די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    מקבץ של עבודות גבס לחידוש הבית שלכם

    מקבץ של עבודות גבס לחידוש הבית שלכם

    יש לא מעט סיבות שבגללן אנשים מעוניינים להזמין קבלן גבס איכותי שיבצע עבודות גבס בבית שלהם, אבל אין ספק  שהסיבה העיקרית היא הרצון שלהם לחדש ולשפץ את הבית שלהם.

    חידוש הבית יכול להיות פרויקט יקר למדי, הרי לשיפוצים אין גבול. עם זאת, כשזה מגיע לעבודות גבס הרי שבאופן יחסי, אפשר לשמור על מסגרת של תקציב שפוי. הסיבה לכך היא שהגבס הוא חומר איכותי מאד – אך גם לא יקר במיוחד, והעבודות עם הגבס אינן כה ארוכות. לכן, אפשר לחדש את הבית בעלות סבירה, ולגרום לו להיראות אחרת לגמרי – אבל בעלויות נוחות בעזרת הגבס. הנה דוגמאות לכמה מעבודות הגבס המובילות, שבעזרתן תוכלו לחדש את הבית שלכם בצורה נהדרת.

    כך מחדשים את הבית עם הגבס

    • הקמת קיר גבס

      דרך אחת לחדש את הבית שלכם, היא ע"י הקמה של קירות גבס חדשים בבית. מדובר על עבודות גבס שמבצעים ברוב המקרים בסלון, שכן מדובר על החלל הגדול והמרכזי בבית לכתחילה. בעזרת הקמה של קיר גבס, תוכלו ליצור מתחמים שונים וחדשים בבית.

      כך למשל אפשר ליצור חדר ילדים חדש תוך שימוש בחלל הקיים והפרדתו עם הקיר. אפשר ליצור מחיצות בין סלון לבין המטבח אם תעדיפו ליצור הפרדה נוחה שכזו, ואפשר ליצור הפרדה חלקית בין כמה אזורים בסלון – למשל בין האזור עם שולחן האוכל, לבין האזור של פינת הטלוויזיה.

    • בניית קרניז גבס

      עוד עבודות גבס שבעזרתן אפשר לחדש את הבית, אלו הן העבודות להקמת קרניז מגבס. קרניז מגבס הוא  תוספת חשובה, אשר מותקנת ברווח שין הקיר לבין התקרה, ולרוב הקרניז יהיה בעיצוב יוקרתי ומיוחד. יש להבין כי לקרניז שני יתרונות משמעותיים בחידוש ושיפוץ הבית שלכם.

      הראשון הוא בעצם היותו ובעצם המראה שלו: לקרניז יש מראה יוקרתי וקלאסי, והוא משדרג בתוך רגע את העיצוב של החלל שבו הוא מותקן. עם זאת לקרניז יש יתרונות נוספים, והוא בהסתרה של כבלים שונים, תעלות מיזוג, תשתיות חשמל, ועוד. לא פעם בבתים ישנים התשתיות הללו חשופות לגמרי, והדבר איננו אסתטי בלשון המעטה. בעזרת הקרניז, ניתן ליצור תעלות הסתרה דקורטיביות ואיכותיות בתקציב נוח.

    • מזנון מגבס בסלון

      עוד אפשרות לחידוש הבית עם עבודות גבס, קשורה כמובן בפינת הטלוויזיה והספרייה שלכם. לרוב אלו פינות מעט נשכחות, ולעתים אף מאולתרות. אולם עם עבודות הגבס הן ייראו אחרת לגמרי! ניתן הלקים מזנון שלם מגבס. במזנון יהיה מקום לטלוויזיה, למכשירים נוספים (DVD, סטרימר וכו'), וכן מקום כמובן לספרייה, לפינות של תאורה, לכלים יוקרתיים להגשה, לפסלים דקורטיביים קטנים, ועוד.
      כך בעצם הפינה הזו בסלון תהפוך להיות החשובה והיפה ביותר בבית!

    יש לכם עוד לא מעט אפשרויות

    חשוב לציין שיש כמובן עוד שפע של עבודות מגבס שאתם יכולים לממש בבית שלכם, בכדי לחדש אותו ברמה גבוהה.

    פנו לקבלן גבס איכותי, על מנת לקבל הצעות נוספות

    מאמרים נוספים
    אנשי המקצוע בתחום הבנייה עוברים ללוחות גבס

    המודעות לאיכות הסביבה עולה מדרגה, ומגיעה גם לתחום שיפוץ ועיצוב הבית. בעוד בעבר רוב אנשי המקצוע העדיפו לחסוך בעלויות ולהשתמש בחומרים מזיקים לסביבה

    בנייה בגבס – עשה זאת בעצמך או השאר זאת למומחים?

    אפשרות הבנייה והעיצוב באמצעות חומר הגבס הינה אחת מהמבוקשות ביותר בתחום עיצוב הפנים הפרטי והמוסדי.

    דילוג לתוכן