די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    איך לעצב את המטבח באופן מודרני מ-א' ועד ת'?

    איך לעצב את המטבח באופן מודרני מ-א' ועד ת'?

    בשנים האחרונות אנו רואים כיצד מעצבי הפנים המובילים בעולם בוחרים בעיצוב המודרני של המטבח בכדי להעניק לוק מנצח לחלל המבטח. אז איך תעשו זאת בעצמכם? הכנו לכם כתבה עם כמה טיפים שייקחו אתכם שלב אחר שלכם בתהליך ויעזרו לכם אפילו ליהנות מהדרך.

    שימוש בריצוף איכותי

    כולנו יודעים שריצוף נותן את הטון באספקט העיצובי כבר מהשנייה הראשונה ולכן אסור לכם לפספס בבחירה שלכם. נסו להמעיט בשימוש בריצוף עם איורים אשר היו אופייניים לעשורים האחרונים ולנטוש את לוק הפסיפס לטובת ריצוף מודרני יותר. ריצוף אשר מתבסס על פרקטים ברמה גבוהה, יכול להעניק לכם את המראה המודרני שאותו אתם מבקשים להשיג באופן קל ופשוט.

    בחירה בתאורה נכונה

    החל מגופי התאורה ועד לסוג הנורות אשר יאירו את המטבח שלכם, אם אתם רוצים ליהנות ממראה מודרני אתם לא יכולים להתפשר. במקום הליבון הישנות או התאורה הלבנה של הפלורסנט, נסו להשתמש בנורות לד באופן נכון ובנברשות עם מראה מינימליסטי. תקרת גבס אשר בה יסתתרו נברשות שקועי תקרה, יעניקו לכם את הלוק שאותו אתם מבקשים להשיג ויספקו טאצ' מודרני במטבח.

    העדיפו חלונות מודרניים

    בחירה של חלונות מודרניים מהווה דרך נהדרת ליצור לוק מודרני במטבח שלכם. נסו להוסיף חלונות בלגיים למטבח מודרני ותראו כיצד המטבח שלכם מתעורר לחיים ומקבל טאצ' ייחודי באופן מיידי. כמו כן, שימו לב לגודל של החלונות. כיום מקובל להשתמש בחלונות גדולים יותר אשר יכולים לתפוס מקום גדול יותר וליצור מראה נקי יותר, תוך כדי הכנסת החוץ אל פנים הדירה. לעיתים יהיה צורך להשתמש בלוחות גבס בכדי לייצר את הקונסטרוקציה המתאימה אולם זה בהחלט שווה את זה.

    שימוש נכון בחומרי הגלם במטבח שלכם

    אחד הדברים הבסיסיים ביותר בכל הנוגע לעיצוב מודרני נוגע לשימוש בחומרים אשר נתפסים ככאלו אשר ישרדו את מבחן הזמן. חומרים טבעיים כגון נחושת או נירוסטה יעניקו מראה הייטקי למטבח שלכם וברוב המקרים גם ישתלבו באופן אלגנטי עם המקרר אשר גם הוא ברוב המקרים יהיה בעל לוק מתכתי. השתמשו באופן חכם בעץ אולם שימו לב שאתם לא משתמשים בו יתר על המדיה ויוצרים מראה כפרי יתר על המידה.

    צרו אפסון חכם שגם נראה נפלא

    ברמה הוויזואלית אנו רוצים שמקומות האחסון במטבח יהיו חלק אינטגרלי מהבנייה שלו. לכן, חשוב ליצור גומחות בעזרת עבודות גבס, קירות גבס – אשר בהם תוכלו לשים את הדברים החשובים ביותר במטבח. נסו לייצר חלל אשר בו יכנס באופן טבעי המקרר שלכם, התנור או אפילו מדפי התבלינים. באופן זה, גם תהנו ממראה מודרני במיוחד במטבח וגם תנצלו באופן חכם את השטח העומד לרשותכם. אחרי הכל, ניצול הספייס שעומד לרשותכם מהווה אבן יסוד בכל עיצוב פנים מודרני.

    מאמרים נוספים
    עיצוב מודרני בגבס

    רבים חולמים לשפר את איכות חייהם בדמות דירה מרווחת ואיכותית יותר. נהוג היה לחשוב שכדי לשפר את רמת הדירה שלכם היה צריך לחכות לירושה מהסבתא או לחכות שנים לקופת החיסכון שתיפתח.

    דילוג לתוכן