די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    איך לשפץ את הבית בעזרת גבס ואלומיניום?

    איך לשפץ את הבית בעזרת גבס ואלומיניום?

    עומדים לפני שיפוץ הבית ורוצים לדעת מהם החידושים האחרונים בתחום? המאמר הבא ייתן לכם את כל הפרטים.

    כאשר מתחילים לתכנן את שיפוץ הבית, כדאי להגדיר שני דברים עיקריים: מה רוצים לשפץ ומהו התקציב שיש להקצות לצורך שיפוץ זה. לאחר שהגדרתם את אופי השיפוץ והתקציב, כדאי לבדוק כיצד ניתן לנצל את התקציב בצורה מקסימלית לשם קבלת התוצאה הרצויה. לשם כך יש ללמוד מהם החידושים האחרונים בתחום השיפוץ ואיך ניתן לשלב אותם אצלכם.

    לשפץ בעזרת גבס

    בוודאי שמעתם כבר על שיפוץ הבית בעזרת גבס. הגבס מאפשר לנצל חללים פנויים ומקומות קטנים ברחבי הבית, בצורה מקסימלית ובתקציב לא גדול. אך אל תטעו – עבודות גבס הן אומנות המצריכה דיוק וחוש עיצוב גבוהים ויכולת להשתמש ביתרונות הרבים של הגבס לצורך שיפוץ הבית. זה בדיוק מה שחברה מקצועית יודעת לעשות בצורה הכי טובה שרק אפשר.

    חברת Deco, תתכנן עבורכם את השיפוץ הרצוי, במסגרת תקציב שיוחלט מראש, תוך שימת דגש על עיצוב ברמה גבוהה ודיוק בביצוע העבודה. הצוות שלנו מיומן ובעל ניסיון בעיצוב במספר סגנונות, כך שתוכלו למצוא אצלנו בקלות את סגנון העיצוב המתאים לכם.

    אפשרויות השימוש בגבס למטרת שיפוץ הן רבות: נישות, חללי אחסון, ספריות, הנמכת תקרה, הגבהת במה עבור מיטה בחדר שינה, בניית קמין, בניית קיר עבור מסך פלזמה ועוד. היתרון המובהק בשימוש בגבס למטרות אלו הוא נוחות העיצוב של חומר גלם זה והתאמתו כמעט לכל מטרה.

    איזה חידוש נוסף קיים בתחום העיצוב?

    חידוש נוסף בתחום השיפוץ הוא אפשרות השילוב של אלומיניום וגבס יחד. בדומה לגבס, גם לאלומיניום יש תכונות רבות המהוות יתרון כשמעוניינים בשיפוץ. האלומיניום הוא חומר חזק שאינו מחליד, קל לעבוד אתו וליצור אתו צורות ובדומה לגבס, עלותו אינה יקרה. שימוש אחד באלומיניום למטרות שיפוץ בית, יכול להיות כתמיכה ליציקת הגבס, באמצעות הצמדת הגבס ללוחות האלומיניום ובכך מעניקים יציבות וחוזק.

    השימוש השני הוא הפן העיצוב שאפשר ליצור בעזרת השילוב של גבס ואלומיניום יחד. לשילוב זה יש מראה עיצובי חדשני, המאפשר ליצור מראה מודרני בעלות נמוכה יחסית. שימוש נוסף הוא הפרקטיות שהאלומיניום מקנה לגבס, על ידי אפשרות ליצור חללים בצורת תאים, חלונות ועוד.

    מה עוד כדאי לדעת על שילוב גבס ואלומיניום בשיפוץ הבית?

    שילוב בין שני חומרי גלם אלו פותח פתח למגוון סגנונות עיצוב המתאימים לכל מטרה ולכל חלל. בין אם מדובר בשיפוץ בית קיים או בתכנון בית חדש, השימוש בגבס ואלומיניום מאפשר עיצוב בקו נקי ומודרני, בעלות נמוכה יחסית, ובמתן פתרונות רבים לצרכי הבית. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהעבודה עם גבס ואלומיניום מצריכה ניסיון ומקצועיות רבה, לכן פנייה לחברה מקצועית ואמינה בתחום מבטיחה לכם שיפוץ מרהיב ומודרני, באיכות בלתי מתפשרת.
    לפני שאתם סוגרים בפועל עם חברה מסוימת, היכנסו לאתר הרשמי שלה ותוכלו להתרשם ממגוון עבודות הגבס והאלומיניום שהיא ביצעה עבור לקוחות שונים שלה הן מהמגזר הפרטי והן מהעסקי.

    מאמרים נוספים
    שילוב דלתות פנים בקירות גבס

    שילוב דלתות פנים בקירות גבס. בענף הבניה החדשה ובתחום השיפוצים בכלל, עבודות הגבס המשלבות עיצוב ובניה קלה בחללים שונים במבנים, תפסה תאוצה רבה ואתה נכנסו גם אלמנטים.

    צביעת דירה לאחר עבודת גבס

    עבודות צבע מקושרות תמיד לדירה שנמצאת אחרי שיפוץ או עבודות גבס שונות, ויש צורך לרענן את הצבע שלה.

    דילוג לתוכן