די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    בחירת פינות אוכל לאחר שיפוצים בדירה

    בחירת פינות אוכל לאחר שיפוצים בדירה

    משפצים את הבית? שוקלים להיכנס לתקופת שיפוצים לדירת ההשקעה שלכם? הגעתם למאמר הנכון. בשורות הבאות נדבר מעט על תקופת השיפוצים, המוניטין לה זוכים השיפוצניקים ומה באמת צריך לקנות וכיצד נכון לבצע את הרכישות לקראת סיום תקופת השיפוצים. אנו מזמינים אתכם לקריאה מהנה וקלילה של מאמר, שיעניק לכם טיפים ונקודות למחשבה לאורך כל תקופת השיפוצים וגם כמובן לפניה.

    הטיפ שלנו לתקופת השיפוץ: רכישות זהירות ולא פזיזות

    אנו בוחרים דווקא להתחיל בנקודה האחרונה כביכול והיא רכישת ציוד לאחר השיפוץ. רבים שואלים אותנו האם חייב לרכוש את כל הריהוט והציוד מחדש או שמא ניתן להסתפק בישן או לפחות לתקופה הראשונה על מנת "להתאושש" מהוצאות תקופת השיפוץ.

    ובכן, תשובה חד משמעית אין לנו או תשובה אחת שתתאים לכולם גם אין בנמצא. יחד עם זאת מה שכן יש לנו הוא סדרת טיפים קצרים, שיעזרו לכם להבין ולהחליט בקשר לרכישות חדשות וייעודיות לתקופת השיפוצים:

    מבצע מבצע מבצע – נסו וחפשו מבצעי רכישות לציוד ולריהוט, זכרו, ניתן להמתין לתקופת חגים או תקופת מבצעים (כגון מבצעי סוף שנה) וליהנות ממחירים אטרקטיביים למוצרים וציוד שונה כגון פינות אוכל במבצע או ארונות במחירים מוזלים לקראת ספירות מלאי.

    ממחזרים – לעיתים ניתן לקחת ריהוט ישן ובעזרת חידוש מינימלי להפכו לפריט ריהוט חדיש ומרהיב. כולנו יודעים שהרטרו תמיד היה חזק בעולם עיצוב הפנים, לכן אל תמהרו לרכוש הכל מחדש, הביטו בריהוט הקיים והפעילו את המחשבה וכוח הדמיון, אתם עלולים להיות מופתעים מהפוטנציאל של הריהוט שלכם ובמיוחד של הריהוט הישן, שמעולם לא זרקתם ואין לכם מושג למה…

    מלבישים את הריהוט – כיום, קיים מבחר רחב של כיסוי ריהוט ותוספות לריהוט, שהופכות את אותו פריט ריהוט ומשנות את מראהו לחלוטין עד מסתירות את המראה הקודם. ולכן, לאלו מכם אשר אוהב את מגע הספה ולא מוכן להחליפה בשום פנים ואופן למרות שהיא כבר בלויה, נסו לחפש כיסוי לספה וכך תוכלו גם לשמור על הספה האהובה וגם לרענן את מראה בקלות ובלי הוצאות כבדות.

    מילה על השיפוצניקים – נכון, אין להם מוניטין טוב או חיובי אך צריך לזכור, שלא כולם כך ותמיד שומעים על המקרים הגרועים ביותר. כל עוד תקפידו לעבוד עם חברת עבודות גבס מסודרת ובעלת רישיון, חברה שמקבלת המלצות טובות ותקפידו על חלוקת תשלומים נכונה ובעיקר חלקו הארי של התשלום יהיה לאחר סיום השיפוצים, תוכלו למזער סיכונים ולהרגיש בטוחים יותר.

    מאמרים נוספים
    חידושים בתחום הגבס

    תחום עבודות הגבס, הולך ומתפתח בקצב מסחרר ונראה כי מעצבי פנים ואדריכלים מבינים את היתרונות הרבים

    דילוג לתוכן