די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    מסגרת גבס לפלזמה

    מסגרת גבס לפלזמה

    ציפוי של מסגרת גבס עבור מסכי פלזמה נחשב לגולת הכותרת של תחום העיצוב. ניתן לצפות את הקיר כולו בפלטת גבס, או להעדיף מזנון גבס המשמש בתור רהיט אסתטי ומרשים.

    התוצאה של עיצוב מסגרת גבס לפלזמה היא קיר חלק אשר במרכזו מסך שטוח ואיכותי. מסגרת גבס מן הסוג הזה משדרגת את הסלון או את החדר, מתאימה לבתים בכל סדר גודל ויכולה לשמש גם לקוחות במגזר העסקי. על מנת להשלים את הדקורציה ניתן להוסיף נישת גבס קטנה המשמשת עבור מקום אחסון לאביזרים ושלטים.

    כיצד ניתן לנצל את שטח החדר?

    היתרון הגדול ביותר של עיצוב מסגרת גבס לסלון לפלזמה הוא ניצול מלא של שטח החדר. בניגוד לפתרונות עיצוב אחרים הדורשים מרחב, מקום, גובה ושטח, מסגרת גבס מתלבשת למעשה על הקיר ולכן לא פוגעת בחלל הקיים. מסגרת כזו אידאלית עבור בתי משפחות עם ילדים, זוגות צעירים וכל מי שמעוניין לנצל כל סנטימטר בדירה.

    אפשר לבנות מסגרת גבס המתאימה בצורה מושלמת לקיר אליה היא נצמדת. בין אם מדובר על פינה עגולה או על נישה בגובה מסוים, מסגרת גבס מתמזגת עם יתר הפריטים ובהתאם למגבלות הקיימות. אין צורך בהוצאות נוספות על מנת לעצב את הבית עם מסגרת גבס לטלוויזיה. אפשר לאסוף את המידות מראש, לעדכן את אנשי המקצוע לגבי צרכים ומטרות ולהתחיל בעבודה מהירה ויעילה.

    בעלי מלאכה עבור עיצוב מסגרת גבס לטלוויזיה

    הטיפ החשוב ביותר לגבי עיצוב של הבית או המשרד עם מסגרות גבס לטלוויזיה הוא לגייס בעלי מלאכה ברמה גבוהה. האיכות של בעלי המלאכה תקבע לא רק את אופי העיצוב של המסגרת, אלא גם את שביעות הרצון של הלקוח מהתוצאה. בעלי מלאכה מנוסים יודעים כיצד לקחת מידות, לבנות מסגרת גבס יציבה ולאפשר הנאה מהרהיט לאורך שנים רבות.

    רק בעזרת בעלי מלאכה מקצועיים ניתן לענות על הדרישות המודרניות של מסכי טלוויזיה, LED או פלזמה. מסכים אלו עדינים במיוחד ודורשים מסגרת עבה אשר תמנע פגיעות בלתי רצויות. מסגרות עם עבודות גבס ועיצוב לטלוויזיה הן פתרון מצוין משום שהן מצליחות לשלב בין יצירתיות, מקורות וטאצ' אישי המשפיע על כל החלל.

    איכות חומרי הגלם של מסגרת גבס לפלזמה

    טיפ נוסף אשר רלוונטי עבור כל מי שמעוניין לעצב את הבית עם מסגרת גבס לפלזמה הוא להכיר את חומרי הגלם. יש המון סוגים של עבודות גבס ולכל אחת מהן תכונות אחרות. מלבד עיצוב פנים ניתן להשתמש בגבס עבור הנמכת תקרה, עבודות אמנותיות, בניית מחיצות וקירות ועוד. עבודות גבס דורשות שימוש בחומרי גלם אשר עומדים בתווי התקן הנדרשים.

    מעבר לכך, את עבודות הגבס יש לבצע בעדינות ומבלי לפגוע בעיצוב הקיים. המטרה של שימוש בגבס היא לנצל את התכונות העדינות של החומר, אך לא לוותר על עמידות לאורך זמן. גם בנושא הזה ניתן להתייעץ עם נציגי חברה מקצועית אשר ימליצו על שירותים מתאימים.

    הדור הבא של העיצוב כבר כאן

    בשורה התחתונה, מסגרת גבס לטלוויזיה היא הרבה יותר מרהיט רגיל וסטנדרטי ברחבי הבית. מסגרות גבס לטלוויזיה הן סיבה מרכזית להצלחה של מסכי פלזמה בגדלים שונים. ללא מסגרות אלו לא ניתן היה להציב את הטלוויזיה במרכז הסלון, על רקע קיר לבן או בחדרי השינה.

    מסגרות גבס מונעות את הצורך בקדיחה בתוך הקיר, בזרועות מיושנות או בשימוש במזנונים עתיקים ולא אמינים. מסגרת גבס מצליחה ליצור תנאים אופטימליים עבור מסכי טלוויזיה. אפשר לעצב את המסגרת בהתאם לפריטי הריהוט הקיימים, או להחליט לשנות לחלוטין את האווירה.

    אין משמעות כלכלית לאופן העיצוב עם מסגרות גבס. כל לקוח יכול לבחור את העיצוב המתאים לו, לקבל הצעת מחיר משתלמת וליהנות מתוצאות משביעות רצון. מסגרות גבס זוכות להצלחה בכל רחבי העולם והגיע הזמן שגם בעלי בתים בישראל ישתמשו בהן. מסגרות אלו הן חלק בלתי נפרד מהמראה של הסלון המודרני ולכן יש לאמץ את הטיפים מוקדם ככל האפשר.

    מאמרים נוספים
    ניסור בטון במהלך שיפוצים

    אנשים רבים רוצים לרענן את מראה בית המגורים שלהם מסיבות שונות.

    דילוג לתוכן