די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    מדוע חשוב לבצע בדק בית לפני שיפוץ?

    מדוע חשוב לבצע בדק בית לפני שיפוץ?

    רכישת דירה בישראל הפכה לעסקה המבוקשת ביותר, וככל הנראה גם היקרה ביותר, שישראלים רבים יבצעו במהלך חייהם. לפיכך, לאחר שהצלחנו לקנות את דירת חלומותינו, חשוב שנדע לשמור עליה ולתחזק אותה כראוי, בכדי לשמור ואף להעלות את הערך שלה. אז עוד לפני שאתם מתחילים לשפץ, הנה כל מה שחשוב לדעת על בדק בית לפני השיפוץ

    רכישת דירה בישראל

    תחום הנדל"ן בישראל מתפתח בקצב מסחרר, כשניתן לראות סביבנו מכל עבר דירות חדשות, דירות בתהליכי שיפוצים, תהליכי התחדשות עירונית ועוד. התפתחות מסחררת זו הביאה לכך שמחירי הדירות בישראל נמצאים במגמת עלייה מתמדת ועבור ישראלים רבים, החלום לדירה משלהם מצריכה מאמצים רבים, חסכונות ועזרה מהמשפחה.

    לפיכך, לאחר שהצלחנו להגשים את החלום ולרכוש את דירת חלומותינו, חשוב מאוד שנדע לשמור על ערך הנכס שלנו ולתחזק אותו כראוי. מטבע הדברים, עם השנים החולפות והזמן העובר, הדירה שלנו כבר לא נראית כמו ביום שקנינו אותה ולכן נדרש מידי כמה שנים לבצע שיפוץ דירה. אך לפני שנכנסים לתהליך ובוחרים קבלן שיפוצים, חשוב ומומלץ לבצע בדק בית.

     

    בדק בית לפני שיפוץ

    מקובל לחשוב כי בדיקת בדק בית היא פעולה הנדרשת במיוחד בעת רכישת דירה חדשה מקבלן לפני האכלוס, בכדי לנצל את תקופת האחריות לתיקון הליקויים ככל ויתגלו.
    בדק בית דירה מקבלן כולל סעיפים רבים והוא מבוצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים, כשגילוי של ליקויי בנייה כאלה ואחרים, מחייב את טיפולו של הקבלן.

    יחד עם זאת, בדיקת בדק בית היא בדיקה חשובה, שמומלץ לבצע אותה גם לפני שיפוץ הדירה, בכדי להימנע מטעויות ותקלות. בדיקה מקדימה כזו, תוכל לאפיין אלו ליקויים היו קיימים בדירה לפני השיפוץ, ובכך להבטיח כי חברת השיפוצים תעמוד בהתחייבויותיה ותישא באחריות ככל ויתגלו ליקויים נוספים לאחר השיפוץ.

     

    מהי בדיקת בדק בית?

    כאמור, מגמת עליית מחירי הדירות בישראל הביאה לכך שעבור מרבית הישראלים, עסקת רכישת דירה היא ככל הנראה אחת העסקאות היקרות ביותר שיבצעו במהלך חייהם. וכמו בעסקאות רבות אחרות, על אחת כמה וכמה עסקה יקרה כזו, אנחנו נוטים להיעזר באנשי מקצוע, בכדי לוודא שעשינו את המהלך הנכון ולא פספסנו שום פרט העלול להכניס אותנו להוצאות נוספות ומיותרות.

    אחת הפעולות המומלצות לביצוע לפני רכישת דירה היא בדיקת בדק בית. בדיקת בית לפני קניה או בדיקת דירה לפני מסירה, מאפשרת לנו להיות בטוחים ולוודא כי אין בדירה המיועדת ליקויי בנייה, או חריגות בנייה, העלולים להתגלות בדיעבד כנזקים כספיים מהותיים ובמקרי קיצון אף להוות סכנה בטיחותית של ממש.

     

    בחירת חברת בדק בית

    לאחר שהבנו את החשיבות שבביצוע בדיקת בדק בית גם לפני שיפוץ, בבואנו לבחור חברת בדק בית מומלץ להסתייע בהמלצות של אנשים שאנו מכירים ו/או מאתר האינטרנט של החברה המיועדת. לאחר מכן, תוכלו לבחון אילו סעיפים בדיוק כוללת הבדיקה, ולוודא כי מדובר באנשי מקצוע מומחים ובעלי ניסיון בתחום.

    מאמרים נוספים
    שילוב עבודות גבס לאחר תמ"א 38

    תמ"א 38 נחשבת לאחת מהתוכניות החשובות ביותר שתוכננו בישראל והדרך שלכם לשדרג את החזות החיצונית של הדירה.

    התאמה של דלתות אקוסטיות לקירות גבס

    אם בעבר נהנו מיתרון האקוסטיקה בחדרים השונים בעיקר מוסדות וחברות, הרי שהיום, בזכות טכנולוגיה מתקדמת וללא השקעה גדולה מדי – יכול ליהנות גם האזרח הקטן מבידוד אקוסטי בכל חדר

    דילוג לתוכן