די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עיצובי גבס ובחירת קרמיקה לאמבטיה

    עיצובי גבס ובחירת קרמיקה לאמבטיה

    חדר האמבטיה הוא בדרך כלל החדר הקטן ביותר בבית, וגם החדר שמעוצב בדרך כלל בצורה שונה מיתר חלקי הבית, ויש לכך סיבה טובה. חדר אמבטיה שמתוכנן ומעוצב היטב הוא חדר אמבטיה שבו אפשר לראות שהוא נקי, ולא רק שהוא לא מלוכלך.

    כמו כן, חדר אמבטיה מעוצב היטב חייב להיות מתוכנן בקפידה על מנת לאפשר ניצול מיטבי של השטח הקטן לכל הצרכים הטיפוסיים שלנו בחדר זה לרבות אחסון מגבות, חומרי ניקוי, סל כביסה ופריטי ציוד נוספים שאותם אנו נוהגים לאחסן בחדר האמבטיה.

    חדר אמבטיה צריך להיות נקי, וגם צריך להראות את זה

    כעת, נרחיב בשני הנושאים. בעיצוב חדר אמבטיה, ישנה חשיבות רבה לכך שחדר האמבטיה ישדר סביבה נקייה ומחוטאת. יישום קרמיקה לאמבטיה בגוונים כהים יכול להיות מאוד אטרקטיבי ברמה העיצובית, אך מאוד לא פונקציונלי להשגת מטרה זו.

    קרמיקה כהה מאפשרת להסבות לכלוך, אך אינה מאפשרת ליצור אווירה של ניקיון, וכדי להבין את ההבדל, כל שצריך הוא לבקר בחדר אמבטיה שכולו לבן או בגוונים בהירים אחרים, אל מול חדר אמבטיה כהה. תחושת הניקיון היא רבה וניכרת הרבה יותר בתוך מרחב לבן. ניתן כמובן להוסיף עיטורים ודוגמאות על גבי הקרמיקה, אך חשוב שבסך הכל המרחב יהיה לבן ובהיר, וישדר תחושה של ניקיון.

    מגוון רחב של מבנים דקורטיביים ומבני אחסון בעיצובי גבס

    לגבי נושא האחסון והשימושים השונים בחדר האמבטיה, אחד הפתרונות הטובים ביותר לעניין זה הוא עיצובי גבס. עיצובי גבס מבוצעים על ידי חיתוך והצבה של לוחות גבס במידות שונות ובתצורות שונות ליצירת מבני גבס שיכולים לשרת אותנו למגוון צרכים.

    כך למשל, ניתן לעשות שימוש בלוחות אלה כדי לייצר נישות דקורטיביות, הנמכת תקרה, בניית נישת מדפים לסידור מגבות וסבונים, בניית ארון אמבטיה מגבס ועוד מגוון רחב של עיצובים ומבנים דקורטיביים לחדר האמבטיה. במקרים אלה, השימוש הוא בלוחות גבס מצופים ועמידים ללחות ורטיבות, כך שאין מה לחשוש בעניין זה.

    ניהול התהליך על ידי איש מקצוע או מעצב פנים

    את כל התהליך של עבודת גבס ובחירת קרמיקה לאמבטיה כדאי לבצע במשולב במסגרת תכנית שיפוץ ועיצוב אחת, וכדאי לעשות את זה בליווי איש מקצוע מתאים. איש המקצוע יכול להיות איש שיפוצים המתמחה בתחום ספציפי זה והוא יכול להיות גם מעצבת פנים שמביא איתו את אנשי המקצוע הנדרשים, הן לעבודות הגבס, הן לעבודות האינסטלציה והחשמל והן לעבודות הקרמיקה.

    בשני המקרים אתם יכולים להגיע לתוצאות טובות ומספקות, אך ניהול התהליך על ידי מעצב פנים מומלץ שאחראי על התהליך כולו ועל הגיוס והתיאום בין אנשי המקצוע השונים, יכול לייצר תוצאות שאולי אפילו אתם לא ציפיתם להן, ולחסוך לכם לא מעט כאב ראש והתעסקות בלוגיסטיקה של תהליך השיפוץ.

    מאמרים נוספים
    החלפת מנעולים בדירה לאחר שיפוץ ועבודות גמר

    הרגע סיימתם לשפץ את הדירה. היא נראית בדיוק כמו שחלמתם ואתם מרוצים ואפילו נרגשים.

    הכל על קופינג – נחיצות ותרומה עיצובית

    קופינג הוא כינוי לכל אריחי הריצוף המשמשים כאבני סף, אם בתור ספי חלון או מעקות ואם לבריכות שחייה פרטיות וציבוריות.

    דילוג לתוכן