די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    הובלה ואכסון דירה בעקבות שיפוץ

    הובלה ואכסון דירה בעקבות שיפוץ

    אנחנו אוהבים את הבית שלנו אבל לפעמים אנחנו מרגישים שהוא כבר לא מספק לנו את האווירה שאנחנו רוצים להרגיש. על מנת לשנות אווירה בבית לא צריך לעבור דירה, במקרים רבים מספיק לבצע שיפוץ פשוט וכל עיצוב הבית משתנה מקצה לקצה וזה מרגיש כאילו עברנו לבית חדש.

    האופציות שעומדות בפניכם הן רבות ומגוונות ובעיקר כאשר מדובר בעבודות גבס אתם יכולים לעשות כל עיצוב שתמיד רציתם וחלמתם. הנמכת תקרות, נישה חדשה בסלון, קיר מיוחד לפלזמה, עיצובים מיוחדים וזו רק רשימה חלקית של האפשרויות שהגבס מאפשר לכם.

    שיפוץ הבית בעזרת גבס – פשוט, קל ובמחיר משתלם

    שיפוץ הבית בעזרת הגבס הוא מנפוצים והשכיחים ביותר ולא בכדי מדובר בבחירה המועדפת על הישראלים. לשיפוץ בעזרת הגבס יש יתרונות רבים כאשר הראשי שבהם הוא כמובן המחיר. בעזרת מחיר שווה לכל כיס אפשר לעצב את הבית מחדש, להפוך אותו לבית החלומות שתמיד רציתם ולמרות שמדובר בעיצוב יוקרתי ומפואר המחיר נשאר משתלם ואטרקטיבי.

    עוד יתרון ייחודי של הגבס הוא הקלות לעצב לפי רצונכם, מדובר בחומר קל לעיצוב, פשוט מאוד לעצב באמצעותו את הצורה הרצויה ובנוסף גם מדובר בחומר סולח ואפשר לתקן טעויות במידה ונעשו.

    בסלון, במטבח, בחדר השינה ובחדר הילדים – הגבס מתאים לכל מקום בבית

    לא משנה אם אתם מתכננים שיפוץ בסלון, בחדר השינה, במטבח, בחדר הילדים או שאתם בכלל משפצים את כל החדרים בבית עדיין תוכלו להשתמש בעבודות גבס בכל חדר לכל מטרה. בסלון למשל אתם יכולים להנמיך את התקרה ולהוסיף מנורות חדשות ושיאירו את הבית, במטבח לעצב גבס מסביב לתנור ולהעניק למטבח מראה קלסי יפיפייה, לחדר השינה תוכלו להוסיף מדפים מגבס ולהציג את התעודות המקצועיות או התמונות המשפחתיות ובחדר הילדים להכין לילדכם האהובים שידה חדשה לשיעורים וסתם כדי שיהיה להם מקום מסודר לציורים ומשחקים.

    הגבס הוא האפשרות שלכם להוסיף באופן טבעי רהיטים וחפצים שלעתים עלולים לעלות אלפי שקלים להיראות לא מתאימים לעיצוב הכללי של הבית.

    עוברים לבית חדש? גם שם תוכלו לשפץ לפי ראות עיניכם

    גם אם אתם עוברים לבית חדש יש לנו חברה מאד מומלצת בתחום, רוצים להיכנס אחרי שיפוץ אתם בוודאי יכולים לעשות זאת. אחרי שבחרתם חברת הובלות מבין חברות הובלה מומלצות הגיע הזמן שלכם לעצב את ביתכם החדש כפי שאתם רוצים וכפי שאתם מבינים. שנייה אחרי השיפוץ תוכלו להעביר את ביתכם ולמקם את הרהיטים והחפצים שלכם בהתאם לשיפוץ ולכן מומלץ לעשות את השיפוץ קודם ורק לאחר מכן את המעבר.

    כשאתם מחפשים חברת הובלות בחרו בחברת הובלות שמציעה לכם את  כל שירותי ההובלה במקום אחד ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. הזמנת הובלה מכל אזור בארץ היא הכרחית ולא משנה אם אתם עוברים מהצפון לדרום או מהדרום למרכז או מהמרכז לצפון, סמכו על חברת ההובלות שבחרתם שתעשה עבורכם את ההובלה על הצד הטוב ביותר.

    מאמרים נוספים
    האם גבס מתאים לביצוע איטום קירות חיצוניים?

    היום נוהגים לעצב את חלל הבית בעזרת גבס, ליצור באמצעותו מחיצות, מדפים, נישות מגבס, ספריות, קירות ועוד.

    עיצובים בגבס – כל מה שצריך לדעת

    אם תמיד רציתם לקבל קצת יותר מידע על כל הקשור בעיצוב בגבס ורציתם לדעת מהם האפשרויות שעומדות לפניכם, באיזה עיצובים מדובר, מהם המחירים ובעיקר מהם היתרונות והחסרונות, המשיכו בקריאה.

    דילוג לתוכן