די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    תכנון עיצוב הבית בגבס

    תכנון עיצוב הבית בגבס

    עיצוב הבית בגבס – השלבים מהתכנון ועד שלב הגמר

    עיצוב בגבס יכול לשמש לטובת עיצוב כל חדרי הבית ללא השקעה כספית גדולה וללא שיפוץ מסיבי אשר פוגע ללא ספק באיכות החיים של דיירי הבית לתקופה ארוכה. תהליך עיצוב הבית בגבס כולל מספר שלבים החל משלב התכנון ועד שלב הגמר, שלבים הכוללים ידע ומקצועיות של קבלן גבס, מעצב פנים בעל ניסיון בגבס ושירות לקוחות אדיב וזמין.

    התכנון – שלב קריטי בכל עיצוב בגבס

    עיצוב הבית בגבס דורש תכנון מקדים. למרות שאופי העבודה עם הגבס ובנייתו מאופיינת בהפיכות וגמישות לשינויים, אף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע לשלבים הסופיים ולא להיות מרוצה. כפי שאין מעצב פנים אשר יעצב דירה בדיוק כמו עמיתו, יש לבחור קבלן גבס אשר בקיא בחומר ומנוסה בעבודה עם מעצב פנים מעולה מעולם הגבס. שלב התכנון נחלק לשלבים הבאים :
    • פגישת היכרות – תיאום ציפיות.
    • המשך הפגישה בבית הלקוח עם איש שירות, קבלן גבס ומעצב פנים.
    • סקיצות ראשונות מצוירות ומועברות לתכונת מחשב לקביעת הסגנון הרצוי וההדמיה של התוצר הסופי. סגירת מחיר סופי ותאריך היעד לסיום העבודה.
    • סקיצות מקצועיות – עיצוב בגבס הינו פן של אדריכלות הפנים. קבלן גבס פועל ע"פ ותכניות מקצועיות הכוללות את מימדי הלוחות, העיצוב המיוחד שלהם, תכנית החיפויים ובניית האלמנטים השונים, תכניות החשמל והתאורה ועוד.
    • תוספות שונות (אופציונליות) – צביעה דקורטיבית, עבודות שיפוץ נוספות בבית.
    • אישור הלקוח ותחילת העבודה.

    קבלן הגבס – פיקוח צמוד על עיצוב הבית

    מונחים מקצועיים רבים קשורים לעיצוב הבית בכלל ולתחום של עיצוב עבודות בגבס בפרט. קבלן גבס מקצועי ידאג לכך שהעבודה תסתיים בזמן ועל הצד הטוב ביותר ע"פ העקרונות הבאים :
    • ניהול מקצועי – של אנשי המקצוע שנבחרו לתהליך.
    • תזמון העבודה על כל שלביה.
    • פיקוח ושליטה על החומרים שהוזמנו וטיבם.

    עיצוב הבית בגבס, אם כן, נשען בראש ובראשונה על תכנון מקדים ולאחר מכן במקצועיותו של קבלן הגבס אשר נבחר למשימה. חברת די דקו מעמידה לרשותכם פנל שלם של אנשי מקצוע על מנת שכל השלבים, החל משלב התכנון והבנייה בפועל עד לסיום הפרויקט, יעברו בהצלחה.

    מאמרים נוספים
    כולם רוצים עיצוב בגבס

    כל אחד יודע כי ז'אנר האמנות המכונה עיצוב פנים, הוא כבר לא אותו תחום אדריכלי שהיה בעבר. כיום, נכנסו לתחום זה מגוון תתי תחומים שמשלימים את עיצוב הפנים, והופכים אותו למושלם.

    שילוב דלתות פנים בקירות גבס

    שילוב דלתות פנים בקירות גבס. בענף הבניה החדשה ובתחום השיפוצים בכלל, עבודות הגבס המשלבות עיצוב ובניה קלה בחללים שונים במבנים, תפסה תאוצה רבה ואתה נכנסו גם אלמנטים.

    דילוג לתוכן