די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    ניקיון יסודי לאחר עבודות גבס

    ניקיון יסודי לאחר עבודות גבס

    עשיתם עבודות גבס בבית או במשרד? בוודאי הבית שלכם זקוק לניקיון יסודי לאחר עבודת הגבס, שכן עבודות הגבס משאירות אחריהן הרבה לכלוך ואבק. לא כדאי לנקות את השטח לבד ומומלץ לקחת חברת פוליש שתגיע לשטח עם הציוד המקצועי ותבריק היטב את השטח. מומלץ לשים במכונת השטיפה חומר מבשם, על מנת להותיר בשטח ריח טוב.

    עבודות גבס במשרד

    לפעמים, תרצו לבצע עבודות גבס שונות במשרד שלכם. לפעמים, תרצו ליצור נישות גבס עבור מדפים, בשביל לתרום למראה היפה והייצוגי. לפעמים, תרצו לחלק מחדש את חלל המשרד באמצעות עבודות גבס, או ליצור נישות גבס לעיטור תקרת המשרד. אחרי סיום העבודות, תצטרכו לקחת חברה של ניקיון משרדים, שתגיע אליכם עם ציוד הפוליש המתאים ותבריק לכם את המשרד מהאבק שנוצר לאחר עבודות הגבס.

    כאשר מבצעים פוליש במשרד, מומלץ לשים במכונת הפוליש נוזל ניקוי הנותן ריח בושם, על מנת שבמשרד יהיה ריח מבושם ונעים לאחר הניקוי. ריח זה, ייתן תחושה טובה ללקוחות הנכנסים למשרד, ויהווה השלמה למראה המשרד המשודרג לאחר השיפוץ.

    חשוב לקחת חברת פוליש לאחר עבודות גבס בבית

    כאשר אתם סיימתם לבצע עבודות גבס בבית, חשוב מאוד לקחת חברת פוליש. ניקיון הבית חשוב לא פחות מניקיון המשרד. אבק הגבס הינו קשה לניקוי, ובשביל להבריק את הבית לאחר עבודות הגבס, יש צורך בחברת פוליש שתגיע עם כל הציוד. מומלץ להזמין את חברת הניקיון ביום בו מסיימים את עבודות הגבס. כך בלילה, בני המשפחה יישנו בבית נקי ומבריק, מבלי שיצטרכו לנשום את האבק של הגבס. אף פעם, אין להכנס עם בני המשפחה לבית בו בוצע שיפוץ אך לא בוצע ניקוי, משום שהאבק שנוצר לאחר השיפוץ מזיק לבריאות.

    למה דווקא חברת פוליש וניקיון?

    מדוע צריך חברת פוליש וניקיון לאחר ביצוע עבודות גבס? האבק שנוצר מעבודות הגבס הינו גדול. לשם כך יש צורך בשירותיה של חברה מקצועית שמעניקה שירותי ניקוי שטיחים ופוליש ומשתמשת בשואבי אבק מיוחדים, ובמכונות שטיפות רצפה איכותיות במיוחד. צוות הפוליש ידאג להוסיף חומרי פוליש איכותיים למכונת השטיפה. עבודת הניקוי הינה עבודה מסיבית. זמן וכוח שווים כסף, ולכן עדיף לא לנקות לבד את הבית לאחר עבודות הגבס, אלא לתת למקצועיים לבצע את העבודה הפיזית הקשה, עם ציוד משוכלל ואיכותי.

    כיצד מתבצע התהליך?

    תהליך ניקיון בית לאחר עבודות גבס, הינו ארוך ומורכב יותר מהליך ניקיון רגיל. צוות הניקוי מטאטא היטב את הבית, ומסיר באמצעות הטאטוא שאריות ברזל. לאחר מכן, יעבור צוות הניקוי עם שואב האבק בכל הבית. שלב השטיפה במכונה הינו השלב החשוב ביותר. רק חברת פוליש מקצועית, מכירה את חומרי ההברקה המתאימים ביותר להוספה למכונת הפוליש, שיסירו בקלות יחסית את האבק שנוצר. הצוות יעבור היטב בכל רחבי הבית עם מכונת השטיפה. בדרך כלל, ניקיון זה היה ניקיון בלחץ מים חמים.

    מאמרים נוספים
    טיפול ברטיבות בקירות גבס

    ישראל אינה ארץ גשומה במיוחד, אבל אולי בגלל זה אנשים לא תמיד מקפידים על שמירת הבית מפני לחות.

    דילוג לתוכן