די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    איך משפצים את הדירה במינימום תקציב?

    איך משפצים את הדירה במינימום תקציב?

    איך משפצים את הדירה במינימום תקציב? פעמים רבות ממש מתחשק לבצע שיפוץ בבית, אך לרוב לא מבצעים אותו בגלל המחשבה ששיפוץ מחייב שיהיה לכם סכום כסף גדול בצד. בעניין זה חשוב לדעת שיש באפשרותכם לבצע שיפוץ במינימום תקציב. איך עושים זאת? במאמר הבא תקבלו מספר דרכים פשוטות לשיפוצים בתקציבים נמוכים.

    עבודות בגבס

    אם אתם מעוניינים לשנות את פני הדירה שלכם או לייצר שוני בחללי הבית, דעו שאתם לא צריכים לבצע בנייה יקרה בבטון ולבנים. כיום ניתן לשנות בקלות את חללי הבית באמצעות עבודות גבס מיוחדות. ניתן ליצור קירות חדשים, נישות בקירות ואפילו הנמכות תקרה. כמה עולה שיפוץ כללי כשמשתמשים בגבס? תהיו בטוחים שהרבה פחות מבנייה רגילה וזה מגיע עם בונוס עצום של עבודה נקייה בהרבה המסתיימת מהר מאוד ביחס לבנייה רגילה. בעזרת עבודות גבס תוכלו לתכנן שיפוץ כללי גדול עבור הבית במחיר מעולה ולקבל תוצאות יפות ואסטטיות.

    שיפוץ חזיתות מטבח מבלי להחליף מטבח שלם

    עיצוב של מטבחים תלוי לפעמים בטרנדים עיצוביים ופעמים רבות, לאחר שימוש של 10 עד 20 שנים במטבח מסוים, רובנו נרצה להחליף אותו. החלפה של כל המטבח לחדש עשויה להתחיל מ-30,000 שקלים כאשר מדובר על מטבח קטן ויכולה להגיע גם לסכומים גבוהים מאוד. אחת האפשרויות שניתן לבצע במקום החלפה של כל המטבח היא החלפת החזיתות שלו. החלפה כזו תצמצם את המחיר ותאפשר לכם לקבל עיצוב מחודש ושונה מהקודם מבלי להחליף את כל המטבח באלפי שקלים. לפני ביצוע החלפת חזיתות, כנסו אל מחירון שיפוצים מעודכן שכדאי לבדוק ועשו סקר שוק, כך שתגיעו למחיר הטוב ביותר שאתם יכולים לקבל על החלפה כזו.

    הדבקת רצפות

    אם אתם מעוניינים לשנות את הרקע הכללי בבית על ידי החלפת הרצפות, דעו שאתם לא חייבים להסיר את הרצפות הקיימות. כיום יש דרך הרבה יותר זולה והיא הדבקה של רצפות חדשות על מה שקיים. איך זה חוסך לכם כסף? לא כולם יודעים, אך חלק נכבד מהסכום שמשלמים על ריצוף חדש מתרכז בהסרה של הריצוף הישן. בהדבקה אתם חוסכים את הפעולה הזו ולמעשה משלמים על החומרים החדשים ועבודת ההדבקה בלבד. מדובר על חיסכון של אלפי שקלים ולכן זה כדאי.

    צביעת קירות

    לפעמים שינוי עיצוב הבית לא צריך להיעשות בעזרת פעולות שיפוץ גדולות. לפעמים כל מה שצריך זה שינוי של צבעים בקירות. אם אתם רוצים ליצור שינוי משמעותי בחלל הסלון לדוגמא, תוכלו לבחור קיר כוח אחד שאותו תצבעו בצבע שונה שאינו לבן וכך תיצרו עיצוב מחודש ובולט במינימום עלות. אותו דבר ניתן לבצע כיום בעזרת עבודות חיפוי בעץ או שלל חומרים אחרים בעלי מראה יפה ועלות יחסית זולה.

    צביעת חלונות במקום החלפה שלהם

    אחד הדברים הכי יקרים בבתים ודירות הוא האלומיניום של החלונות. לפעמים מדובר על שיפוץ של 100 – 150 אלף שקלים ללא שיפוצים נוספים. אם אין לכם את הסכום הזה והחלונות לא שבורים, אתם בהחלט יכולים לשפר את המראה שלהם על ידי צבע. יש כיום צבעים המותאמים לאלומיניום ואתם יכולים לבצע שינוי רציני ולחדש את החלונות.

    לסיכום, שיפוץ של בית או דירה לא מחייב עלויות גבוהות. בהחלט ניתן לבצע שיפוצים גם במינימום מחיר. כל שעליכם לעשות הוא למצוא את התחליפים הנכונים והחומרים האיכותיים ולבצע. כמו כן, בצעו תמיד סקר שוק על מנת להגיע לבעלי המקצוע המציעים מחירים טובים.

     

    מאמרים נוספים
    מעצבים את הבית בגבס

    בס בבית היה מאז ומתמיד פתרון נפלא למי שחיפש דרכים מהירות, נקיות ויחסי זולות לעיצוב הבית.

    עקרונות מפתח בצביעה דקורטיבית

    צביעה דקורטיבית מאפשרת לקירות ביתכם לספר סיפור ולתת ביטוי ליופיו האמיתי של הבית.

    דילוג לתוכן