די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    קיר גבס לטלוויזיה

    חברת די דקו מתמחה בעבודות גבס לפלזמה

    בעיצובים ייחודיים ודקורטיביים אשר ישדרגו את מראה הסלון שלכם. לחברה אופי יצירתי ואומנותי, ניסיון רב שנים ומאות לקוחות מרוצים. להתאמת העיצוב המושלם לפלזמה שלכם, פנו אלינו.

    קיר גבס לפלזמה הוא אחד הדברים היפים ביותר שניתן להוסיף לכל בית. כיום, מרבית הלקוחות בוחרים לבנות קיר גבס לפלזמה בעל כתלים מעוצבים מצדדיה, המספקים מראה אירופאי קלאסי לסלון הבית.

    אחד הדברים החשובים בתחום עיצוב הפנים הוא הטלוויזיה. בחירת טלוויזיה כיום אינה עניין של איכות צפייה בלבד, ואנשים מחפשים טלוויזיות שגם יהיו בעלות משיכה חיצונית. מסיבה זו, כיום נהוג להקים עבודות גבס לפלזמה או עיצוב בגבס לטלויזיה אשר הופכות את החלל מסביב לפלזמה ליפה יותר, ומשלימות את חוויית חגיגת החיצוניות אשר מתחיל בקניית טלוויזיה מרשימה.

    בניית קיר גבס לפלזמה כרוכה בעבודת גבס המשתנה בהתאם לדרישות הלקוח. באמצעות אנשי המקצוע האמנותיים של חברת Ddeco, אנו נקים עבורכם נישות גבס לפלזמה או מזנון גבס לפלזמה שישלימו את המראה הייחודי של סלון הבית. נישת גבס לפלזמה שקועה היא אלמנט עיצובי ייחודי, שהגיע בעשור האחרון גם לישראל, בעולם מדובר בטרנד סוחף בבתי החברה הגבוהה. נישות גבס לפלזמה הן אלמנט דקורטיבי שיש לקחת בחשבון  תמיד כאשר בוחנים עיצוב בגבס לטלויזיה, מכיוון שמדובר במראה מושלם עבור טלוויזיה בעלת מסך גדול.

    קיר גבס לטלוויזיה מתוך הפרוייקטים
    גלריית קיר גבס לפלזמה גלריית קיר גבס לפלזמה
    גלריית קיר גבס לפלזמה
    גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס
    גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס
    פרויקט בית חשמונאי פרויקט בית חשמונאי
    פרויקט בית חשמונאי
    תקרות גבס תקרות גבס
    תקרות גבס
    חלוקת סלון לחלל עבודה לקוסמטיקה חלוקת סלון לחלל עבודה לקוסמטיקה
    חלוקת סלון לחלל עבודה לקוסמטיקה
    פרויקט כרמים ראשון לציון פרויקט כרמים ראשון לציון Sub title
    פרויקט כרמים ראשון לציון

    חברת Ddeco מתגאה להעניק שירותי עבודות גבס לפלזמה ברמה גבוהה, ובאיכות שעדיין לא הכרת.

    כל עבודת גבס לפלזמה שאנו נכין עבורך תהיה תוצר של חשיבה ודו שיח מוקדם, באמצעותו ננסה להבין בדיוק איזה קיר גבס לפלזמה יתאים לך באופן ספציפי, אילו עיצובים בגבס לפלזמה ייראו הכי טוב עבורך ואיזו עבודת גבס לפלזמה תהיה הכי רלוונטית לצרכיך הייחודיים.

    עיצוב גבס לפלזמה היא מלאכה אמנותית המשלבת יצירתיות מושלמת יחד עם יכולת עבודת יד מיומנת ועדינה.

    Ddeco מעסיקה אנשי מקצוע המתמחים בתחום עבודות גבס לפלזמה, אנשי מקצוע שהם אינם רק אמנים, אלא מעל הכל בני אדם שישמחו לשרתך.

