די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    כיצד נבחר קבלן גבס?

    כיצד נבחר קבלן גבס?

    כיצד מתכננים את עיצוב חדרי הבית בצורה נכונה וכיצד מבצעים בנייה בגבס מקצועית ואמינה. בחירת קבלן גבס מקצועי ובעל ניסיון תפיח בלוחות הגבס חיים לעיצוב מושלם של הבית.

    כך תבחרו את קבלן הגבס שלכם

    בחירת קבלן גבס אינה בחירה קלה, הגבס נחשב לחומר פופולרי במיוחד, כך שרבים הם קבלני השיפוצים אשר התנסו כבר עם עבודות גבס אך אין זה אומר שזהו תחום התמחותם. לכן, בבחירת הקבלן המתאים לביצוע עיצוב בגבס יש לנהוג ע"פ העקרונות הבאים :

    • ליווי אישי בבית הלקוח

    עיצוב הבית בגבס מחייב את הגעתו של הקבלן אליכם הביתה מספר פעמים על מנת לתכנן שלב אחר שלב את המראה הסופי הרצוי.

    • הדמיות

    הדמיות הן חלק בלתי נפרד מתכנון הבנייה בגבס כך שתוכלו לבצע שינויים בטרם ייבנה הגבס בביתכם.

    • ניסיון

    רק קבלן גבס בעל ניסיון ושהתמחותו הראשית היא בנייה דקורטיבית מגבס יוכל לתת עבורכם מענה הולם לבנייה איכותית מגבס הן מבחינת הביצוע והן מבחינת ההבנה שלו בלוחות הגבס השונים (בידוד, נגד רטיבות, צבע וכו').

    • תיק עבודות

    דרשו לראות תיק עבודות מקצועי, מסודר ולא "מצועצע" מדי. בקשו מספרי טלפון של לקוחות אשר הסכימו לתת מענה על שאלות וחוות דעת אודות הקבלן ואיכות עבודתו.

    • תכנון מושכל של שינויים

    אחד היתרונות הברורים של עיצוב בגבס הוא היכולת לבצע שינויים מהירים בעתיד. וודאו כי הקבלן יודע להסביר אילו שינויים תוכלו לבצע בעיצוב הבית כאשר תחליטו על כך בבוא העת.זכרו, לא השימוש בגבס לבדו מגשים עבורכם חלומות אלא תכנון מקדים וביצוע מקצועי של עבודות הגבס בפועל.

    הנחת המפתח היא כי אסור להתפשר בבחירת הקבלן המתאים שמא שכרכם לא יצא בהפסד כואב. חברת די דקו תבצע עבורכם עיצוב בגבס, צעד אחר צעד, משלב התכנון ועד לבנייה בפועל, תוך הקפדה על שיתוף פעולה מלא, שקיפות, מחירים הוגנים ועבודה מקצועית לשביעות רצונכם.

    מאמרים נוספים
    כיצד עובד שיתוף הפעולה בין קבלני גבס ואדריכלים

    עיצוב הבית ותכנון בתים פרטיים דורש לא מעט מחשבה והרבה מאוד תכנון אדריכלי, בעיקר כאשר הרצון הוא לא רק לעצב בית יפה מרשים ומקורי, אלא שיהיה גם יעיל ונוח

    דילוג לתוכן