די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    משפצים את הדירה? 5 דברים שחשוב לזכור לפני כניסה אליה מחדש

    משפצים את הדירה? 5 דברים שחשוב לזכור לפני כניסה אליה מחדש

    שיפוץ הדירה זו דרך מצוינת לשדרג את מרחב המגורים שלכם ולהוסיף ערך לנכס שלכם. בין אם אתם משפצים את הדירה כדי להפוך אותה לנוחה יותר עבורכם ועבור משפחתכם, בין אם אתם עושים זאת כדי להגדיל את ערכה, ובין אם כדי להתאים אותה לאורח חייכם המשתנה או לתקני בניה מתקדמים יותר, תהיה הסיבה אשר תהיה, יש כמה דברים שכדאי לזכור לפני שנכנסים מחדש לחלל המשופץ.

    כך תוכלו ליהנות ממרחב המגורים החדש המשודרג שלכם בראש שקט.

    הקפידו על אוורור הדירה

    במהלך תהליך השיפוץ סביר להניח שהצטברו בדירה שאריות של אבק, פסולת בניה ואדי צבע. כדי להבטיח שאתם ובני משפחתכם לא תנשמו חומרים מזיקים, וודאו שלאורך כל השיפוץ ולאחריו, הדירה מאווררת מספיק. לאחר שיפוץ הדירה ועד הכניסה המחודשת כדאי להשאיר חלונות פתוחים כדי לאפשר כניסה של אוויר צח לחלל. כמו כן בדקו אם יש אמצעים נוספים שיכולים להיות יעילים בהתמודדות עם אבק הבניה ובמיגור מזהמים.

    בדיקת ליקויים וסכנות בטיחותיות

    לאורך תהליך השיפוץ יכול להיות שנוצרו ליקויים בטיחותיים, או לחלופין, שחלה התעלמות מפגעי בטיחות. לכן לפני הכניסה לדירה החדשה, כדאי לבצע בדק בית ולגלות אם ישנן סכנות פוטנציאליות וגלויות כמו למשל חוטי חשמל חשופים, מכשירים שהותקנו בצורה לא נכונה או שלא בהתאם לתקנים המחייבים ועוד. בנוסף בדק בית יאפשר לכם לגלות אם ישנם ליקויים נסתרים שאי אפשר לראות בעין בלתי מזוינת. זה חשוב, כי כך תוכלו לדרוש מהקבלן לטפל בבעיות הללו לפני שאתם נכנסים לדירה מחדש.

    הדברה מקצועית

    כאשר הדירה עומדת ללא שימוש, כפי שקורה במהלך שיפוץ, מזיקים יכולים להימשך אליה ולמצוא לעצמם מקומות מסתור. ישנם גם מזיקים שיכולים להגיע לאתר עם חומרי הבניה, או לקבל גישה קלה יותר לחלל לאחר שבירת קירות או הסרת הריצוף. מעבר לכך, הדברה תהיה מעולה גם כטיפול מונע, כדי שלא יגיעו מזיקים לבית ותוכלו ליהנות מהתחלה חדשה בבית החדש. הזמינו חברת הדברה אשר מתמחה בביצוע הדברת מזיקים מכל הסוגים. החברה יכולה להגיע לדירה לאחר השיפוץ כדי להעריך את המצב ולבצע את הטיפול המתאים.

    הזמינו מומחים בניקיון לאחר שיפוץ

    לפני שאתם נכנסים לדירתכם המשופצת, חשוב שתדאגו לנקות את החלל היטב. ניקיון לאחר שיפוץ הוא אחד המאתגרים ביותר, לכן כדאי שתזמינו חברה מקצועית אשר מעסיקה צוותי ניקיון מיומנים ויש לה גם את כל הציוד והחומרים המתאימים עבור ניקיון לאחר שיפוץ. ניקוי יסודי יבטיח שהדירה שלכם היה נקייה מאבק ופסולת בניה, ויהפוך את סביבת המגורים להרבה יותר בריאה והיגיינית עבורכם, כך שתזכו לדף חלק ונקי.

    אם כבר מתחדשים אז עד הסוף

    זכרו שיכול להיות שהרהיטים ומכשירי החשמל הישנים שלכם לא יתאימו למתווה החדש של הדירה ויהיה עליכם לקנות מוצרים חדשים בהתאמה. ראו זאת כהזדמנות להכניס לבית משב רוח רענן ולזכות להתאמה יותר מדויקת לצרכים שלכם. תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום עיצוב הפנים כדי שיתנו לכם כמה טיפים ורעיונות לסידור נכון של החלל. כדאי לזכור שרהיטים במצב טוב תמיד אפשר לרענן על ידי שכבה של צבע או חידוש הריפוד. לכן החליטו ממה תרצו להיפטר ומה לשמור, לפני שאתם נכנסים.

    לסיכום,

    תהליך השיפוץ עשוי להיות מעט מאתגר, אך לבסוף הוא עובר ואתם תוכלו להיכנס לדירה החדשה והמשופצת שלכם! כאשר אתם זוכרים את כל הדברים שציינו ומקפידים עליכם, תוכלו להבטיח שסביבת המגורים החדשה תהיה כמה שיותר בטוחה, נעימה ונוחה לכם ולבני משפחתכם!

    מאמרים נוספים
    עיצוב מגבס לחדרי רחצה בשילוב פסיפס קרמיקה

    חדרי הרחצה שלנו הם המקום הנעים שאליו אנחנו נכנסים בסוף יום ומנקים מעצמינו את כל היום מהעבודה בחוץ מהפעילויות בבית, מהטרדות ועוד

    מחיר קיר גבס

    ניתן למצוא בבתים רבים ובחללים שונים קירות גבס, שהפכו לאחרונה לפתרון בנייה ועיצוב פופולרי במיוחד.

    דילוג לתוכן