די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    כיצד נבליט קמינים ותנורים בעזרת עבודות גבס?

    כיצד נבליט קמינים ותנורים בעזרת עבודות גבס?

    עולם עיצוב הפנים לא מפסיק להשתכלל ולהרחיב את מנעד האפשרויות של כל אחד ואחת מאיתנו. אחת הדוגמאות היותר מעניינות היא קמינים – תנורי חימום ייחודיים שמציעים גם חמימות נעימה במיוחד וגם תוספת מרשימה וייחודית לכל חלל. על מנת להעצים את האימפקט העיצובי של הקמין, כדאי להיעזר באופציה של עבודות גבס.

    גמישות עיצובית מקסימלית ופונקציונליות מלאה

    באופן כללי עבודות בגבס מאפשרות לנו גמישות עיצובית מקסימלית ובמקביל פונקציונליות מלאה. היתרונות הרבים של הגבס – הבנייה בעזרתו מתבצעת במהירות רבה, לא משאירה לכלוך, מתאפיינת ברמת גימור גבוהה, מדובר בחומר ידידותי לסביבה, ניתן לבצע שינויים בקלות ובנוסף העלות של השימוש בגבס נמוכה – הופכים אותו לפתרון מושלם למגוון רחב של מטרות: בניית דלפק או מזנון, יצירת נישה לכל מטרה, הנמכת תקרה, חיפוי תעלת מיזוג אוויר או צנרת חשופה, יצירת פרופיל דקורטיבי ועוד.

    עוד כדאי לדעת שעיצוב בגבס מקנה לכל חלל מראה אירופאי באופיו, ומאחר שגם קמינים יוצרים לבתים שלנו לוק אירופאי – קמין, כמו אח, תמיד מעורר אסוציאציות של בקתה בלב הרי האלפים ושל קלסה אמיתית – הרי השילוב בין תנור חימום מרהיב עין לבין הגבס, שגם הוא מבטיח אסתטיקה גבוהה, הוא למעשה מתבקש.

     

    איך תורמת עבודת גבס להבלטת קמין?

    עבודות גבס מאפשרות ליצור כל אלמנט שתרצו, לטובת כל חלל שתרצו, והכל בקלות, במהירות ובעלות משתלמת מאוד. בהתאם מובטחת לכם גמישות רבה מאוד בעיצוב הסלון או כל מרחב אחר שבו החלטתם להתקין קמין – וכל מה שנשאר לכם לעשות הוא לדמיין את החדר המושלם מבחינתכם, כשהקמין הנבחר זוכה לכבוד הראוי לו, ולהשתמש בגבס כדי להפוך את הדמיון למציאות ולהוציא לפועל כל תכנית בפשטות וביעילות. עיצוב פנים חכם שמוביל את תשומת הלב של כל מי שנכנס לחדר אל הקמין, שלכשעצמו מהווה פריט שובה לב, מבטיחים תוצאה אופטימלית.

    סוגי הקמינים השונים

    כדאי לדעת שישנם 3 סוגי קמינים: כאלה הפועלים על בסיס גז, כאלה שחומר הגלם של הבעירה הוא נפט וקמיני עץ.

    קמין גז נהנה ממספר יתרונות משמעותיים על פני שתי האופציות האחרות: ראשית, התפעול שלו קל מאוד, שכן אין צורך לאגור עצים או להצטייד בנפט (וגז הוא משאב שממילא זורם אל מרבית הבתים אם לא כולם). שנית, זוהי האופציה הידידותית ביותר לסביבה מבין כל סוגי הקמינים.

    קמין נפט הוא הפתרון המומלץ לחללים גדולים שכן יכולות החימום שלו הן הגבוהות ביותר. קמין עץ הוא תנור החימום שמייצר את האווירה הנעימה ביותר וגם הרומנטית ביותר, ובנוסף זהו הקמין הזול ביותר מבין כל האופציות. בכל מקרה חשוב מאוד להפקיד את עבודות הגבס בידיים מקצועיות במיוחד ומנוסות בביצוע מגוון רחב של עיצובים עם חומר גלם זה, כך שהשילוב בין הגבס לבין הקמין הנבחר יהיה לא פחות ממושלם.

    מאמרים נוספים
    שילוב נישות וקרניזים דקורטיביים מגבס במטבח

    בשנים האחרונות השילוב של גבס בעיצוב הבית הפך למאוד פופולרי, קל וחומר בעת עיצוב המטבח.

    דילוג לתוכן