די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    מחירון עבודות גבס

    מחירון עבודות גבס

    כך בנוי מחירון לעבודות גבס

    עבודות גבס יכולות לשנות לחלוטין את המראה של הבית. עלותן של העבודות אינה גבוהה, הגבס עמיד בפני נזקי מזג האוויר והוא משרת את הלקוחות לאורך שנים רבות.

    משתלם מאוד לשפץ את הבית או לבנות תוספות ייחודיות בעזרת עבודות גבס מיוחדות. יחד עם זאת, על מנת ליהנות מתוצאה מרשימה מבלי לפרוץ את מסגרת התקציב יש להבין כיצד בנוי המחירון הסטנדרטי של עבודות גבס. חשוב גם להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקבל הצעת מחיר ספציפית.

    הפרמטרים המרכזיים של מחירון עבודות גבס

    כל מחירון ללא יוצא מן הכלל תלוי במספר פרמטרים קבועים יחסית. ראשית, הפרמטר הראשון הוא מחיר הבסיס של העבודה ללא מע"מ. אל המחיר הזה יש להוסיף את מס הערך המוסף, אשר עומד נכון לחודש ספטמבר 2013 על 18%. למרות שנראה כי מדובר במידע אלמנטרי, לקוחות רבים אינם לוקחים בחשבון את המע"מ ולכן מופתעים לגלות מחיר גבוה יותר עם סיום העבודה.

    מחירון לעבודות גבס

    שנית, העלות אשר מופיעה במחירון כוללת את המחיר למטר מרובע כולל חומר. גם כאן יש לבדוק כל מקרה לגופו ולוודא כי החומרים אכן כלולים במחיר, אך באופן כללי נהוג לתמחר את כל סוגי העבודות בצורה כזו. ניתן לברר אפשרות לעבודה בלבד ולרכישה של חומרים באופן עצמאי, אולם ברוב המקרים אפשרות זו תהיה פחות משתלמת.

    שלישית, ככל שהעבודה גדולה יותר כך יורד המחיר למטר גבס. זהו עיקרון התקף בהצעות מחיר גבס, במחירים לעיצוב גבס ובכל מחירי הגבס האחרים. מחירים לעבודות גבס שונות

    הפרמטרים הקבועים הם הבסיס של מחירון עבודות ולאחר מכן ניתן לבדוק עלות ספציפית של כל עבודה.

    הדרך הנכונה להחליט על עבודה משתלמת במחיר הוגן היא להשוות בין הצעות שונות, להתייעץ עם גורמים המתמחים בנושא ולגבש סדר עדיפויות.

    מאמרים נוספים
    סוגי תקרות גבס נפוצים

    עיצוב בגבס הוא עיצוב המקובל כיום לכל עבודות עיצוב הבית. גבס הינו חומר קל מאד לעבודה, הוא אינו יקר וניתן ליצור ממנו גם מחיצות ומדפים חזקים וגם אלמנטים עיצוביים מיוחדים ועדינים.

    דילוג לתוכן