די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    סוגי תקרות גבס נפוצים

    סוגי תקרות גבס נפוצים

    עיצוב בגבס הוא עיצוב המקובל כיום לכל עבודות עיצוב הבית. גבס הינו חומר קל מאד לעבודה, הוא אינו יקר וניתן ליצור ממנו גם מחיצות ומדפים חזקים וגם אלמנטים עיצוביים מיוחדים ועדינים. אחד השימושים הנפוצים בעיצוב גבס הוא בתקרות. תקרות גבס יכולות להיות מאד דקורטיביות ולהכניס משב רוח רענן בחלל הסלון או חדר המשפחה שלכם או מעל לשולחן האוכל המרכזי שבבית. תקרות גבס נחשבות מאד יוקרתיות ומעניקות לבית תחושה מודרנית ומיוחדת למרות שהמחיר שלהם אינו יקר.

    סוגי תקרות גבס נפוצים

    בתכנון תקרות גבס ישנם שני סוגים נפוצים: תקרת גבס סטנדרטית ותקרת גבס צפה.

    • תקרת גבס סטנדרטית – מיועדת להנמיך את גובה התקרה הרגיל מכל סיבה שתראה לכם והיא מחוברת ישירות לקירות. לתקרות אלה ניתן להוסיף בקלות רבה אלמנטים של תאורה, שקעי רמקולים, וכן הן משמשות להסתרת מזגנים מרכזיים או שרוולים למעבר אויר. לכל מטרה שתרצו להנמיך את התקרה תוכלו להשתמש בתקרת גבס זו וכן לתכנן עבורה עיצוב מעניין וייחודי.
    • תקרת גבס צפה – תקרת גבס זו מעניקה תחושה כאילו והתקרה איננה מחוברת אלא שהיא צפה מתחת לחלק העליון של הבית. הרווח שבין התקרה הצפה לחלק העליון של הבית מנוצל כדי להאיר את התקרה באופן מיוחד המעניק לתקרה מראה מודרני ומעוצב באופן ייחודי.

    תקרת גבס צפה מאפשרת הכנסת כל גופי התאורה המוסתרים והפעלתם באופן נוח ויעיל ואף מערכות גילוי אש. את התקרות הצפות מתקינים בדרך כלל באזורים המשותפים שבבית – בסלון, מעל לשולחן האוכל המשפחתי ובמבוא הדירה. תקרות צפות נהוג לבנות גם במקומות ציבוריים כמו מסעדות, חנויות, בתי מלון וכדומה. עיצוב של תקרת גבס מקנה למקום מראה יוקרתי ואיכותי שמשדר עיצוב מודרני ועכשווי.

    עיצובי גבס אמנותיים נוספים לתקרות ולקירות

    עיצוב אמנותי בגבס אינו מסתיים בתקרת הבית. עיצוב אמנותי בגבס ניתן לביצוע גם על קירות ותקרות קיימים. אחד המקומות השכיחים לעיצוב בגבס הו החיבור שבין התקרה לקירות. במקום זה ניתן לבצע מגוון רחב של עבודות גבס מעוצבות. עבודות אלה הן עבודות עדינות המצריכות לעיתים גם צביעה אמנותית. סוג כזה של סגנון עיצובי ניתן לבצע גם במפגש הקירות וגם בפנלים לאורך הרצפה.

    עבודות גבס רבות ניתן לבצע בחלל הסלון ולאפשר לביתכם ליהנות מאווירה מיוחדת במינה.

    בחברת די דקו עושים את הכל כדי שתוכלו ליהנות מכל העיצובים ומכל עבודות הגבס ברמה הגבוהה ביותר. בדי דקו מאמינים כי עיצוב בגבס יכול לשנות את האופי והסגנון של ביתכם ללא הוצאות ענק וללא השבתת הבית לזמן ממושך.

    עקב היות הגבס חומר קל לעבודה ולעיצוב, הגימור שלו אינו פשוט ואינו קל. עיצוב בגבס מצריך מיומנות וניסיון מרובים כדי לבצע עבודה ברמת גימור מעולה. בחברת די דקו מעסיקים אמני גבס מן השורה הראשונה כמו אנשי מקצוע בתחום הצביעה האמנותית וגם מעצבים המסוגלים להפוך כל חלל ובית למקום נעים, יוקרתי וכייפי יותר לחיות בו.

    מאמרים נוספים
    כל המידע אודות ניהול ופיקוח בניה בפרוייקט תמ"א

    שוק הנדל"ן בישראל נמצא בטלטלה בשנים האחרונות. מצד אחד, מחירי הדירות רק עולים ואנשים מתקשים יותר ויותר לקנות דירות, ומצד שני, הדירות והבניינים ממשיכים להיבנות בקצב מסחרר כשתחומים כמו תמ"א 38 ופינוי בינוי תופסים תאוצה.

    עבודות גבס באמבטיה

    הגבס הוא חומר גלם איכותי, זול ונוח לעיצוב, כך שאם יודעים באיזה סוג להשתמש, אפשר לנצל את יתרונותיו לעיצוב וחידוש חדרי רחצה.

    דילוג לתוכן