די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    התקנת מזגן על קיר גבס – להכניס לביתכם מראה חדש וייחודי

    התקנת מזגן על קיר גבס – להכניס לביתכם מראה חדש וייחודי

    מי שכבר נחשף בחייו לדברים המופלאים שאפשר לעשות עם גבס לא צריך להמשיך ולקרוא שורות אלו כי הוא כבר יודע שמדובר בחומר המושלם מכל הבחינות. הגבס לא רק מכניס לבית מראה אחר לגמרי אלא הוא גם קל מאוד לשימוש, גם אפשר לעצב אותו בדיוק כמו שאנחנו רוצים וגם מדובר בחומר זול יחסית מה שהופך את כל השינוי בביתכם להוצאה במחיר אטרקטיבי ומשתלם. בסופו של דבר כולנו רוצים להיכנס הביתה בסוף כל יום ולהרגיש שאנחנו נכנסים למקום מיוחד עם אווירה מיוחדת, בזכות הגבס תוכלו להפוך את ביתכם למקום המושלם שאתם אוהבים ולהקנות לו מראה חדש וייחודי שאין בשום בית אחר.

    בסלון, במטבח, בחדר השינה ואפילו באמבטיה – עיצובים בגבס בכל הבית

    טעות לחשוב כי העבודה עם הגבס מתאימה רק לסלון או לחדר האורחים כי האופציות שהגבס מציע לנו תקפות לכל חדר בבית ולכל חלק בבית. אז נכון שבסלון העבודה עם הגבס היא הבולטת ביותר והרבה יותר אורחים ושכנים נחשפים אליה אבל הגבס מצוין גם לשינויים מרחיקי לכת במטבח, גם כדי להקנות אווירה אינטימית ונעימה יותר בחדר השינה, גם כדי להפוך את חייהם של ילדכם לקלים יותר בחדרי הילדים ואפילו מוסיפה יופי מסוג אחר לחדר לאמבטיה. מי שבוחר בגבס לטובת השיפוץ או השינוי בביתו פשוט עושה צעד נכון וחכם וכל מי שכבר בחר בגבס יוכל להעיד בפניכם שהוא עשה את ההחלטה הטובה ביותר בחייו הקשורה לביתו.

    שינוי גדול במחיר קטן – הגבס משתלם גם מבחינה כלכלית

    אז נכון שכאשר אנחנו מבצעים שינוי כל כך גדול בביתנו אנחנו מבינים שזה הולך לגבות מאיתנו סכום לא קטן אבל עדיין אנחנו מעדיפים כמובן לשלם כמה שפחות. יתרון מובהק של הגבס על פני השינויים האחרים הוא כמובן המחיר ובנוסף לעיצוב המיוחד והשימוש הפשוט רבים מחליטים ללכת על האופציה הזו גם בגלל התקציב הכלכלי. אומנם לא כולנו מיליונרים או עשירים כקורח אבל כולנו כן רוצים מקום מסוגנן ומעוצב ובזכות הגבס כולם פשוט יכולים לעשות את השינוי. במחירים הוגנים ומשתלמים תוכלו לשנות את העיצוב בביתכם מהקצה אל הקצה ולהרגיש שאתם נכנסים לבית חדש בכל פעם שתחזרו הביתה מהעבודה.

    התוספות על הגבס – תאורה, מזגן, טלוויזיה ועוד

    הגבס מגיע גם כעיצוב חדש בפני עצמו אבל במקרים רבים גם כהכנה לפריט נוסף כמו תאורה, מזגן, טלוויזיה ועוד. אם למשל אתם מחפשים התקנת מזגן בזול ורוצים להוסיף לפרקטיקה גם יופי הגבס זה החומר המושלם ביותר עבורכם. מתקין מזגן שיגיע לביתכם שהוא גם אמין וגם מקצועי יידע בהחלט לעבוד גם עם הגבס וישראלים רבים כבר נהנים בביתם מעבודה איכותית של התקנת מזגנים שכוללת בתוכה גם עבודת גבס מיוחדת שמתאימה בדיוק לבית שלהם.

    מאמרים נוספים
    עיצובי גבס ובחירת קרמיקה לאמבטיה

    חדר האמבטיה הוא בדרך כלל החדר הקטן ביותר בבית, וגם החדר שמעוצב בדרך כלל בצורה שונה מיתר חלקי הבית, ויש לכך סיבה טובה.

    שילוב נישות וקרניזים דקורטיביים מגבס במטבח

    בשנים האחרונות השילוב של גבס בעיצוב הבית הפך למאוד פופולרי, קל וחומר בעת עיצוב המטבח.

    דילוג לתוכן