די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    למה חשוב לעשות ניקיון לאחר שיפוץ?

    למה חשוב לעשות ניקיון לאחר שיפוץ?

    אחד הדברים הכי חשובים לאחר שיפוץ הוא ניקיון. רצוי שזה יהיה ניקיון מקצועי שיודע להתמודד עם כתמים של חומרי גלם חזקים. במאמר הבא נסביר את החשיבות של ניקיון לאחר שיפוץ.

    למנוע התיישנות של חומרי בנייה

    במהלך שיפוץ, הקבלנים משתמשים בחומרי בנייה קשים וחזקים שככל שעובר הזמן, הם מתקשים ויותר קשה להסיר אותם. יותר מזה, רוב חומרי הניקוי הרגילים אינם מסירים חומרים אלו ולמעשה יש צורך בחומרי ניקוי ייחודיים שאותם לרוב תמצאו אצל חברות ניקיון מקצועיות. לחברות אלו יש רישיון להשתמש בחומרים חזקים יותר לניקוי ומגוון מכונות ניקוי ייעודיות המאפשרות ניקיון יסודי.

    יותר מכך, חשוב לדעת כי ישנם חומרי בנייה שהימצאות שלהם אינה בריאה עבור האנשים שגרים בבית ולכן הסרה שלהם היא חשובה מאוד. יש אנשים שגם מפתחים אלרגיות לאבק בנייה. ניקיון של הדירה לאחר השיפוץ, יסיר את האבק באופן יסודי וימנע מצבי אלרגיה מיותרים.

    לראות פגמים שיש לתקן

    ניקיון הבית לאחר שיפוץ מאפשר לכם לאתר פגמים שאלמלא הניקיון לא הייתם רואים אותם. מכיוון שהניקיון מתרחש בסמוך לסיום השיפוץ, ניתן לשתף את קבלן השיפוצים בליקויים ולבקש תיקון שלהם לפני כניסה לבית. זכרו, מה שרואים כשהמקום מלוכלך הוא לא מה שרואים כאשר המקום נקי. הניקיון מאפשר לרדת לפרטים ולראות את הפגמים. ההמלצה שלנו, בחרו אזור שירות והזמינו חברת ניקיון שתבצע ניקוי יסודי ותאפשר לכם לבדוק את הבית בצורה יעילה ולתקן את הפגמים שנותרו.

    מניעת נזילות

    כשעושים ניקיון לאחר שיפוץ דירה יסודי, ניתן לגלות אזורים שהרובה בהם אינה תקינה או חריצים שעשויים להביא למצב של כניסת מים או נזילות. בניקיון כזה, כאשר מגלים את החורים לפני שנכנסתם לגור בדירה, זה מאפשר לכם לפנות אל הקבלן ולבקש אטום אשר ימנע מצבים לא רצויים של רטיבות בקירות. אנשים רבים שבוחרים לבצע ניקוי באופן עצמאי, לרוב לא יגלו את הבעיות האלו וייתכן שיראו אותם רק כאשר הקיר כבר החל להתקלף.

    הדברה לפני שיפוץ

    כשעושים ניקוי יסודי לאחר שיפוץ, ניתן לגלות אזורי כוכים שיש בהם מזיקים שונים הפוקדים את הבית. הניקיון מאפשר לכם לדעת האם יש נגיעות של מזיק כלשהו ולהזמין חברת הדברה בהתאם לכך. כשכבר יהיו רהיטים בתוך הבית, יהיה קשה יותר להגיע אל הכוכים שבהם יש מזיקים.

    להכניס רהיטים כשהכל נקי

    כשהבית נקי מחומרי השיפוץ, אתם למעשה יכולים להכניס את הרהיטים שלכם לחלל נקי. כשהרהיטים כבר יוצבו בתוך הבית, יהיה לכם קשה לנקות בכל פעם באופן יסודי. מדובר בהזדמנות לעשות ניקיון כמו שצריך בכל המקומות שבהם יוצבו הרהיטים ועל הדרך כבר לחשוב על העיצוב של החללים השונים.

    להגיע לניקיון של אזורים שלא תגיעו אליהם כאשר בבית יש תכולה

    ניקיון דירה לאחר שיפוץ הוא הזדמנות מצוינת להגיע לאזורים שקשה להגיע אליכם כשיש תכולה מלאה בבית. תוכלו לנקות טוב יותר את החלונות, הדלתות, המשקופים, הפנלים, המרזב וכל מה שלא תמיד רואים כשהבית מלא בדברים

    מאמרים נוספים
    עבודות גבס ייחודיות למטבח

    העלייה ברמת החיים ואיתה הרצון ליהנות מחיים עם איכות אמיתית גורמות לעוד ועוד ישראלים להשקיע יותר ויותר משאבים – תשומת לב, זמן, כסף ועוד – בעיצוב הפנים של דירותיהם. בפרט מוקדשת מחשבה רבה לעיצוב המטבח, וזאת לנוכח התפקיד המרכזי של התחום הקולינרי בחיינו.

    צביעת דירה לאחר עבודת גבס

    עבודות צבע מקושרות תמיד לדירה שנמצאת אחרי שיפוץ או עבודות גבס שונות, ויש צורך לרענן את הצבע שלה.

    דילוג לתוכן