די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עבודות גבס בחדרים רטובים

    עבודות גבס בחדרים רטובים

    חדרים רטובים, כדוגמת חדרי השירותים והאמבטיה שבכל בית, ניתנים אף הם לעיצוב בגבס. אז אם חדר השירות או חדר האמבטיה שלכם נזקקים לשיפוץ קוסמטי דחוף, היום זה קל מתמיד. עיצוב מהיר בגבס ישדרג את החדר פלאים ויהפוך אותו לאחד מהחדרים היותר יפים בבית.

    גבס עמיד

    אם עד לא מזמן חדרים רטובים היו מחוץ לתחום בכל הנוגע לעיצובי גבס, הרי שכיום, עם השימוש בגבס ירוק העמיד למים, נכנסו גם חדרי השירות והאמבט למועדון החיים הקלים, ואף הם ניתנים לעיצוב יפהפה בעל אין סוף אפשרויות. הרעיון של שילוב גבס בחדרים רטובים עשוי להישמע נועז מדי לחלק מהלקוחות, ששימוש בלוחות גבס בחדרים אלה מרתיע אותם. אולם חשוב לדעת, שקירות הגבס הנמצאים כיום בשימוש עמידים בהחלט ושומרים על צורתם המקורית לטווח ארוך. חיפוי הקרטון של קירות הגבס הירוק עמיד בפני מים ומגן על הגבס מפני חדירתם, כך שניתן בהחלט ניתן להשתמש בצנרת מכל הסוגים בהתקנת קירות גבס, אם כי יש להקפיד מאוד על התקנה נכונה ומתאימה.

    חדרי שירות מעוצבים

    חדרי השירותים והאמבט הינם, מטבע הדברים, חדרים דומיננטיים בכל בית, אם כי לא תמיד מקבלים את הכבוד העיצובי הראוי להם. שיפוץ חדרים אלה עשוי להיות עסק לא זול, כיוון שעלותם של כלים סניטריים חדשים והרכבתם, כרוכים בהוצאה כספית ניכרת. עבודות בגבס מעוצבות, לעומת זאת, מעניק לחדר מראה מעוצב ועדכני, בהשקעה כספית סבירה, ללא מאמץ רב ובמינימום בלגן. בעיצובי גבס תוכלו לשלב תאורת ספוטים רכים להשראת אווירה יוקרתית בחלל החדר, לעצב תקרת גבס מעניינת בגוונים בהירים או לעצב קירות מעוגלים שיהפכו את חדרי השירות ליצירה אמנותיות בפני עצמה.

    פתרונות אחסון מגבס

    בחדרי השירותים והאמבטיה, פתרונות אחסון מעוצבים הם מאסט. חדרים אלה, מטבע הדברים, עמוסים בפרטים קטנים שעלולים ליצור בלגן ומראה הפוך בעליל. בקבוקי שמפו, מגבות, תכשירי גילוח, תרופות, גלילי נייר ותכשירי קוסמטיקה הינם רק חלק קטן מהפריטים המציפים את חדר האמבטיה וזקוקים למקום מוגדר הן לטובת המראה הכללי של החדר, והן לטובת דיירי הבית שבלגן בחדר האמבטיה עלול בהחלט להקשות על תפקודם השוטף במרוץ החיים.

    אז אם לא מתחשק לכם לאחר לעבודה משום שתמיסת עדשות המגע שלכם נעלמה בין הררי חפצים אחרים ואין ברשותכם את התקציב הדרוש לרכישת ארונית עץ סטנדרטית, אתם מוזמנים לעצב בחדר האמבטיה מדפים או נישות מגבס, זולים בהרבה ויפים הרבה יותר, אשר בשילוב תאורה וצביעה מתאימה יהפכו את חדר האמבטיה לגן העדן של הבית.

    די דקו – מעצבים גבס באהבה
    בדי דקו ממתינים לכם טובי המוחות בזירת עיצובי הגבס, אשר ישמחו להפוך את חדרי השירותים והאמבטיה שלכם לעולם של כיף, פינוק, חוויה והרבה יופי, במקצועיות, אדיבות, יעילות ואהבה.

    נשמח לעזור בכל שאלה – פנו אלינו באמצעות הטופס, או חייגו: 052-8222010

    מאמרים נוספים
    עיצובים בגבס – כל מה שצריך לדעת

    אם תמיד רציתם לקבל קצת יותר מידע על כל הקשור בעיצוב בגבס ורציתם לדעת מהם האפשרויות שעומדות לפניכם, באיזה עיצובים מדובר, מהם המחירים ובעיקר מהם היתרונות והחסרונות, המשיכו בקריאה.

    כמו חדש – משפצים אמבטיה במקום לקנות חדשה

    כאשר אתם נדרשים לקבל החלטה ביחס לשיפוץ הבית ישנו בוודאי חדר אחד שמקבל תשומת לב רבה יותר מאחרים, וזהו חדר האמבטיה.

    דילוג לתוכן