די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    שילוב דלתות פנים בקירות גבס

    שילוב דלתות פנים בקירות גבס

    בענף הבניה החדשה ובתחום השיפוצים בכלל, עבודות הגבס המשלבות עיצוב ובניה קלה בחללים שונים במבנים, תפסה תאוצה רבה ואתה נכנסו גם אלמנטים נוספים המשתלבים באופן מושלם כחלק מעבודות הגבס ומעיצוב החללים הפנימיים במבנים שונים כמו משרדים, בתים, מחסנים ועוד. כחלק מעבודות הגבס מתבצעים חלוקות בחללים במבנים ועל כן גם התקנת דלתות פנים להפריד בין החללים. השילוב של דלתות פנים בקירות גבס הינו חלק בלתי נפרד. וכיום המגוון הוא עצום ורחב וניתן לבצע התקנת דלתות פנים משולבות בעבודות גבס לכל מטרה.

    שיפוץ ושינוי פנימי של הבית הוא תהליך לא פשוט שכרוך בביצוע לא מעט שלבים שונים. אחד השלבים החשובים ביותר הוא שילוב בין כמה סוגים שונים של עבודות, כמו למשל עבודות של גבס עם משימות של התקנת דלת פנים. גם כשבוחרים דלתות בשילוב עבודות גבס, חשוב לדעת מהי מטרת הצבת דלת הפנים ואיך היא תותקן. יש שיבחרו דלת רגילה שתשמש לכניסה ויציאה מחלל מסוים כאשר הפתיחה תעשה לאחד הצדדים לתוך החדר או כלפי חוץ. יש כאלה שיבחרו בדלתות הזזה המוסתרות בפתיחתן בתוך חלל קיר הגבס שנבנה. ישנם הרבה דלתות פנים מסוגים שונים. קבלת ההחלטה לגבי סוג הדלת ופתיחתה תעשה בשילוב עם הצרכים והרצונות של בעל הבית ומצד שני ביכולות בעל המקצוע לעבודות הגבס שיעשו בצורה מקצועית ומותאמת והכי חשוב ברמת גימור מושלמת.

    הגבס כחומר גלם מוביל בענף הבנייה

    לאור התפתחות הטכנולוגיות והשיטות עבודה בעולם הגבס, הגבס מהווה כיום את חומר הגלם המוביל בענף הבנייה בזכות המאפיינים והתכונות שלו. כאשר מקדישים זמן ומחשבה לנושא של עיצוב ומראה של הבית חשוב מאד לוודא שעבודות הגבס משתלבות היטב עם שאר העבודות כחלק מהשיפוץ והכוללות עבודות צבע, קרמיקה והתקנת דלתות פנים בשילוב הולם, נקי ומדויק ליצירת השיפוץ המושלם בעיני הלקוח.

    דלתות פנים בעבר היו פריט סטנדרטי בחדרי מבנים. ועיקר החשיבות ניתנה ליכולת הטכנית בלבד של דלתות הפנים להיפתח ולהיסגר בצורה טובה ללא התחשבות במראה החזותי, החומרי והעיצובי. כיום, עיקר תשומת הלב הנעשית בבחירה ובשילוב דלתות פנים, דלתות כניסה, דלתות הזזה ובכלל הינה העיצוב והשילוב עם שאר החומרים בעבודת השיפוצים או הבניה החדשה במיוחד בשילוב הדלתות עם עבודות גבס.

    דלתות פנים מעוצבות

    דלתות פנים כיום מותאמות לעיצוב החללים השונים בתוך המבנים, ואף הוכנסו בהם שיפורים טכנולוגיים המאפשרים קבלת דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות המשמשות למטרות שונות. כך ניתן לקבל דלתות פנים בעלי אטימות גבוהה לרעשים, דלתות אשר ננעלות בצורה שקטה, דלתות פנים הנסגרות בצורה ישרה עם קו הקיר, דלתות פנים בהזזה במקביל לקיר גבס או אפילו לתוכו. הטכנולוגיה שהתפתחה בשנים האחרונות מאפשרת שילוב של דלתות פנים בעבודות גבס בהתאמה מושלמת ובהתאם לצרכים והדרישות של הלקוחות.

    בחירה נכונה ושילוב נכון של דלתות פנים בעבודות גבס, תבטיח לכם עמידות לאורך שנים, תיצור בידוד תרמי ואקוסטי טוב יותר בין החללים השונים במבנה, עמידות לרטיבות ואסתטיקה המותאמת היטב לטעמכם ולשביעות רצונכם.

    מאמרים נוספים
    עיצוב הבית החדש שלך

    בית חדש הוא אחד הדברים מהרגשים ביותר שיש. ספק גדול אם יש עוד משהו כה ייחודי וכה מיוחד כמו קניית בית חדש. ההרגשה הזאת שאנחנו נכנסים לבית ושוהים במקום שהכול בו חדש היא בעלת ערך עצום וספק אם יש משהו שמשתווה לה

    דילוג לתוכן