די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    איך תשפצו את המרפסת המוזנחת לחלל מזמין ומפנק

    איך תשפצו את המרפסת המוזנחת לחלל מזמין ומפנק

    מי מאיתנו לא חלם שיהיו לו בית עם גינה שבה הוא יוכל לארח את כל האנשים שהוא הכי אוהב? או על בית עם מרפסת גדולה שרואים ממנה את הים? מקום שאפשר לנשום בו אוויר נקי, לקרוא ספר וקצת להירגע מחיי היום יום? האמת היא, שהרבה אנשים חולקים את החלום הזה ולא מעטים אכן הגשימו אותו וקנו למשפחה בית עם מרפסת גדולה.

    עם זאת, בפועל לא אחת קורה שהמרפסות האלה, בין אם הן קטנות ובין אם הן גדולות, צוברות אבק, לכלוך, עלים או משמשות אותנו רק לתלות כביסה. אם זה נשמע לכם מוכר כי זה מה שקורה בשנים האחרונות גם במרפסת שלכם, הגיע הזמן לדעת שעל ידי הליך פשוט של שיפוצים תוכלו גם אתם להפוך את המרפסת לחלק בלתי נפרד מהבית.

    זה לא משנה אם אתם רוצים לחלק אותה לחלקים שונים על ידי בניית קיר גבס או שאתם רוצים לעשות בה כל שיפוץ אחר כמו התקנת פרגולה וכדומה, כי בכל מקרה כדאי לדעת שהיום אפשר להגשים את החלום הזה, ואפילו בקלות. המקום הטוב ביותר שאליו תוכלו לפנות זו חברת ddeco, שכן לחברה הזו יש ניסיון של עבודות גבס שנים רבות בתחום, אז למה שלא תעשו זאת? מרפסת יפה, משופצת ונקייה היא מרפסת שאפשר להשתמש בה הרבה יותר בחיי היום יום ובהחלט שווה לעשות את ההשקעה הזאת.

     

    איזה שיפוץ דרוש למרפסת שלכם?

    המפתח להפיכת המרפסת לחלל שתוכלו ליהנות ממנו יותר, זה לעשות תכנון לשיפוץ. ראשית, עליכם להחליט שזה מספיק חשוב לכם, ושנית, כדאי שתיפנו אל המומחים של חברת ddeco כדי לקבל מהם עזרה בתכנון השיפוצים המיועדים למרפסת. שיפוץ החלל החיצוני בבית זה לא עניין של מה בכך, הן מבחינת העלויות והן מבחינת העבודה עצמה, ולכן חשוב כל כך להשקיע בתכנון.

    זה אומר שתצטרכו לבחור לא רק את סגנון השיפוצים הדרושים לכם אלא גם את החומרים המועדפים עליכם, את הצבעים ועוד הרבה פרטים אחרים, ולכן לא כדאי להשאיר את העניין לרגע האחרון. בין אם מדובר על עיצוב גינות גג ובין אם מדובר על כל משימה אחרת שקשור לשיפוצי מרפסות כדאי יהיה לשים לב שאתם מפקידים את העבודה בידי הטובים ביותר. לכן מומלץ לפנות אל חברת ddeco שכן חברה זו כוללת אנשי מקצוע מובילים וצוות אדיב.

    איך תעמדו בעלויות?

    העלות של שיפוצי המרפסת לא תמיד צריכה להיות גבוהה, קל ובמיוחד לא אם אתם פונים אל חברה אמינה כמו חברת Ddeco. אתם תראו ששם לא רק יחכו לכם אנשי מקצוע שחיים ונושמים את עולם השיפוצים מזה שנים, אלא גם יגבו מכם מחירים נוחים. בצורה כזאת, כאשר השיפוצים לא באמת יקרים, אפשר לבצע אותם ולא להמשיך לדחות את העניין ואתם תראו שאחרי השיפוצים תתחילו להשתמש הרבה יותר במרפסת, אז למה אתם מחכים?

    מאמרים נוספים
    אנשי המקצוע בתחום הבנייה עוברים ללוחות גבס

    המודעות לאיכות הסביבה עולה מדרגה, ומגיעה גם לתחום שיפוץ ועיצוב הבית. בעוד בעבר רוב אנשי המקצוע העדיפו לחסוך בעלויות ולהשתמש בחומרים מזיקים לסביבה

    כיצד נבליט קמינים ותנורים בעזרת עבודות גבס?

    עולם עיצוב הפנים לא מפסיק להשתכלל ולהרחיב את מנעד האפשרויות של כל אחד ואחת מאיתנו. אחת הדוגמאות היותר מעניינות היא קמינים – תנורי חימום ייחודיים שמציעים גם חמימות נעימה במיוחד וגם תוספת מרשימה וייחודית לכל חלל.

    דילוג לתוכן