די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    שיפוץ ועבודות גבס לחללים מסחריים

    שיפוץ ועבודות גבס לחללים מסחריים

    עבודות גבס נחשבות לפתרון נפלא לשורה של חללים מסחריים ולבחירה המועדפת על בעלי משרדים, אולמות אירועים וחנויות בכל רחבי הארץ. משום שניתן לראות תוצאות בתוך ימים ספורים וליהנות מתיחום מלא של חללים עצומים, אפשר להפוך כל חלל למודולרי במיוחד ולחדש את העיצוב של כל מקום.

    יצירה של משרדים מותאמים לצוות העובדים

    קירות גבס מאפשרים לכם ליצור משרדים שמותאמים לצרכים האמיתים של העובדים שלכם ולספק להם חלל עבודה משותף איכותי במחיר נמוך. העלות של קירות גבס נחשבת למשתלמת במיוחד אל מול קירות הבטון ולאופציה אמיתית לשדרג את הפרודוקטיביות של יושבי המשרד – באופן שלא ישפיע על המסגרת התקציבית של הארגון.

    שיפוץ של חנויות ומחסנים

    בשנים האחרונות אנו שמים לב לכך שיותר ויותר בעלי חנויות ומחסנים בוחרים לשפץ את החללים הפנימיים של עסקיהם בעזרת קירות גבס בהתאמה אישית. קירות שכאלו יכולים להוות תחליף דקורטיבי לארונות האחסון ולתחום באופן פונקציונלי שורה של אזורים. משום שניתן לצבוע את הקירות בשלל צבעים ולתלות עליהם שורה של כרזות ופוסטרים שיווקיים, הם מהווים חלק אינטגרלי מכל שיפוץ המתבצע במגזר העסקי.

    חידוש של אולמות אירועים

    אולמות אירועים זקוקים למראה רענן באופן תדיר ולפתרונות ארכיטקטוניים מתקדמים עבור הלקוחות שלהם. על ידי בחירה בקרניזים מגבס ויצירה של שקועי תקרה דקורטיביים מסביב לאזור הבופה, ניתן לשדרג את החזות של כל אולם אירועים. חשוב לציין שעבודות הגבס אופטימליות לאזורים המקורים של אולמות האירועים ואינם תחליף למסד איכותי מבטון יצוק.

    יצירת תקרות גבס לצרכי בטיחות

    יצירה של תקרות גבס מותאמות והטמעה של ספרינקלרים איכותיים, מהוות את אחת הדרכים הנפוצות ביותר בכדי לעמוד בדרישות הרגולטור המקומי ולקבל רישיון עסק פעיל. על ידי יצירה של מחילות צנרת פנימיות, אשר בתוכן מותקנים ספרינקלרים, ניתן ליצור קונסטרוקציה מושלמת גם לחללים גדולים במיוחד.

    תיחום של בתי קפה ובארים

    קירות הגבס מספקים אפשרות נהדרת לתיחום בתי קפה וליצירה של תשתית דקורטיבית למגוון של עבודות שיפוצים. עבודת גבס מדויקת מאפשרת לכם להסתיר תשתיות החשמל והמים באופן זול וללא כל אישורים מורכבים. עבודות אלו פופולריות במיוחד גם בבארים ובפאבים. שם מתרכזת העבודה ביצירת האווירה הרצויה לכל מקום ויצירה של אינטימיות מושלמת גם בחללים גדולים יותר.

    תשתית איכותית למזגן מרכזי

    תקרות גבס מאפשרות לבעלי חללים עסקים גדולים ליצור תשתית מהירה למזגן מרכזי. זהו פתרון איכותי עבור כל מי שמבקש לעשות שיפוץ עונתי ואפשרות של ממש למי שרוצה לצמצם את חשבונות החשמל הגבוהים שנוצרים בעקבות שימוש במיזוג אוויר מיושן. בעזרת הנמכה של התקרה ויצירה של מעבר אוויר, ניתן ליהנות מתשתית איכותית למזגן מרכזי.

    לסיכום, בין אם אתם מעוניינים ליצור משרדים שמותאמים לצרכים של העובדים שלכם או שאתם זקוקים לפתרון דקורטיבי לאזורים שבהם מותקנים ספרינקלרים, בחירה בגבס תעשה עבורכם את העבודה.

    מאמרים נוספים
    משדרגים את הבית בעזרת שיטת הבניה הקלה

    העולם הולך קדימה ונדמה שאנו מונעים על ידי הטכנולוגיה והקדמה.

    הדור הבא של הגבס

    מספר מאפיינים בולטים הופכים את הגבס של השנים האחרונות לחומר הגלם אותו הכרנו בעבר. ראשית, כיום הגבס הוא הרבה יותר חזק וגמיש.

    דילוג לתוכן