די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    קבלן שיפוצים רשום

    חברת די דקו – ברמת גימור גבוהה בעלת ניסיון של לפחות 5 שנים ואשר רשומה בפנקס הקבלנים כקבלן שיפוצים!

    רישום קבלן שיפוצים – הכרחי כשאתם בוחרים את הקבלן שלכם

    בבחירה של קבלן שיפוצים אתם צריכים להתחשב בנתונים רבים, ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור הבית שלכם. לפני שאתם מאכלסים נכס כזה או אחר – בין אם מדובר בדירה שבה אתם מתגוררים בעצמכם ובין אם בדירה המיועדת להשכרה או למכירה – עליכם לוודא שתהליך השיפוצים שהיא עוברת מתבצע בצורה מיטבית. לשם כך, אתם זקוקים לקבלן שיפוצים רשום מהשורה הראשונה. חשוב מאוד לוודא שקבלן השיפוצים אליו אתם פונים למטרה זו הוא קבלן רשום ומורשה לעבודה בתחום השיפוצים. הסיבה לכך היא פשוטה מאוד, וקשורה לעובדה שישנם אנשי מקצוע רבים בארץ המציגים את עצמם כמקצוענים וכקבלנים רשומים, אך אינם כאלה. פנייה אליהם עלולה להיות כרוכה בחוסר אחריות של ממש. כדי להקדים תרופה למכה, בואו נבין כיצד הופכים לקבלני שיפוצים רשומים, וכיצד תבחרו בצורה הנכונה ביותר את קבלן השיפוצים הרשום שלכם.

    רוצים לדעת עוד? צרו קשר בטלפון 052-8222010 או בטופס המקוון

    איך להיות קבלן שיפוצים רשום – נותן שירות איכותי לפרטיים ולמוסדות

    בכדי להיות קבלן שיפוצים רשום – נותן שירות איכותי לפרטיים ולמוסדות, אין די ביכולת ביצוע של עבודות שיפוצים ובנייה שונות. נדרש גם רישום במשרד הבינוי והשיכון, ועמידה בקריטריונים מחמירים שכוללים מרכיבים שונים. קבלנים רשומים יכולים להיות בעלי הכשרה אקדמית במקצועות ההנדסה, ההנדסאות או האדריכלות, עם רישום בפנקס העוסקים הרלוונטי בהתאם להכשרה, וכן ניסיון של שנתיים לפחות של עבודה בפועל בתחום – בכדי שיהיה ניתן לרשום אותם בתור קבלני שיפוצים. בנוסף יש להוכיח עבר נקי מעבירות פליליות, ובמקרים מסוימים הקריטריונים יכולים להיות אף מחמירים יותר. העבודה הקבלנית של די דקו מתבצעת כולה על ידי קבלני שיפוצים רשומים ואיכותיים, שמספקים את השירות ללקוחות מתוקף ההכשרה והניסיון שלהם.

    לא רק הרישום חשוב, אלא גם ובעיקר הניסיון

    כמובן שהרישום בתור קבלן שיפוצים הוא חשוב, אבל יש גם פרמטרים נוסף שיש להתייחס אליהם. בכדי לבצע עבודת שיפוצים בצורה מיטבית, יש לצבור ניסיון איכותי שמעניק את הידע ואת היכולת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. בכדי לרכוש את הניסיון הזה אין פתרונות קסם – יש לעבוד שנים ולצבור רזומה עשיר יום אחר יום בעבודה קשה ואיכותית. העבודה של די דקו היא לפני הכל עבודה שמתבצעת בידי אנשי מקצוע מנוסים, שיודעים לשלב בין ניסיונם העשיר בתחומי השיפוצים השונים לבין יכולתם להתגמש ולהתאים לכל לקוח את העבודה המיומנת שלהם, ולהפוך כל נכס למרחב משופץ, איכותי ומעוצב.

    די דקו – קבלני שיפוצים רשומים שמעניקים לכם את הטוב ביותר

    אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים עבור נכס בבעלותכם – בין אם מדובר בנכס פרטי כמו דירה או בית, ובין אם מדובר במוסד שרוצה לשפץ בית עסק או משרד – הגעתם למקום הנכון. אצלנו בדי דקו מעסיקים קבלנים ברמה הגבוהה ביותר, עם ניסיון עשיר בתחום ועם רישום ועבודה חוקית ומוסדרת על פי תנאי משרד הבינוי והשיכון. ברגע שבו תפנו אלינו, תעשו את הצעד המשמעותי ביותר בדרך לשיפוץ האיכותי של הנכס שלכם.

     

    רוצים לדעת עוד? צרו קשר בטלפון 052-8222010 או בטופס המקוון

    שירותים נוספים
    שיכולים לעניין אותך
    דילוג לתוכן