די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    חשיבות עיצוב הדירות בפרויקט נדלן חדש

    חשיבות עיצוב הדירות בפרויקט נדלן חדש

    כולנו היינו רוצים לגור בסביבה מטופחת ובדירה המעוצבת. המשקפת את הדרך שבה אנחנו תופשים את עצמנו. רכישת דירה חדשה מקבלן מאפשרת לנו לגור בדירה מעוצבת, אשר במידה רבה הולמת את הטעם האישי שלנו. אבל מה קורה כאשר גם דירה חדשה כזו איננה מתאימה בדיוק להגדרת "דירת החלומות" שלנו? אל חשש, ב-90% מהמקרים ניתן, באמצעות עיצוב מחודש ונוסף, לסגור את הפערים בין הרצוי והמצוי בעזרתו של אחד מחומרי הגלם הותיקים ביותר הקיימים כיום בשוק – עיצוב בגבס.

    פרויקט נדלן – האם חייבים דירות מעוצבות מלכתחילה?

    עיצובן של הדירות בכל פרויקט נדלן חדש הוא נושא בו ניתן לדון במשך שעות, מאחר ולכל פרויקט יש קונספט כולל משלו, ובפני רוכשי הדירות עומדות מספר אפשרויות חומרים, צבעים ועיצובים, מהם יוכלו לבחור את המתאים ביותר לטעמם.

    אבל, גם לדירה שאיננה מעוצבת במאת האחוזים על פי טעמכם, ניתן בקלות רבה להעניק את הטאץ' האישי שלכם ולהפוך אותו למושלמת בעיניכם. ישנן שיטות רבות להעניק לבית את הנופך הרצוי לכם, אחת מהמוכרות בהן, היא השימוש בקירות גבס ובעיצוב אלמנטים אומנותיים עיצוביים שונים העשויים גבס, אשר יהפכו כל אחד מחדרי הבית למעוצב ומיוחד.

     

    כיצד מגשים הגבס חלומות?

    רוצים לגור בדירה אירופאית בסגנון גותי? ברור שתוכלו. גם אם הדירה שלכם נמצאת במתחם דירות מעוצבות בפרויקט נווה שאנן 46 ת"א, אין זאת אומרת כי תצטרכו לוותר על דירת/בית חלומותיכם, רק משום שאתם גרים בישראל. אתם רוצים לעצב את דירתכם בסגנון מזרחי אתני על ידי נישות מעוגלות בסלון? רוצים לבנות דלפק אכילה בין המטבח לחלל הסלון בסגנון פאב אמריקאי בתקופת המערב הפרוע? גם כאן, יסייעו לכם האלמנטים העשויים גבס להגשים את חלומכם המעוצב.

    יתרונותיו של הגבס על פני חומרי גלם אחרים לבניה – קלות עיבודו ועיצובו, הורסטיליות שלו וגם היכולת שלו לבצע מהפך מהיר במראה של כל דירה או חדר שתבחרו, ממקמים אותו בראש רשימת חומרי עיצוב הפנים והבניה המועדפים על אנשי מקצוע רבים, כמו גם על אנשים פרטיים שחפצים בשינוי חללי המגורים שלהם, אבל אינם רוצים להתגורר בבית דמוי אתר בניה במשך תקופה ארוכה.

    לסיכום

    ראיתם פרויקט נדלן מעניין, הממוקם בסביבה הרצויה לכם ואפילו מחיר הדירות בו מתאים לתקציבכם? אל תפסלו אותו מראש, רק בגלל שעיצוב הדירות בו איננו עולה בדיוק בקנה אחד עם דירת החלומות שאליה אתם כמהים כבר שנים. רכשו את הדירה, העבירו את חלומכם לפורמט מעט יותר מציאותי (בעזרת דף ועפרון או אחת מתוכנות עיצוב הפנים החינמיות הרבות הקיימות), ולאחר מכן, צאו לחפש בעל מקצוע מומחה בעבודת בגבס, אשר יהפוך את השרטוט לדירה קיימת ומעוצבת.

    מאמרים נוספים
    עיצוב הבית החדש שלך

    בית חדש הוא אחד הדברים מהרגשים ביותר שיש. ספק גדול אם יש עוד משהו כה ייחודי וכה מיוחד כמו קניית בית חדש. ההרגשה הזאת שאנחנו נכנסים לבית ושוהים במקום שהכול בו חדש היא בעלת ערך עצום וספק אם יש משהו שמשתווה לה

    7 טרנדים חדשים בעולם הגבס לעיצוב מטבחים

    המטבח שלנו הוא המקום בו אנו מבלים שעות נוספות הן בבישול והן בשהייה עם המשפחה. כולנו מעוניינים שהמטבח שלנו יראה מדוגם, חמים ועם זאת פרקטי ונח.

    דילוג לתוכן