די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    שילוב נישות וקרניזים דקורטיביים מגבס במטבח

    שילוב נישות וקרניזים דקורטיביים מגבס במטבח

    בשנים האחרונות השילוב של גבס בעיצוב הבית הפך למאוד פופולרי, קל וחומר בעת עיצוב המטבח. אי אפשר להתעלם מכך כי מדובר בחומר גלם זול, עמיד אשר התקנתו פשוטה ובכוחו לחולל פלאים במראה הסופי של כל חלל.
    לגבס ישנם יתרונות רבים ועל כן הוא הפך להיות חלק בלתי נפרד מענף הבנייה והשיפוצים.

    מלבד היותו זול ועמיד, העבודה עם גבס הנה פשוטה יחסית ומאפשרת חיסכון מקסימלי לאלו העושים בו שימוש. לכן ישנם רבים אשר בוחרים לשלב עבודות גבס בחלקי הבית השונים. יותר מכך, בעזרת גבס ניתן ליצור אלמנטים דקורטיביים רבים וטובים, לשפר את יכולות הבידוד של המבנה, להסתיר תשתיות, לבנות תקרות, קירות, נישות ומחיצות וליצור אינספור אלמנטים דקורטיביים אשר ישפיעו על המראה הסופי.

    יתרונו: בכך שניתן לשלוט בו

    אחד היתרונות המרכזיים של הגבס הוא העובדה שניתן לשלוט בו. כלומר בעזרתו ניתן לעצב כמעט כל דבר. יתרון זה מקבל משנה תוקף כאשר מדובר בעיצוב מטבחים, או אז ניתן לשלב באמצעות קרניזים דקורטיביים מגבס בולטים אשר יתנו טאץ' לעיצוב הסופי וכן נישות שישמשו כשטח אחסון נוסף וייתרו את הצורך ברהיטים. ומי לא צריך שטח אחסון נוסף במטבח? מדובר באחד המקומות שהכי זקוקים לכך.

    באמצעות גבס ניתן ליצור קיר שלם שישמש לשטח אחסון באיזה עיצוב שתבחרו. המראה הסופי שיתקבל: הרבה יותר אחיד, מסודר ומודרני, מה גם שהגבס יכול להחליף ריהוט מסורתי כמו מדפים ואף ארונות מטבח ולהוסיף אווירה וסגנון ייחודי.

    בית החלומות נמצא בהישג יד

    רבים מאתנו חולמים על המראה של בית מעוצב. וכאשר המטבח הפך להיות לב הבית אי אפשר שלא להשקיע בו מחשבה. מטבח החלומות הוא כזה הנותן מענה לצרכי המשפחה המודרניים מחד ומאידך, מדובר בחלל מעוצב בו קיימת מחשבה עד לרמת הפרט הקטן.

    אם עד היום חשבתם כי מטבח החלומות שלכם, מקומו להישאר בחלום, מהיום תוכלו ליישם כמעט כל רעיון ואף ליהנות מחיסכון מקסימלי. השימוש בגבס מאפשר לכם עולם ומלואו ובעזרתו ניתן להוסיף אלמנטים דקורטיביים ומעוצבים ואף להסתיר פגמים וטעויות עיצוב בקלות.

    חוזרים להתחלה: מהו גבס?

    כדי להעריך את כל היתרונות שעבודות הגבס מציע, יש קודם כל להכיר את המינרל הטבעי, על מנת להבין כיצד הוא הפך לחומר גלם כל כך אפקטיבי ופופולרי לשימוש. גבס מורכב מסידן וגופרית, ניתן למוסס אותו במים ואז ליצוק לתוך איזו תבנית שרוצים. הגבס מתייבש באופן מהיר כך שקיימת האפשרות ליצור לוחות גבס מסוגים שונים.

    כיום בעזרתן של טכנולוגיות ייצור מתקדמות, אפשר לגבור על חסרונות העבר בהם גבס היה מאופיין וליצור לוחות עמידים בפני אש (אדומים) וכן גם כאלו העמידים בפני מים (ירוקים). תהליך העבודה עם גבס גם הוא פשוט יחסית: כל שיש לעשות הוא לשרטט את העיצוב הרצוי, לחתוך על פי העיצוב פרופילים מפלדה או אלומיניום להצמיד אותם לקיר ואליהם לחבר את לוחות הגבס, והכל במינימום עלות.

    אין ספק כי עבודות גבס הן המענה המושלם לעיצוב הבית בכלל ולעיצוב המטבח בפרט. עם זאת איכותה של העבודה תלויה בחברה עמה בוחרים לעבוד לכן חשוב למצוא חברה לעבודות גבס אשר שמה הולך לפניה בתחום.

    מאמרים נוספים
    עיצובים בגבס לחדרי שינה

    עולם עיצובי הגבס מופיע במלוא תפארתו בחדרי שינה. בין אם מדובר על חדר השינה של ההורים

    דילוג לתוכן