די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עבודות גבס באמבטיה

    עבודות גבס באמבטיה

    הגבס הוא חומר גלם איכותי, זול ונוח לעיצוב, כך שאם יודעים באיזה סוג להשתמש, אפשר לנצל את יתרונותיו לעיצוב וחידוש חדרי רחצה. אנשים רבים נרתעים מלהתחיל בשיפוצים בביתם בשל החשש שזה יהיה מורכב, מתיש ויקר, אבל כיום ישנן דרכים פשוטות יותר לעצב או לחדש את מראה הבית ובסופו של דבר הכל נשען על בחירה נבונה של חומרי גלם ואנשי מקצוע.

    עיצוב באמצעות גבס

    השימוש בגבס לעיצוב ושיפוץ הבית הפך למבוקש מאד בשנים האחרונות. ניתן לראות כיצד הגבס משמש לבניית ארונות אמבטיה, עיצוב נישות לנוי, תכנון פתרונות אחסון וגם בהנמכת תקרה. לגבס יש יתרונות רבים. מדובר בחומר גלם זול וזמין, אשר קל לעצב ממנו צורות שונות. בנוסף, הגבס יוצר גם בידוד אקוסטי ותרמי. את כל היתרונות הללו אפשר לנצל לטובת עיצוב ושיפוץ הבית כולו, או רק חלק ממנו.

    עיצוב חדרי רחצה

    חדר האמבטיה הוא אחד החדרים הפונקציונליים ביותר בכל בית, אך אין זה אומר שצריך להתפשר על המראה שלו. אחד הטרנדים המובילים בעיצוב פנים ביתי הוא עיצוב וחידוש חדרי אמבטיה, כך שיתאימו לטעם האישי של בעלי הבית. מהו תפקידו של הגבס בכל זה? ובכן, באמצעות גבס ניתן לחדש את מראה החדר גם ללא שבירת קירות או שיפוצים ארוכים ומתישים. אפשר להשתמש בגבס כדי לחלק בצורה אחרת את חלל חדר האמבטיה, להפריד בין מתחמים בתוך השטח, לבנות מדפים, פינות ישיבה וגם ארונות אמבטיה.

    האם מומלץ לבנות ארונות אמבטיה מגבס?

    ישנם סוגים שונים של ארונות אמבטיה, ובשל המבחר הרחב כל משפחה יכולה לבחור לעצמה ארון אמבטיה בעיצוב הקולע לטעמה. ארונות אמבטיה עשויים עץ יכולים להיות מעוצבים בסגנון כפרי פשוט, קלאסי, מודרני, יוקרתי, וינטג' ובסגנונות נוספים, תוך שימוש בחומרי גלם שונים ובחירה בגוונים אחידים או שילובים מעניינים. השאלה אודות השימוש בגבס כחומר גלם לבניית ארונות אמבטיה היא שאלה מעניינת אשר נוגעת לא רק לארונות בלבד, אלא לכל עבודות הגבס שניתן לבצע בחדרי רחצה, כפי שהוזכרו בפסקה הקודמת.

    כאשר מדברים על גבס כחומר גלם לארונות אמבטיה, צריך לזכור מספר דברים: חדרים אלו מאופיינים ברמת לחות גבוהה וברטיבות מתמשכת, והתשתיות של החדר מערבות מערכות חשמל, מים וביוב. לכן, כאשר הבחירה בעבודות גבס לאמבטיה צריכה להיות מבוצעת על ידי אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון, אשר יודעים לעבוד על פי התקנים הנדרשים, לבחור בסוג הגבס הנכון ולהתנהל בזהירות עם חוטי החשמל ונקודות המים והניקוז. כמו כן, חשוב שאנשי המקצוע ידעו כיצד לבנות ארונות אמבטיה מגבס בצורה שתתמוך במשטח שיונח מעליו ובכיור.

    עבודות גבס יכולות להיות הפתרון המושלם לחידוש חדרי אמבטיה ללא הוצאה גבוהה או תקופת שיפוצים ממושכת, אך חשוב לפנות לבעל מקצוע אמין ובעל ניסיון, שיוביל את הפרויקט בהצלחה.

    מאמרים נוספים
    שילוב נישות גבס עם מדבקות קיר לילדים

    עבודות גבס הן ללא ספק מרשימות ויפות ותורמות לא מעט לחלל בו הן מורכבות, אך כמובן שיש לבחור בקפידה את קבלני הגבס ואת העיצובים הרצויים.

    טיפול ברטיבות בקירות גבס

    ישראל אינה ארץ גשומה במיוחד, אבל אולי בגלל זה אנשים לא תמיד מקפידים על שמירת הבית מפני לחות.

    דילוג לתוכן