די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    גבס או בריקים…במה כדאי לבחור לעיצוב קירות הבית?

    גבס או בריקים…במה כדאי לבחור לעיצוב קירות הבית?

    בשנים האחרונות ניתן להבחין שתחום עיצוב פנים הבית תופס תאוצה ונמצא במגמת עלייה מתמדת. אנשים רבים (מהמגזר הפרטי ומהעסקי) מקדישים מחשבה ומשאבים רבים לטובת עיצוב הפנים, זאת על מנת להקנות לחלל מראה עיצובי ייחודי ויוקרתי ואף ליצור במרחב אווירה נעימה וחמימה.

    עיצוב פנים הבית מתייחס לכלל החללים בבית, הן של המטבח ופינת הישיבה, הן של חדרי האמבטיה והן של חדרי השינה בבית. אולם אנשים רבים בוחרים להקדיש מחשבה מעמיקה וקפדנית לעיצוב חלל הסלון במיוחד, זאת לאור העובדה שהסלון נתפס בעני רבים כאחד החללים המרכזיים בבית המשרת את בני הבית למטרות ולייעודים רבים ואחרים. שכן הוא גם החלל עמו נפגשים לראשונה באי הבית ועל כן הוא משקף בצורה כזו את אחרת את סגנונם וטעמם האישי של בני הבית.

    גבס

    אחד מהאלמנטים העיצוביים הבולטים לסלון בא לידי ביטוי בעיצוב וחיפוי קירות הסלון, שמקנים לחלל מראה יוקרתי ועשיר ואף משרים בו אווירה נינוחה וביתית. במבט לאחור ניתן להבחין בבתים רבים אשר עשו ועדיין עושים שימוש בקירות גבס על מנת ליצור בחלל אלמנט עיצובי מרשים ויוקרתי, שכן חומר הגבס ידוע ביתרונותיו הרבים, כאשר הבולט מבניהם הוא ביכולת שלנו ליצור מהגבס כל העולה על הדעת החל מהסתרה של פגמים בקירות, דרך הנמכה של תקרות גבס ובשילוב תאורה נסתרת וכלה ביצירה של נישות למטרות כאלה ואחרות.

    בריקים

    אולם מצד שני ניתן להבחין בשיטה  נוספת ואחרת לעיצוב קירות פנים הבית והיא שימוש בבריקים, אשר עד מהרה תפסו את מקומו של השימו בגבס והפכו לאחד הטרנדים הנצפים והאטרקטיביים ביותר כיום בתחום עיצוב פנים.
    שכן, הטכנולוגיה החדישה הפכה את השימוש בבריקים לאחד המניעים העיקריים ביותר לחיפוי ועיצוב קירות פנים הבית ומחוצה לו והפכו לאחד מהפריטים הדקורטיביים העיצובים והעצמתים.

    שיטת הייצור החדשה של הבריקים מאפשרת לנו ליהנות ממגוון נרחב של בריקים במבחר גדלים, צורות, צבעים, טקסטורות וסגנונות, כך שכל אחד ואחד מאתנו יוכל לבחור את הבריקים המתאימים והנכונים בעבורו, הן מההיבט הכלכלי והן מתוך בחירה בהתאם לסגנונו העצובי ולטעמו האישי.

    השימוש בבריקים לעיצוב בתים בכלל וחלל הסלון בפרט, תורמים רבות לנראות החלל המשלבים מראה עתיק ומודרני ויוצרים מראה אסתטי ויוקרתי, כמו כן, השימוש בבריקים בעל השפעה ותרומה רבה לאווירה במקום היוצרים אווירה חמימה ונעימה. השימוש בבריקים, אשר מעבר למראה המיוחד והיוקרתי נחשב לשימוש זול יחסית על פני השימוש בגבס וכן גם תהליך ההתקנה וההדבקה של הבריקים נחשב לתהליך פחות מורכב ומסובך על פני השימוש בלוחות הגבס.

    מאמרים נוספים
    סוגי תקרות גבס נפוצים

    עיצוב בגבס הוא עיצוב המקובל כיום לכל עבודות עיצוב הבית. גבס הינו חומר קל מאד לעבודה, הוא אינו יקר וניתן ליצור ממנו גם מחיצות ומדפים חזקים וגם אלמנטים עיצוביים מיוחדים ועדינים.

    דילוג לתוכן