די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    כיצד עיצוב בגבס ישדרג את הבית שלכם?

    כיצד עיצוב בגבס ישדרג את הבית שלכם?

    מעוניינים להסתיר תחת מעטה ייחודי את מערכות מיזוג האוויר? להנמיך את התקרה או לייצר קרניזים דקורטיביים ואולי ספרייה מרשימה שבולטת בנוכחותה בסלון?
    הגבס הוא חומר רב תכליתי עמו ניתן לייצר מגוון רחב של פתרונות ועיצובים לחללי הבית.
    מדובר בחומר עתיק שנעשים בו נון סטופ יישומיים מודרניים והוא טומן בחובו יתרונות רבים ומגוונים אשר הפכו אותו לחומר כה מבוקש גם בימינו בתהליך המורכב והמסועף של עיצוב הבית.

    מדוע כדאי לעצב את הבית עם גבס?

    גבס אינו נחשב לחומר יקר אך בהחלט בעל אפקט משמעותי. הוא מספק הזדמנויות עיצוב רבות בתכנון אדריכלי ובתהליכי עיצוב פנים, החל מיצירת תקרות מסוגננות כמו בצורה של כיפה ועד קשתות מעניינות שמוסיפות טאץ' ואופי אחר לחדרים, דרך עמודים מודגשים שמספקים תמיכה או עניין עיצובי ומחיצות שחוצצות בין החללים אותן ניתן לייצר בגבהים שונים. מצד אחד, הוא מהווה פתרון אדריכלי מצוין כאשר מחפשים לעבות קירות או להטמיע תאורת תקרה ומצד שני, ניתן להשתמש בו גם כאלטרנטיבה לרהיטים ופריטי עיצוב משלימים דוגמת מסגרת לטלוויזיה, כונניות, מזנונים, קמינים, ספסלים, שולחנות ועוד.

    השימוש בגבס מאפשר ליהנות גם ממגוון איכויות שיש לגבס ברבדים שונים, כמו עמידות גבוהה שיש לגבס לאורך שנים רבות ואפשר להשביח עמו את ערך הנכס. למשל, בחלוקת חדר גדול לשני חדרים או ביצירת פינת עבודה או בריהוט ייחודי.

    העמידות שלו באה לידי ביטוי בפני עיוותים ושקעים וניתן לשלב אותו עם פתרונות אקוסטיים שהוא גם יתרום לבידוד האקוסטי. לוחות הגבס אף עמידים בפני אש והתקנתם מהירה יחסית, כך שאם בכוונתכם לשדרג או לשפץ בלוח זמנים קצר וצפוף – זה החומר שחיפשתם. בנוסף, קל מאוד לתחזק את הגבס ולשמור על סטריליזציה וניקיון בחלל. החומר מתאים ליישום הן בשימושי פנים והן בשימושי חוץ.

    ניתן להשתמש בגבס הן ברמת הקירות – עיבוי, הוספת מדפים מרחפים, מסגרות ליצירות אמנות, הן ברמת התקרות במיוחד כאשר מדובר בתקרות מאתגרות שדורשות התמודדות מיוחדת וכן כפריטים קובעים שתרצו בחלל או כתוספת אקוסטית ומבודדת. חשוב כמובן שייעשה שימוש בחומרים איכותיים ובדרך הטובה והמקצועית ביותר לעמידות מקסימלית וגימור אטרקטיבי.
    ההתקדמות הטכנולוגית של היום תרמה פלאים לעבודות עם גבס ויחד עם המיומנות של העוסקים במלאכה ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ביותר ברחבי החלל.

    עיצוב אטרקטיבי בהתאמה אישית

    מההיבט האסתטי, הגבס הוא מסוג החומרים שניתן להמציא כל פעם מחדש במראה חדש ומרענן כולל צבעוניות בהתאמה ישירה לפלטת הצבעים השולטת במרחב וכן מרקמים ייחודיים וסגנונות שונים מהכפרי ועד המודרני. ניתן לצבוע אותו שוב ושוב ולחדש באפקטים משתנים כאשר רוצים להמציא את החלל מחדש במראה יוקרתי ובלתי שגרתי, בין אם תקופתי או עכשווי, בסלון, חדר השינה או במטבח. הגבס מככב בכל החדרים בווריאציות משתנות.

    מי יכול לסייע לכם בעבודת גבס מקצועית?

    בפרויקטים אדריכליים רבים בוחרים להשתמש בגבס ובצדק. אך כדי שהתוצאה תהיה כראות עיניכם תוך התייחסות קונקרטית לצרכים האינדיווידואליים שלכם, חשוב מאוד לערב בתהליך מעצב פנים מומלץ שיכול להציג בפניכם גם תיק עבודות ופורטפוליו, שכוללים כבר עבודות גבס נבחרות ומרשימות ויידע גם לבחור את אנשי המקצוע המומחים על מנת לתרגם את הקונספט העיצובי למציאות. כמו כן, לפקח על העבודה ולוודא שהכל נעשה כשורה בהתאם לתוכניות העיצוב.

    מעצב הוא היד המכוונת והאישיות המקצועית שמכירה את החומרים, את תנאי החלל, הצרכים ולכן הוא יודע לקבוע את התמהיל הנדרש כולל עבודות הגבס הנדרשות.

    מאמרים נוספים
    עקרונות מפתח בצביעה דקורטיבית

    צביעה דקורטיבית מאפשרת לקירות ביתכם לספר סיפור ולתת ביטוי ליופיו האמיתי של הבית.

    דילוג לתוכן