די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    כיצד לתכנן בית מהסרטים

    כיצד לתכנן בית מהסרטים

    המציאות המעוצבת היום עולה על כל דמיון. דיירים רבים הופכים את סביבת המגורים שלהם לסוג של מלון בוטיק שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם בחופשה, כל יום מחדש.
    בית חלומי מתחיל בהתאמת המרחב לצרכים האישיים הייחודיים ולחזון המסוגנן לפיו מעוניינים לעצב את הבית.
    ישנן דרכים יצירתיות ומעשיות רבות ומגוונות להפוך כל חדר לייחודי ואסתטי ולא פחות חשוב מכך – לפונקציונאלי לאורך זמן. כך שזה יהיה בית שישרת אתכם בנאמנות ולא רק יהיה יפה על הנייר.

    מחפשים רעיונות לשדרוג איכות החיים בבית? יש לנו מספר המלצות שאסור לפספס בדרך לבית גדול מהחיים

    נפלאות הגבס בעיצוב פנים

    חשקה נפשכם בקירות דקורטיביים או בהסוואה מחמיאה של מערכות מיזוג האוויר והחשמל? כאן הגבס נכנס לפעולה. קירות גבס מספקים בידוד אקוסטי, מהווים אלטרנטיבה נהדרת לסוג של הנמכת תקרות או עיבוי קירות ואפשר ליצור עם החומר המופלא והעמיד הזה והמהיר יחסית ליישום גם מגוון רחב של פתרונות מעניינים עם אפקטים מרשימים. הגבס אינו חומר דליק והוא נחשב גם ידידותי לסביבה ואפילו אנטי בקטריאלי.

    עם כל היתרונות הללו, אין פלא שמשתמשים בו בתדירות גבוהה וגם מתוך חשיבה מקורית "מחוץ לקופסה". כך למשל, תוכלו לייצר טקסטורה בלתי שגרתית מהקירות כמו חריצים ואפקטים של פתיתי שלג, לייצר קשתות במעברים מחדר לחדר, מסגרת מעוטרת למסך הטלוויזיה. באמצעות גבס ניתן לייצר גם רהיטים עמידים ופרקטיים שתורמים בנוכחותם לחלל כמו ספריית גבס לספרים ופריטים אומנותיים או מזנון ייחודי, ספסל לישיבה בהמשך ישיר לתחתית החלון.

    ניתן לצבוע את עבודות הגבס בפלטת הגוונים המבוקשת וגם לפי הסגנון של הבית בין אם הוא בשיק וינטאג' או כפרי או מודרני. חשוב מאוד לפנות למומחים בעבודות גבס שיודעים לעבוד היטב עם החומר ולהפיק ממנו את המקסימום האפשרי בסטנדרט הגבוה ביותר תוך עבודה עם מעצב הפנים או הדיירים בהתאמת העבודות לצרכים ולחזון.

    ללכת על רצפה חמה

    דרך נהדרת נוספת לשדרוג איכות החיים היא באמצעות חימום תת רצפתי על בסיס מים. מדובר בפתרון שדורש מעט מאוד תחזוקה ובעל יעילות אנרגטית גבוהה וחיסכון משמעותי בחשמל.
    למעשה, פורשים מתחת לרצפה צינורות מים שמחממים את הרצפה מתחת כאשר החום מתפזר באופן שווה ומייצר חום אחיד בכל רחבי החדר גם בחדרים גדולים ומרווחים ובתנאי קור קיצוניים.
    החימום התת רצפתי אינו גלוי לעין המתבוננת וכך אפשר לשמור על מראה אסתטי וחף מאלמנטים שמפנה את החלל וגם נחשב לבטיחותי בעלויות הפעלה מופחתות תוך שמירה על היגיינה.
    החום שנובע מחימום בשיטה זו אינו מייבש דוגמת מערכות חימום אחרות אלא נעים מאוד ויש לזכור שכשאר כפות הרגליים חמות הגוף חם. בנוסף, פתרון זה מתאים גם לחללים הנוטים לרטיבות הנחשבים מאתגרים יותר לחימום כמו מטבחים וחדרי רחצה.

    היום באמצעות מערכות מתקדמות של בית חכם אפשר אפילו לשלוט מרחוק באמצעי החימום התת רצפתי ולשלוט בחימום מרחוק, כך שהבית יהיה חמים ונעים לקראתכם עוד לפני שובכם וכשתיכנסו הכל כבר יהיה מוכן.

    חימום תת רצפתי על בסיס מים גם מעניק את החופש לבחור כל רצפה שתבחרו – כל סוגי האריחים, בעובי משתנה וגדלים ועיצובים ודוגמאות וכך להתאים את אריחי הרצפה היפים והמחוממים היטב גם לעבודות הגבס הנבחרות, קווי המתאר, הצבעוניות השלטת והסגנון הכולל של הבית.

    אל תתפשרו על הטוב ביותר לסביבת המגורים האישית שלכם כדי שתיהנו מהנוכחות של גבס שתורם במראהו ובפונקציונאליות שלו ובמערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים ליעילות אנרגטית גבוהה וחימום נעים ואחיד.

    מאמרים נוספים
    איך מרכיבים ארגז כלים לביצוע עבודות גבס בדירה?

    צריכים לבצע עבודות גבס בדירה וחושבים לבצע את העבודות הללו בכוחות עצמכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

    עיצוב הבית החדש שלך

    בית חדש הוא אחד הדברים מהרגשים ביותר שיש. ספק גדול אם יש עוד משהו כה ייחודי וכה מיוחד כמו קניית בית חדש. ההרגשה הזאת שאנחנו נכנסים לבית ושוהים במקום שהכול בו חדש היא בעלת ערך עצום וספק אם יש משהו שמשתווה לה

    דילוג לתוכן