די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    שיפוץ דירה להשכרה

    שיפוץ דירה להשכרה – נכון להיום ואתם מחזיקים בדירה אותה אתם רוצים להשכיר? כנסו לאתר שלנו ותוכלו ליהנות ממבחר ענק של מחירים מיוחדים ואטרקטיביים.

    בהשכרה של דירה אתם צריכים להפיק ממנה כמה שיותר רווח

    שוק הנדל"ן הוא שוק רווחי ביותר במדינת ישראל, במיוחד בכל מה שנוגע לשוק השכירות. מחירי השכירות בישראל מאמירים עם כל שנה שעוברת, ובעלי דירות רבים מבינים את הרווח הרב שהם יכולים להפיק מהדירות שבבעלותם מדי חודש. בהתאם, הם משקיעים בדירותיהם לא מעט כסף במטרה להפוך אותן לרווחיות ביותר. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת הינה באמצעות שיפוץ דירה להשכרה. יש הטוענים שאולי זו לא השקעה רווחית, משום שנכון להיום שיפוץ דירה עולה הרבה מאוד כסף, ואולי זה מיותר לאור העובדה שמחירי ההשכרה גבוהים למדי ממילא באזורים מרכזיים בארץ. תפיסה זו מוטעית מיסודה, ומיד נסביר מדוע שיפוץ הדירה לפני השכרתה מהווה יתרון והינו צעד רווחי ביותר.

    מדוע כדי לכם לשפץ את הדירה לפני שתשכירו אותה?

    הסיבה המרכזית שבגללה שיפוץ דירה להשכרה הוא כדאי מאוד, נעוצה ברווח המקסימלי שניתן להרוויח מתהליך זה, שהוא גבוה משמעותית מהרווח שניתן להפיק מדירה לא משופצת. בעוד השכרה של דירה לא משופצת באזור מרכזי בארץ נעה בטווח שבין 5,000 ל-7,000 ₪ בממוצע, מחיר ההשכרה של דירה משופצת יכול להיות הרבה יותר גבוה, והוא נע בדרך כלל בטווח שבין 8,000 ל-10,000 ₪ בחודש בהתאם לגודל הדירה. כפי שאתם מבינים, גם אם שיפוץ הדירה עולה מאות אלפי שקלים, זוהי השקעה שניתן לסגור בקלות רבה מאוד תוך שנה או שנתיים מתום השיפוץ ותחילת ההשכרה. לכן מדובר בהשקעה רווחית במיוחד. כל זאת, כמובן, בתנאי שהשיפוץ עצמו מתבצע על ידי חברה מיומנת בתחום.

    שיפוץ מבצעים רק עם חברה מקצועית ומיומנת

    שיפוץ דירה מכל סוג, בין אם מדובר בדירה שלכם ובין אם מדובר בדירה המיועדת למכירה או להשכרה, הוא תהליך משמעותי שיש לבצע בצורה מקצועית מאל"ף עד ת"ו. לשם כך מן הראוי להשתמש בשירותיה של חברת שיפוצים מקצועית מהשורה הראשונה. חברה כזו תבצע את תהליך השיפוץ כולו על הצד הטוב ביותר. הדבר מתבטא החל בשיפוצי התשתיות השונות בבית, עבודות האיטום והבידוד ועד לעיצוב הדירה וההכנה שלה לאכלוס סופי. חברה שתדע לספק לכם את השירות המקיף כולו מקצה לקצה, היא חברת שיפוצים  רצינית. הפנייה אליה אכן תהיה רווחית ביותר בראייה לטווח רחוק.

    שיפוץ דירה להשכרה עושים עם די דקו

    אם אתם מחפשים חברת שיפוצים שתדע לספק לכם שירות מקצועי מקצה לקצה, ומתמחה בין השאר גם בשיפוץ דירה להשכרה ובהכנתה לאכלוס של דיירים – די דקו היא הכתובת הנכונה עבורכם. אנחנו מבצעים שיפוצים מכל סוג. ביכולתנו לבצע עבודות נקודתיות שנחוצות לכם, כמו גם שיפוץ קומפלט של הנכס כולו. אם אתם רוצים להפיק את המקסימום מהדירה שלכם, ולהניב ממנה כמה שיותר רווח לאורך שנים, עליכם לבחור חברה שתבצע את השיפוץ בצורה הטובה ביותר – בדי דקו אנו מבטיחים לכם תוצאה כזו. על מנת להפוך את הנכס שלכם למקור שתוכלו להניב ממנו כמה שיותר רווח, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לתת לנו את המפתחות ולהיות בראש שקט.

    צרו עמנו קשר בטלפון 073-7577911 או מלאו טופס מקוון, ואנו ניצור עמכם קשר

    שירותים נוספים
    שיכולים לעניין אותך
    דילוג לתוכן