די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    איך לעצב חדר שינה מפנק?

    איך לעצב חדר שינה מפנק?

    חדר השינה הוא ממלכת הרגיעה המפנקת של סביבת המגורים והמקום בו אנחנו פוקחים עיניים ועוצמים אותן מדי יום.
    חשוב להשקיע בעיצוב חדר שינה, שיהיה נעים לשהות בו לאורך זמן, להטעין אנרגיות בשלווה, שיתכתב עם הטון הסגנוני הבולט של הבית ויענה גם על הרצונות והצרכים הייחודיים.
    בשנים האחרונות רבים גילו את נפלאות הגבס והם מזמינים אנשי מקצוע המומחים בענף הגבס על מנת ליישם פתרונות ועבודות מגס ברחבי החלל, כדי למקסם ולשדרג אותו.

    עבודות גבס לחדר שינה מדוגם

    באמצעות גבס ניתן לבצע הנמכות תקרה דקורטיביות ולהסוות כך מערכות מיזוג או מערכות חשמל, תאורה שקועה בגבס שתאיר אור רך ונעים שיתפזר ברחבי המרחב.
    כמו כן, נישות גבס אסתטיות למראה ופונקציונאליות להפליא להצגת פריטים אומנותיים, כמקום אחסון לספרים, פריטי קוסמטיקה, כאלטרנטיבה לשידת נעליים וכן מסגרת ומעמד למסך הטלוויזיה, מדפים מרחפים לחיסכון בשטח פנוי.

    אין ספק שתבליטי הגבס מוסיפים נגיעה ייחודית ומרשימה לחדר ואפשר לנצל באמצעות עבודות גבס פתרונות אחסון לפינות נסתרות, להתמודד עם אילוצי שטח כמו תקרה מקומרת, לחזק את הבידוד האקוסטי, להוסיף קרניז לוילון ועוד.

    היופי בגבס, מעבר לכך שעלות החומר אטרקטיבית והעבודה עמו מהירה יחסית, טמון בכך שאפשר להפיק ממנו מגוון דוגמאות ועיצובים ואף לצבוע בכל גוון שחושקים – היצירות מגבס ישתלבו בהרמוניה עם כל האלמנטים בחלל.

    מיטה יוקרתית ומסוגננת – מלכת החדר

    למיטה נוכחות עוצמתית בחדר השינה והיא לחלוטין קובעת את הטון. כדאי לבחור דגם של מיטה שיתאים מבחינת ממדי החלל ולא יחסום את המרחב אך גם יענה על הצרכים כמו מיטה זוגית מרווחת לשניים ואפילו לילדים שמצטרפים לפעמים ללינה.

    כיום ישנן מיטות אלגנטיות ומהודרות בסגנון מודרני, כפרי או וינטאג' לפי בחירה עם גב מיטה מרופד בקפיטונאז' בניחוח אירופאי אצילי או ראשי מיטה מעץ עם תבליטים ייחודיים או חריצים וחריטות בעץ. בחדרים קטנים כדאי לאוורר ולייצר קלילות באמצעות מיטה בעלת קווי מתאר מינימליסטיים, רגליים דקורטיביות או מיטה צמודה לרצפת עם קונסטרוקציה מוקפדת ואוורירית.
    בחדרים רחבי ידיים וגדולים יותר במיוחד בעלי תקרה גבוהה ניתן לשלב מיטה עם מעטפת מרופדת מבד עשיר או מעור אלגנטי ששומר על מראה על-זמני.
    ניתן להתאים את חומרי הגלם וגוון המסגרת של המיטה ליתר הפריטים בחלל כמו ארון הבגדים, שידת האיפור, שידת טלוויזיה או ליצור קונטרסט מעניין על ידי בחירת חומרים ועיצובים מנוגדים למיטה כך שהיא תישאר הפריט הדומיננטי בחדר.

    הזזה או דלתות? זו השאלה בבחירת ארונות

    הארון הוא שחקן חיזוק חיוני בכל חדר שינה וישנם ארונות מרהיבים שניתן לשלב היום בחדרים במידות המתאימות לגודל החדר.
    הארונות מגיעים בשלל עיצובים עכשוויים וקלאסיים כשההתלבטות של רוב הדיירים היא בין ארונות הזזה לארון עם דלתות.
    ההבדל העיקרי טמון בחזית הארון כאשר ארון בפתיחת דלתות פירוש הדבר שהדלת היא כנף ונפתחת כלפי חוץ וכך יכולה לתפוס יותר מקום מאשר דלתות הזזה כשדלת אחת נכנסת לתוך מסילה וכך מתאפשר חיסכון במקום.

    הבחירה נעשית לפי העדפת הדיירים וגודל החדר כשישנם דגמים בעלי חזיתות שקופות המאפשרות לראות בצורה גלויה את תכולת הארון לעומת חזיתות אטומות חלביות עם אפקטים גיאומטריים מעניינים בגוונים מונוכרומטיים בגימור מאט או מבריק לפי בחירה והסגנון השולט בחדר.

    אל תוותרו גם על הפריטים הקטנים והאביזרים המשלימים שעושים הבדל גדול בהשגת המראה של חדרי שינה יוקרתיים ומפנקים כמו שידות לצדי המיטה, גופי תאורה אומנותיים, ווילונות ושטיחים להלבשת הרצפה והפתחים. הקפידו על אנשי מקצוע מומחי גבס שיגשימו עבורכם את החלום לחדר שינה פרקטי ויפהפה וכן ריהוט איטלקי עמיד ואיכותי להשגת תחושה של מלון בוטיק אצלכם בבית.

    מאמרים נוספים
    אילו כלי עבודה מתאימים לעבודה עם גבס?

    באמצעות גבס אנו יכולים לשפר אין ספור מבנים ולהביא למהפך בביצוע שיפוצים או תיקונים. לוחות גבס משמשים לחיפוי של קירות ולחלוקה של חדרים.

    עבודות גבס ייחודיות למטבח

    העלייה ברמת החיים ואיתה הרצון ליהנות מחיים עם איכות אמיתית גורמות לעוד ועוד ישראלים להשקיע יותר ויותר משאבים – תשומת לב, זמן, כסף ועוד – בעיצוב הפנים של דירותיהם. בפרט מוקדשת מחשבה רבה לעיצוב המטבח, וזאת לנוכח התפקיד המרכזי של התחום הקולינרי בחיינו.

    דילוג לתוכן