די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    למה חשוב להדביר את הדירה לאחר שיפוץ?

    למה חשוב להדביר את הדירה לאחר שיפוץ?

    למה חשוב להדביר את הדירה לאחר שיפוץ? כשעושים שיפוץ בבית, לרוב חושבים על עבודת הקבלן ועבודת העיצוב ופחות שמים דגש על הפעולות שיש לבצע לאחר השיפוץ כמו הדברה לדוגמא. במאמר הבא נסביר למה חשוב להדביר את הדירה לאחר שביצעתם בה שיפוץ.

    קל לזהות חריצים וחורים שמהם מגיעים מזיקים

    כשמבצעים שיפוץ בדירה או בית, לרוב מזיזים את כל הרהיטים וחושפים אזורים שהיו מכוסים לפני. באזורים אלו עשויים להיות חורים וחריצים שלא ראיתם קודם לכן ובהם עשויים להסתתר שלל מזיקים שכדאי להדביר. זו הזדמנות מצוינת להגיע לכל הפינות בצורה הרבה יותר טובה. חשוב לציין, כשחושפים חריצים וחורים חדשים בבית, אתם עשויים לגלות מזיקים מסוגים שונים ולא בהכרח המזיקים השכיחים כמו נמלים או תיקנים. לאחר שיפוץ מומלץ להזמין מדביר מקצועי שיודע לחסל את המזיקים השונים ושמתאים את שיטת ההדברה למחזור החיים שלהם.

    הדברה מחסלת מזיקים שנכנסו בטעות מחפצים שלכם שהגיעו מהדירה הקודמת

    אם מדובר בדירה חדשה שאתם נכנסים אליה וכעת משפצים, הרי שאתם תכניסו אליה רהיטים וחפצים מהדירה הקודמת שגרתם בה. רהיטים עשויים לצבור שלל מזיקים שעוברים ממקום למקום. כאשר הם יכנסו לדירה שבוצעה בה הדברה, סביר להניח שהם לא ישרדו את חומרי ההדברה. חשוב מאוד להזמין חברת הדברה עם ניסיון רב אשר יודעת לבצע מספר סוגים של חומרים כנגד מגוון מזיקים שעשויים לעבור יחד אתכם אל הדירה.

    ההדברה מחסלת מזיקים שהגיעו מחצר הבית

    כשעושים שיפוץ בבית שיש בו חצר, פעמים רבות משתמשים בחצר הבית כמקום להניח בו את הציוד והחומרים. מזיקים חשים בהתרחשויות בחצר הבית ופעמים רבות מחפשים איך להיכנס אל לתוך הבית כי הם רואים בבית מקום יותר בטוח עבורם. כשזה קורה, שיירות של מזיקים יוצאים מתוך הקינים שלהם לכיוון הבית. זאת הסיבה שכשמסיימים שיפוץ, כדאי לבצע הדברת כל סוגי המזיקים בבית בחצר. הדברה כזו תמנע מזיקים בחצר הבית וגם בתוך הבית.

    חול בנייה שמביא עמו מזיקים

    אחד מחומרי הגלם שמשתמשים בהם לצורכי שיפוצים הוא חול בנייה. חול בנייה עשוי להיות נגוע במגוון מזיקים, בניהם טרמיטים. פעמים רבות טרמיטים מגיעים מהחול שנמצא מתחת לרצפות ואז הם מתחילים להרוס כל דבר בבית שעשוי מעץ. לכן, לאחר שיפוץ ולפני כניסה לבית או הדירה, חשוב לבצע הדברה הכוללת גם הדברת טרמיטים ששונה בתכלית מהדברה בריסוס. יש לפנות למדביר שמתמחה בסוג הדברה כזה.

    שיפוץ הכולל קירות גבס

    אם השיפוץ של הדירה שלכם כולל שימוש בקירות או תקרות גבס, אתם חייבים שיפוץ טרם סגירת חורי החשמל. קירות גבס חלולים בחלקים מסוימים ומזיקים אוהבים לנצל את המחילות האלו ולהקים קינים. ריסוס לתוך המחילות בסיום השיפוץ וטרם סגירת החורים, ימנע התרבות לא רצויה של מזיקים אשר עשויים לצאת לאחר השיפוץ.

    מתי להזמין את ההדברה?

    בסיום השיפוץ ולפני שנסגרים כל מיני חורים וחריצים בדירה, יש להזמין את חברת ההדברה שתבצע ריסוס גם באזורים אלו. לאחר סיום ההדברה, ניתן לבקש מהקבלן לסיים את סגירת החורים והאזורים החלולים. כמו כן, יש לדבר עם חברת ההדברה על מזיקים מיוחדים שזיהיתם כמו טרמיטים, דג הכסף או פשפשי מיטה.

    מאמרים נוספים
    אנשי המקצוע בתחום הבנייה עוברים ללוחות גבס

    המודעות לאיכות הסביבה עולה מדרגה, ומגיעה גם לתחום שיפוץ ועיצוב הבית. בעוד בעבר רוב אנשי המקצוע העדיפו לחסוך בעלויות ולהשתמש בחומרים מזיקים לסביבה

    האם גבס מתאים לביצוע איטום קירות חיצוניים?

    היום נוהגים לעצב את חלל הבית בעזרת גבס, ליצור באמצעותו מחיצות, מדפים, נישות מגבס, ספריות, קירות ועוד.

    דילוג לתוכן