די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    גם לעסק שלך מגיע עיצוב בגבס

    גם לעסק שלך מגיע עיצוב בגבס

    עיצוב בגבס הוא אחד הענפים המרכזיים בכל תחום השיפוצים. מלבד העובדה שעבודות הגבס הן דקורטיביות להפליא ואפשר לעצב איתן כל דבר, הן גם מהוות פתרון זול, בטיחותי ויעיל (ואפילו ידידותי לסביבה) להקמת תקרות, קירות ונישות מיוחדות, כיד הדמיון הטובה עליכם.

    למה בכלל לעצב עסק?

    למרות הפופולריות של הענף, עבודות בגבס לסלון נקשרות בדרך כלל לבתים או לדירות, ופחות למגזר העסקי. זוהי כמובן טעות. לעסקים רבים, גם לכאלה שרק מוקמים וגם לעסקים ותיקים, נושא העיצוב ומיצוב העסק חשוב מאוד. לבית עסק מעוצב יש את היכולת להתבלט, בטח אם הוא מיועד למתן שירותים פרונטליים, כמו למשל בית מלון, חנות או אולם אירועים, ועל ידי כך ליצור גם רושם ולהכניס יותר לקוחות. אך זה לא מסתיים בכך. גם לעובדים עסק מעוצב הוא נעים יותר ומספק סביבת עבודה מהנה ונוחה, שהתוצרת שלה טובה יותר.

    שיפוץ וריענון העסק הוא גם הזדמנות למיתוג מחדש, ולכך נדרש שינוי גם בחלל העסק עצמו כך שיתאים עצמו שיווקית לחיים התקשורתיים המודרניים ולקו העיצובי המעודכן.

    קירות ותקרות גבס

    תקשורת זה שם המשחק כיום, ואין עסק כיום שלא דואג לאינטרנט אלחוטי עם פס רחב ככל האפשר. גם צגי מחשב או טלוויזיה שמקרינים תכנים הפכו כבר למחזה רגיל בבתי עסק. השימוש בכל אלה מוסיף כבלים וחוטי תקשורת, שלא תמיד ניתנים להסוואה. אחד הפתרונות לכך הוא לבנות קירות או תקרות מגבס ולהסתיר בתוכם את תשתיות התקשורת.

    ההיצע של לוחות הגבס או האריחים הוא מגוון מאוד, ובנייה שלהם יכולה להיות ייחודית ומעניינית. ניתן לצבוע אותם בשלל צבעים, לתלות עליהם כרזות וחומרים פרסומיים ו / או ולשלב בתוכם תאורה רבת רושם או אלמנטים עיצוביים שישוו להם מראה מפואר ומרהיב.

    ניתן כמובן גם לבנות קירות שישמשו כאזורי תיחום וכך לחצוץ חלל גדול אחד למספר אזורים שלכל אחד מהם ייעוד שונה, למשל אזורי עבודה, או הפרדה בין משרדים לאולם תצוגה.

    בניית אלמנטים ייחודיים מגבס

    לאחר שתכננתם את הסטנדרט (הקירות והתקרה), אפשר להתפנות לחלק המעניין באמת – יצירת ייחוד עיצובי לעסק שלך. החלק הזה מתחיל בפגישה איתנו, שבה אנחנו שומעים ממכם על העסק, מה הוא עושה, לאיזה קהל יעד הוא פונה והיכן הוא ממוקם. נשמח אם גם תספרו לנו על החלום שלכם – כיצד אתם רואה את העסק לאחר השיפוץ שלו. כיוון שאנחנו בדי דקו מתמחים בעבודות גבס, אנו יכולים להבטיח שאם יש לכם חזון, אנו נוכל להגשים ולממש אותו.

    עבודות גבס מיוחדות, הן אלה שבאמת יתנו טאצ' ואופי אחר לעסק שלכם. אפשר לבנות מזנונים בצורות ובגבהים משתנים, אפשר לעצב נישות או כוורות מגבס שעליהן ניתן להניח אקססוריז מעניינים, או לבנות ארונות או ספריות מגבס, להעמיד עמודים ולשלב אריחים מודפסים עם תאורה נסתרת ודוגמאות ייחודיות, לבנות קרניזים והנמכות בשלל צורות וצבעים או מדפים צפים. בקיצור, אם אתם חולמים על זה, אנחנו בדי דקו יכולים לבצע.

    אז למה דווקא די דקו?

    כי כפי שכבר כתבנו – אנחנו יכולים לגרום לחלום שלכם לרקום עור וגידים, באופן מדויק, מקצועי ומהיר. מעבר לכך, אנחנו לא רק מבצעים, אלא גם יכולים לתכנן יחד איתכם את החלל וכך לחסוך עלויות של אדריכל ומעצב פנים, מה שנקרא "שירות כולל". לכן, אם אתם עסק צעיר או ותיק שרוצה להתחדש ולרענן קצת את המראה שלו, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר. מובטחת לכם חוויית שירות איכותית ונעימה ועבודה עם בעלי המקצוע הטובים ביותר שיש.

    מאמרים נוספים
    מתגים מעוצבים בקירות גבס

    הפריטים הקטנים הללו הם פעמים רבות מה שעושה את ההבדל בעיצוב של החדר. מתגים יוקרתיים הולכים מצוין עם קירות גבס ומספקים לחדר מראה מודרני, מינימליסטי ואלגנטי.

    דילוג לתוכן