די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    החלפת מנעולים בדירה לאחר שיפוץ ועבודות גמר

    החלפת מנעולים בדירה לאחר שיפוץ ועבודות גמר

    הרגע סיימתם לשפץ את הדירה. היא נראית בדיוק כמו שחלמתם ואתם מרוצים ואפילו נרגשים. השקעתם את מיטב כספכם ואת הזמן שלכם, ועיצבתם את הבית לפי הסגנון האישי והטעם שלכם ועכשיו אפשר לנוח ולאט לאט לחזור לעבודה ולתפקוד הרגיל, אבל דבר אחד לפני שחוזרים לשגרה, רצוי לא לשכוח – להחליף את המנעולים בדירה.

    אנשים רבים מבינים את החשיבות של החלפת מנעולים באמצעות מנעולן לאחר שיפוץ דירה. במשך השנים, הצילינדר של המנעול שלכם יכול להחליד ולהישחק ולא פעם קורה שאנשים מוצאים עצמם לפתע נתקעים מחוץ לביתם כי המפתח לא זז, התעקם בתוך המנעול ועוד. זאת סיטואציה מאוד לא נעימה, בטח אחריי כל ההשקעה הכספית והזמן הרב, אז מה עושים עכשיו?

    עבודות גמר

    כבר השקעתם בכל החללים של הדירה, עשיתם שיפוצים נרחבים בכל פינה ופינה, החלפתם צנרת עשיתם חיפויים, הדירה מנצנצת מרוב ניקיון, השקיעו גם בהחלפת מנעולים על מנת להרגיש באמת את התחושה הטהורה והחדשה ושלא יהיו הפתעות עכשיו כשאתם כבר אחרי כל התהליך בו הוצאתם הרבה אנרגיות וגם התעייפתם.

    פנו לאיש מקצוע מהימן – מנעולן

    כדי להחליף את הצילינדר או המנעול שלא יהיו הפתעות בעתיד ותוכלו להיכנס לביתכם החדש בבטחה, מומלץ לפנות לפורץ מנעולנים מקצועי ומנוסה. אחד שמומחה במנעולים, והוא פורץ מנעולים מיומן. אל תעשו זאת בשום אופן בעצמכם, אתם עלולים לחבל בדלת ואז ההוצאה תהייה יקרה, תאלצו לקנות דלת חדשה.

    החלפת מנעול או צילינדר היא עבודה של איש מקצוע שיודע לדייק ולעשות את מלאכתו בקפידה ובדיוק בלי לפגוע בשום רכיב אחר בדלת. כדי למנוע בלגן הוצאות כספיות מיותרות ובעיקר להרוויח שקט נפשי פנו להחלפה של מנעולים, למנעולן מנוסה שרכש את הידע יוש לו אישורים על הכשרתו כמנעולן והוא עובד עם אישור מטעם של משטרת ישראל.

    כיצד לבחור את המנעולן הנכון?

    יש מגוון שלם של מנעולנים שמתמחים בהחלפות צילינדרים ומנעולים בכל עיר בארץ. ניתן לערוך חיפוש קצר ברשת האינטרנט, ולמצוא שמות רבים של מנעולנים באזור המגורים שלכם. השאלה איך בוחרים אחד מתוך כל הכמות של אנשי המקצוע איך יודעים מי טוב? בכל ההיצע הרב? מחפשים מנעולן מומחה ? לבחירת מנעולן מומלץ ומנוסה בקרו עוד היום באתר!

    לפני הכל חשוב לבדוק מחירים. ככה תוכלו להתחיל לעשות השוואה בין מנעולן למנעולן. תדעו לפחות מה הסכום הממוצע של החלפת צילינדר ותוכלו לעקוב אחר מנעד המחירון של כל מנעולן. המחיר הוא לא הפרמטר היחיד רק כדאי שיהיו לכם לפחות ארבעה במחיר הגון מתוכם כדאי שתלקטו את האחד עבורכם על פי שאלות שתוכלו מהם להתרשם. זמן העבודה, ההכשרה של המנעולן תשאלו אם יש לו את האישורים הרלוונטיים.

    במידה וישמח להציג אותם לפניכם תדעו שאתם נמצאים כנראה בידיים אמינות שכם מנעולן מורשה חייב להחזיק באישורים אלה. האישורים הם תעודת יושר אישור של לימודים בתחום, ואישור מטעם משטרת ישראל. אחד שיסרב כבר בטלפון להציג בפניכם, תדעו שהוא לא המנעולן עבורכם. חשוב שתפקידו את דלתכם בידי ידיים אמינות שכן מדובר בפתח הבית היקר שלכם ולא כדאי שמפתחות הבית יהיו בידיי אנשים לא אמינים.

    עבודה על הצד הטוב ביותר כדי להחליף צילינדר ומנעול בדלתות הבית באופן האיכותי ביותר שיחזיקו זמן רב ושלא יתקלקלו, חשובה בחירה באדם מקצועי ומיומן שניתן לסמוך עליו. אדם שיגבה סכום כסף סביר שמכסה את עבודתו ואת האביזרים אותם הוא מתקין. לפעמים כדאי לפנות למכרים או משפחה על מנת לקבל המלצות על מנעולן מומחה.

    מאמרים נוספים
    מסגרת גבס לפלזמה

    התוצאה של עיצוב מסגרת גבס לפלזמה היא קיר חלק אשר במרכזו מסך שטוח ואיכותי. מסגרת גבס מן הסוג הזה משדרגת את הסלון או את החדר, מתאימה לבתים בכל סדר גודל ויכולה לשמש גם לקוחות במגזר העסקי.

    גבס או בריקים…במה כדאי לבחור לעיצוב קירות הבית?

    בשנים האחרונות ניתן להבחין שתחום עיצוב פנים הבית תופס תאוצה ונמצא במגמת עלייה מתמדת.

    דילוג לתוכן