די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    כיצד עובד שיתוף הפעולה בין קבלני גבס ואדריכלים

    כיצד עובד שיתוף הפעולה בין קבלני גבס ואדריכלים

    עיצוב הבית ותכנון בתים פרטיים דורש לא מעט מחשבה והרבה מאוד תכנון אדריכלי, בעיקר כאשר הרצון הוא לא רק לעצב בית יפה מרשים ומקורי, אלא שיהיה גם יעיל ונוח. אחד הכלים החשובים שחשוב שיעמדו מולנו הוא עיצוב הבית באופן חכם שהוא משלב אסתטיקה ונוחיות, וזאת ניתן לעשות באמצעות גבס. היום אפשר לבצע מגוון של עבודות בעזרת חומר זה. גבס הוא חומר מאוד פרקטי פשוט ונוח במיוחד לעבודה ומאפשר לנו להיות יצירתיים עם העיצוב.

    היום תוכלו למצוא בהרבה בתים שעוצבו ברמה גבוהה על ידי מעצב פנים ייחודי נישות מגבס מקוריות שמשמשות ככונניות או מזנון מיוחד. כמו כן בחלל גדול ופינתי ניתן לבצע התקנה של מגוון מחיצות. כל רעיון עיצובי מתאפשר כיום בזכות הגבס כיוון שהוא חומר שקל מאוד לשימוש, הוא מקנה מראה מיוחד ומרשים ולא נחשב לחומר יקר. באמצעות גבס להעניק הרבה מקוריות לבית, למשרד ולכל חלל.

    עבודות גבס – רעיונות בלי סוף

    עבודות גבס יכולות להתבצע בכל חלל שלנו בבית ולשדרג את המראה שלו באופן הכי מקורי. למשל, את חלל הסלון בבתיכם תוכלו לרענן עם התקנתה של נישה מגבס במקום המזנון. היום, כאשר הטלוויזיות השטוחות והגדולות נשענות על הקיר, אין צורך במזנון מאסיבי שאמור להחזיק את הכובד והמשקל של המסך, ואפשר להסתפק בבנייה של גבס שמאפשר לנו גם להחביא את כל חוטי החשמל המסורבלים.

    נישות מהגבס הן פתרון ייחודי ומרהיב, ניתן להחדיר לתוכן נורות לד שיאירו את הנישה וזה משדרג אלפי מונים את הפינה ומעניק אווירה רכה ומיוחדת. הנורות יכולות להאיר גם את הספרייה, המדפים ועוד, זה בהתאם לתכנון העיצוב של האדריכל או מעצב הפנים.

    קבלן גבס עובד במשותף עם האדריכל

    אדריכלות בתים פרטיים לתכנון בית מושלם, מחייבת שיתוף פעולה בין קבלן בניית הגבס לבין האדריכל. בכל בנייה ושיפוץ שאתם מבצעים בבית, קבלן הגבס נמצא בתיאום עם האדריכל ויחד הם מגיעים לפתרון עיצובי הנכון והאיכותי ביותר. מילת המפתח בכל מה שקשור לגבס היא לחלוטין- איכות. השימוש מתבצע רק בחומרים איכותיים, קבלת שירות מאדם מקצועי ומיומן ותכנון מדויק של עבודות הגבס הוא צעד משמעותי שיכול להפוך כל עבודה ליצירה. האדריכל וקבלן הגבס שוקדים על הבנייה יחד כשכל איש מקצוע, לאדריכל לקבלן הגבס תורמים מהידע המקצועי שלהם בכדי לשמור על תכנון עיצובי אך גם פרקטי למראה נקי ומיוחד.

    אנשי מקצוע – זה המפתח להצלחה

    מומלץ לבחור אך ורק באנשי מקצוע איכותיים ובעלי ניסיון. יחד הם ידעו כיצד לבצע בצורה המקצועית ביותר את עיצוב הגבס כך שהבית יראה בדיוק כפי שתוכנן והלקוח יהיה מעבר למרוצה. הם יוכלו להעניק לכל לקוח מניסיונם העצום ולהפוך כל חלל למושלם. קבלני גבס, אדריכלים ומעצבי פנים אלו האנשים שעליהם ניתן לסמוך שידעו להעניק מכישרונם ולהוציא מהחלל את המיטב.

    השיתוף פעולה ביניהם הא חשוב לא פחות, כיון שהוא מה שיהפוך כל מלאכה למקצועית ומדויקת. עבודות גבס הן עבודות שיכולות להתאים לכל חלל חדרי השינה, סלון, מטבח, וחדרי ילדים ועוד. בכל חלל ניתן לבנות וליצור מגבס פינות, מדפים, נישות וכונניות ולספק מקור אחסון של כבלים וחוטים שמכערים את החלל.

    מאמרים נוספים
    הכל על קופינג – נחיצות ותרומה עיצובית

    קופינג הוא כינוי לכל אריחי הריצוף המשמשים כאבני סף, אם בתור ספי חלון או מעקות ואם לבריכות שחייה פרטיות וציבוריות.

    דילוג לתוכן