די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עבודות גבס מיוחדות

    עבודות גבס מיוחדות

    כשחושבים על עבודות גבס אנו רואים בעיני רוחנו צוות סבלים הסוחבים לוחות גבס לתוך מעלית כדי להקים מחיצה בחדר הילדים, על מנת להפריד בין שני המתבגרים שזקוקים לחדר פרטי כל אחד בנפרד. אין ספק שעבודת גבס זו חשובה ובסיסית, אבל לא בזה מסתיים העניין. האמת היא שעבודות מסוג זה הם הבסיס של הבסיס של עבודות גבס ורוב העבודות עוסקות דווקא בצד הדקורטיבי של הבית ולא בצד מתחמי של הבית. חלוקת חדר או הזזת קיר לשם הגדלת חדר נתון דורשת עבודת גבס מהסוג הראשון, אך כל יתר עבודות הגבס שונות באופיין.

    מהן עבודות גבס אמנותיות?

    עבודות גבס אמנותיות דורשות מיומנות של איש מקצוע מעולה יחד עם יכולות תכנון ועיצוב של ארכיטקט ומגע יד של אמן. עבודות גבס אמנותיות מתייחסות לכל עבודות הדקורציה בבית החל מעיצוב קירות באופן מיוחד, גימור שבין התקרה לקיר ולמפגשי הקירות, יצירת חוצצים בין חלקי הבית השונים בגבהים ובסגנונות שונים, וכלה בבניית מדפים, מזנונים, ושידות גבס מסוגננות.

    מכיוון שגבס הוא חומר שמאד קל לעבוד וליצור ממנו, ניתן לשלב עבודות גבס אמנותיות בכל רחבי הבית: בחלל הסלון ופינת הישיבה, בחדר האורחים או בחדר העבודה, חדרי אמבטיה הם מקום מקסים לעבודות גבס עדינות המוסיפות חן רב לחדר חשוב זה, וגם במרתפים ניתן לעשות עבודות גבס אמנותיות רבות על פי רצונכם. עבודות גבס אמנותיות צריכות להתבצע בתקנים גבוהים ביותר, כדי שהעבודה תהיה לא רק מעוצבת ויפה אלא גם שתחזיק מעמד ותהיה בטוחה.
    הרעיון העומד מאחורי עבודות גבס אמנותיות הוא שבאמצעות עבודות אלו יכול הבית שלכם לקבל מראה אחר לגמרי ללא צורך בשיפוץ הבית כולו. עבודות גבס אמנותיות מכניסות מגע של קסם לעיצוב הבית ומעבירות אותו ממצב של בית נחמד לבית מיוחד.

    עבודות גבס מיוחדות

    במסגרת עבודות גבס אמנותיות ניתן לבצע שלל עבודות גבס מיוחדות, כדי להעשיר את המראה של הבית שלכם ולהדגיש אלמנטים מסוימים יותר מאחרים. אם למשל אתם מעוניינים במסך LCD גדול, אין צורך לקנות שידה שתתאים כדי להעמידה עליו, אלא שניתן לבנות מדף מיוחד מגבס, שעליו מניחים את המסך ולהוסיף בו גופי תאורה מיוחדים וכדומה.

    מעל לשולחן האוכל המשפחתי ניתן להקים "תקרה צפה" שנותנת תחושה של יוקרה ואיכות. גם לאלמנט זה ניתן להוסיף גופי תאורה להאדרת האפקט, והמראה הכללי של חדר האוכל שלכם ישודרג ללא הכר.
    חברת די דקו עבודות גבס בעלת ניסיון ומוניטין רב שנים בתחום עבודות הגבס בכלל ובעבודות גבס אמנותיות בפרט, ואין משימה או אלמנט שלא ניתן לבצע אותם במסגרת החברה. החברה מעסיקה מעצבים, אמני גבס, אנשי מקצוע מיוחדים לצביעה דקורטיבית והכל כדי להגיע למיצוי מקסימלי של רצונותיכם בעיצוב הדירה שלכם מחדש.

    מאמרים נוספים
    שילוב דלתות פנים בקירות גבס

    שילוב דלתות פנים בקירות גבס. בענף הבניה החדשה ובתחום השיפוצים בכלל, עבודות הגבס המשלבות עיצוב ובניה קלה בחללים שונים במבנים, תפסה תאוצה רבה ואתה נכנסו גם אלמנטים.

    בדק בית לאחר שיפוץ

    שיפוץ דירה יחד עם קבלן שיפוצים מבטיח עמידה בלוח זמנים. חברת שיפוצים מקצועית יכולה לקחת על עצמה את האחריות המלאה עבור עבודות גבס וגם לטפל בטיפול בליקויי בנייה קיימים.

    דילוג לתוכן