די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עבודות גבס ייחודיות למטבח

    עבודות גבס ייחודיות למטבח

    העלייה ברמת החיים ואיתה הרצון ליהנות מחיים עם איכות אמיתית גורמות לעוד ועוד ישראלים להשקיע יותר ויותר משאבים – תשומת לב, זמן, כסף ועוד – בעיצוב הפנים של דירותיהם. בפרט מוקדשת מחשבה רבה לעיצוב המטבח, וזאת לנוכח התפקיד המרכזי של התחום הקולינרי בחיינו. כולנו הפכנו בשנים האחרונות למאסטר שפים פוטנציאליים, אנחנו מתלהבים לנסות חומרי גלם חדשים, מתכונים ייחודיים ושיטות הכנה מגוונות, מבלים שעות רבות במטבח ובאופן טבעי רוצים שהוא יהיה מושלם עבורנו, הן בהיבט הפרקטי והן מבחינה אסתטית. אחד האמצעים להפוך את המטבח לפנינה של ממש הוא עבודות גבס, וכדאי מאוד לנצל אותו באופן מושכל.

    אופן ספייס ומחיצות גבס – שילוב מנצח

    אופציה חיונית אחת שמקנה לנו הגבס, חומר גלם נוח במיוחד ורב יתרונות באופן כללי, הוא יצירת מחיצות פרקטיות. בפרט מאפשרות מחיצות הגבס לבחור בקונספט של אופן ספייס – כלומר מטבח פתוח שמהווה המשך ישיר של המרחבים הסמוכים לו בבית – מבלי לחשוש מבלגן או לכלוך בולטים לעין ואשר מקלקלים את המראה של כלל הבית.

    הדרך הנכונה לעשות זאת הוא למקם באופן מדויק מחיצות גבס נמוכות יחסית כך שיסתירו את האזורים המועדים לפורענות במטבח – כיור, משטח העבודה, הדלפק שבו אוכלים וכו'. מחיצות גבס שכאלה, שכמובן חייבות להיות מותקנות ע"י אנשי מקצוע מיומנים, ישאירו חשופים את כל האזורים שאותם כן רוצים להבליט בכל נקודת זמן: הארונות, גופי התאורה, המדפים הגבוהים שמכילים חפצי נוי שונים וכו', וכך לאורך כל שעות היממה ובלי קשר להתרחשויות במטבח, החזות שלו כלפי חוץ תהיה המרשימה ביותר שיש.

    נישות גבס ייחודיות

    עוד דרך שבה ניתן לנצל את האופציה של הגבס – חומר גלם שכאמור מתאפיין ביתרונות רבים ובהם בנייה מהירה ויעילה, רמת גימור גבוהה (ובפרט אם המבצעים הם אנשי מקצוע מיומנים ואמינים), ידידותיות לסביבה, יכולת לבצע שינויים בפשטות ועלות נמוכה – היא מדפים דקורטיביים ונישות ייחודיות.

    בפרט מתאימה האופציה של נישות גבס ייעודיות במסגרת מטבחים כפריים, אם כי גם מטבחים מודרניים בהחלט עשויים להישתדרג במידה ניכרת מתוספת שכזו. נישות גבס באחד מקירות המטבח מאפשרות להציב בהן שכיות חמדה שונות שיתכתבו עם שאר הפריטים במרחב הקולינרי ויעצימו את האסתטיקה שלו, ועוד אופציה היא לנצל את הנישה לטובת פריטים שימושיים שיהפכו את העבודה במטבח לפרקטית ולנוחה במיוחד. עוד יתרון של נישות הוא שהן לא מתבלטות אלא להפך, מפגינות נוכחות צנועה, ומשאירות את הפוקוס לפריטים האחרים במטבח.

    למידע נוסף בנושא שיש למטבחים בקרו בדף הבית של שיש איציק בכתובת – www.marble-itzik.co.il

    באופן דומה גם מדפי גבס מעוצבים יכולים לשמש הן לטובת הנחת חפצי נוי והן לטובת פריטים שימושיים. חשוב מאוד להשתמש בסוג גבס שלא מתרגש מרטיבות, ובהתאם ייהנה מעמידות מקסימלית גם במטבחים האינטנסיביים ביותר. שימוש אפשרי נוסף בגבס הוא לטובת הסתרת צנרת או תעלת מיזוג אוויר, ועוד כדאי לקחת בחשבון כי גם עבודות מורכבות יחסית ניתן להשלים תוך זמן קצר מאוד.

    מאמרים נוספים
    הכל על קופינג – נחיצות ותרומה עיצובית

    קופינג הוא כינוי לכל אריחי הריצוף המשמשים כאבני סף, אם בתור ספי חלון או מעקות ואם לבריכות שחייה פרטיות וציבוריות.

    צביעת חזית הבית

    שיפוץ החזית בבית פרטי, בניין מגורים או בניין משרדים, כוללת עבודות צבע בסיומו של השיפוץ. חזיתות בתים הן שונות לחלוטין מאשר צביעת מבנה פנימי, ודורשות סוגי צבע מותאמים לקיר חיצוני, טכניקת מתאימה, והכנה מוקדמת של הקיר טרם תחילת העבודה

    דילוג לתוכן