בנייה קיימים.

    דילוג לתוכן