די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    מה השתנה בעולם השיפוץ בעידן הקורונה

    מה השתנה בעולם השיפוץ בעידן הקורונה

    עבודות שיפוצים בסביבת המגורים הן הגדרה רחבה לכל סוגי העבודות הנחוצות לנו גם בהיבט התחזוקתי וגם בהיבט הדקורטיבי. בשנתיים האחרונות, עקב מגיפת הקורונה שהכריחה את כולנו להימצא יותר זמן בין קירות הבית, יותר ויותר ישראלים, החליטו לשפץ את סביבת מגוריהם ולחדש אותה באמצעות עבודות שיפוץ כאלו ואחרות. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע על עבודות שיפוץ דקורטיביות הנפוצות ביותר בעידן הקורונה.

    קירות מעוצבים

    שיפוץ דקורטיבי בסביבת המגורים מתאפשר בין היתר באמצעות פתרונות שונים לחיפוי קירות מרכזיים בשטח הבית או הדירה. חיפוי קיר גבס מרכזי בשטח הסלון או באחד מחדרי המגורים, יאפשר גם לכם ליהנות מקירות מעוצבים המעניקים מימד נוסף של עיצוב לסביבת המגורים.

    סוגי חיפוי לקירות הבית

    כיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות חיפוי לקירות הבית, החל מחיפוי באמצעות צבע טיח דקורטיבי, דרך חיפוי באמצעות לוחות עץ או  אבני בריק ועד חיפוי באמצעות טפטים דקורטיביים. באמצעות כל סוג כזה או אחר של חיפוי, ניתן לייצר קירות דקורטיביים המותאמים לסביבת המגורים המודרנית ולטרנדים השונים בעולמות עיצוב פנים. סוגי חיפוי קירות נוספים אותם ניתן ליישם במסגרת שיפוץ דקורטיבי בשטח הבית או הדירה כוללים: חיפוי באמצעות אבני פסיפס, חיפוי קירות באמצעות לוחות זכוכית מודפסת ועוד.

    עבודות גבס בסביבת המגורים

    לוחות הגבס נחשבים לאחד מחומרי הגלם השימושיים ביותר לצרכי ביצוע עבודות שיפוץ דקורטיביות, כאשר אפשרויות העיצוב באמצעותם הוא רחב ומגוון והוא נקבע בין היתר בהתאם לסוג הגבס בו אתם עושים שימוש. לוחות אלו מגיעים בעוביים וצבעים שונים, כאשר צבע הגבס מגדיר את תכונות הגבס והתאמתו לאזור כזה או אחר בסביבת המגורים, כאשר גבס ירוק מתאים לעבודות שיפות בחדרי הרחצה, גבס כחול מיועד לצורך ביצוע עבודות גבס במעטפת החיצונית של סביבת המגורים, גבס ורוד מיועד לצרכי ביצוע עבודות שיפוץ במטבח והגבס הלבן מיועד לצרכי ביצוע עבודות דקורציה.

    עבודות גבס דקורטיביות

    עבודות גבס דקורטיביות הן הגדרה כוללת לכל סוגי העבודות אותן ניתן ליישם באמצעות לוחות הגבס השונים, כאשר בין יתר סוגי העבודות הנפוצות ניתן למצוא: מחיצות גבס המשמשות לצרכי התקנת מערכת מיזוג מיני מרכזי ו/או מערכת מיזוג נסתרת, קירות גבס המשמשים כמחיצות הפרדה בין חלקי הבית, נישות גבס דקורטיביות המשמשות בין היתר כמדפים תלויים, מזנונים וכדומה, הנמכת תקרות לצורך התקנת גופי תאורה דקורטיביים ועבודות גבס נוספות אותן ניתן ליישם בסביבת המגורים המתחדשת.

    אם גם אתם מעוניינים לחדש את סביבת מגוריכם באמצעות עבודות שיפוץ דקורטיביות, זה הזמן ליצור קשר עם קבלני שיפוץ המתמחים בין היתר בביצוע עבודות גבס וליהנות ממגוון רחב של אפשרויות שיפוץ לשדרוג סביבת המגורים גם מבלי להיכנס לעבודות שיפוץ תחזוקתיות. לצפייה בפרויקטים שונים של עבודות גבס לחצו כאן והתרשמו

    מאמרים נוספים
    צביעת דירה לאחר עבודת גבס

    עבודות צבע מקושרות תמיד לדירה שנמצאת אחרי שיפוץ או עבודות גבס שונות, ויש צורך לרענן את הצבע שלה.

    עיצוב מגבס לחדרי רחצה בשילוב פסיפס קרמיקה

    חדרי הרחצה שלנו הם המקום הנעים שאליו אנחנו נכנסים בסוף יום ומנקים מעצמינו את כל היום מהעבודה בחוץ מהפעילויות בבית, מהטרדות ועוד

    דילוג לתוכן