די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    שילוב עבודות גבס לאחר תמ"א 38

    שילוב עבודות גבס לאחר תמ"א 38

    תמ"א 38 נחשבת לאחת מהתכניות החשובות ביותר שתוכננו בישראל והדרך שלכם לשדרג את החזות החיצונית של הדירה. יחד עם זאת, רבים שוכחים כי החוק אינו מספק תשובות מפורטות למראה הסופי של כל דירה ומזניח לחלוטין את האספקט הדקורטיבי של פנים הבית. הנה כמה דרכים שבהם שילוב של עבודות גבס מיוחדות ישדרגו לכם את חלל הפנים ואת הערך של הדירה שלכם.

    תחימת חלל הפנים בעזרת מחיצות גבס

    שימוש בקירות גבס דקורטיביים הם הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בית שעבר שינוי מבני מסגרת תמ"א 38. בעזרת הצבה של קירות גבס ניתן ליצור מגוון של חללים חדשים ולבצע תחימה פונקציונלית של הדירה על פי הדרישות הדקורטיביות שלכם. באופן זה תוכלו לממש את החזון העצובי שלכם ולהתאים אותו לסטנדרט החדש של הבניין.

    הנמכת התקרה של חלל הפנים

    במסגרת השינויים הוויזואליים אשר מתרחשים במתחם, לעיתים תרצו לשנות גם את הגובה של תקרות הדירה הפרטית שלכם. בעזרת הנמכה של תקרות הבטון והחלפתם בתקרות גבס מעוצבות, תוכלו לשנות את כל האווירה של הבית וליהנות מחלל אינטימי. לגובה התקרה יש גם משמעות על סוג הנברשות המומלצות. ביצוע של הנמכת תקרה בגבס תאפשר לכם לבחור בשקועי התקרה הטרנדיים וליהנות מתאורת לד חסכונית.

    עיצוב מחדש של הסלון הביתי

    בנייה בגבס היא ללא ספק אחת האפשרויות לשדרג את החדר המשפחתי וליצור חלל אירוח מושלם. על ידי יצירת קיר גבס ייחודי לטלוויזיה ולממירים השונים, תוכלו להעלים את כל הכבלים החיצוניים וליצור משטח אחיד שפשוט נראה נפלא. בנוסף, ניתן לשדרג את תקרות הסלון בקרניזים דקורטיביים אשר יוסיפו תחושה מזמינה למקום החשוב ביותר בבית.

    בנייה של תעלות מיזוג מגבס בדירות שבוצעה בהן הרחבה

    קירות גבס מאפשרים לכם ליהנות משורה של פתרונות לדירות שבהם בוצעו תהליכים של תמ"א 38. בנייה של תעלות מיזוג היא ללא ספק אחת האפשרויות הטובות ביותר לעלות את הערך של הדירה שלכם ולשדרג את איכות החיים שלכם. בנייה של תעלות מיזוג מגבס נחשבת לאלטרנטיבה משתלמת לשינויים בתשתיות הבית ולדרך הטובה ביותר להתקנה של מיזוג אוויר מרכזי.

    פתרון נפלא למי שמעוניין לשפץ לפני מכירה

    קירות הגבס נחשבים לזולים במיוחד ומהווים פתרון נפלא למי שאינו רוצה להשקיע הון בשיפוץ הדירה. על ידי בנייה של קירות גבס ניתן להוסיף חדר שינה ולעלות באופן מהיר את ערכו של כל בית. קירות גבס הן פתרון נפלא עבור מי שמעוניין למכור את הדירה לאחר ביצוע הפרויקט וליהנות מתמורה מקסימלית עבור ההשקעה מינימלית.

    לסיכום, שילוב של עבודות גבס בבניינים שבהם בוצע פרויקט תמ"א 38 הוא דרך נפלאה לשנות את המראה של כל דירה. בעזרת מגוון של מחיצות דקורטיביות, ניתן להפיק את המקסימום מכל חלל ולעלות את ערך הדירה בהשקעה קטנה.

     

    מאמרים נוספים
    עיצובים בגבס לסלון – כל מה שרציתם לדעת

    הסלון הינו החדר המרכזי בבית אשר בעיצובו מושקעים מרבית המשאבים, בהיותו החדר המייצג את הבית ומוצג לראווה בפני אורחים

    בניה בגבס – כל מה שצריך לדעת

    בשנים האחרונות יותר ויותר מעצבים בוחרים לשלב פתרונות גבס שונים, המשווים לחלל מראה מיוחד ומעניין יותר

    דילוג לתוכן