    עקב ניסיוננו הרב, למדנו כי עבודת גבס לפלזמה היא דבר תלוי-תרבות. העדפות עיצוב גבס לפלזמה משתנות בהתאם לתרבות ממנה מגיע הלקוח. הקהל הישראלי ידוע בחיבתו לעבודות גבס קלאסיציסטיות, ובהתאם לכך אנו פועלים  ומייעצים ללקוחותינו הרבים.

    אם גם אתה מעוניין לבנות נישת גבס לפלזמה, או כל עיצוב גבס לפלזמה שעולה על דעתך, אתה מוזמן להצטרף אלינו. אנו מבטיחים להעניק לך את השירות הטוב ביותר שתוכלו לקבל.

    כל מה שצריך לדעת על נישות גבס לפלזמה

    המטרה של נישות גבס לפלזמה היא להשתלב עם הרהיטים הקיימים. יש הבדל משמעותי בין נישות גבס לבין רהיטים אחרים, מזנוני גבס או מסגרת. נישות גבס לפלזמה מוטמעות בתוך הקיר ולכן אמורות להיות חלק בלתי מהמראה הכללי.

    יש לבחור היטב את חומרי הגלם המשמשים עבור בניה של נישות גבס לטלוויזיה, וזאת על מנת להבטיח עמידות לשנים רבות. עיצוב של נישה לטלוויזיה מגבס תלוי בצבע הקיר, בכמות הרהיטים, בגודל השטח, במראה החלל ובאלמנטים דקורטיביים משלימים. יש לקוחות המעדיפים ליצור קונטרסט בין נישת גבס לטלוויזיה לבין רהיטים אחרים בחדר, לעומת לקוחות המעוניינים ליצור שילוב אופטימלי ועדין. על כל פנים, הנוכחות של בעלי מקצוע בעת איסוף המידות ותכנון הנישה חיונית לצורך ההצלחה

    יתרונות הגבס

    נישה מגבס לטלוויזיה שומרת על המסך מפני פגיעות. בנוסף, בעזרת הנישה ניתן להציב מסביב למסך הטלוויזיה רהיטים נוספים. הנישה היא סוג של מסגרת איכותית, יציבה ומרשימה הממשיכה בקווים ישרים ונקיים את העיצוב של מסכי טלוויזיה. מסכי פלזמה, LED ומסכי D3 נמצאים כיום כמעט בכל בית פרטי, משרד או חדר בבתי מלון. אך בעוד בעבר נאלצו הלקוחות להסתפק בזרוע מסוכנת או מעמד מיושן, הרי שכעת ניתן ליהנות מהיתרונות של הגבס.

    בניית נישות גבס לפלזמה

    תהליך העיצוב והבנייה של נישה לטלוויזיה מגבס נחשב פשוט ונוח. בשלב הראשון נדרשים אנשי המקצוע לאסוף את כל הפרטים על המסך והמיקום בסלון או בחדר. בשלב השני הם ממליצים ללקוח על פתרונות גבס מתקדמים, מזהים צרכים ספציפיים ונותנים מענה מדויק. לבסוף הם משלבים את המסגרת בתוך החלל, מתקינים את הנישה ומחברים את כל הרכיבים הדרושים לצורך צפייה מהנה במסך.

    מתי כדאי לבנות קיר גבס לפלזמה?

    אפשרות פופולרית נוספת עבור בעלי מסכים דקים ואיכותיים היא בניית קיר גבס. קיר גבס הוא למעשה מחיצה תומכת אשר יכולה להשתלב בתוך הסלון, חדרי השינה או בכל מקום אחר בבית. ניתן למצוא את קירות הגבס במשרדים ובבתי מלון. קירות אלו אינם דורשים תחזוקה מיוחדת, הם נבנים בקלות וניתן לתלות עליהם תמונות, אביזרי עיצוב או אלמנטים דקורטיביים המשלימים את המראה הכללי של המסך.

    כיצד קיר גבס לפלזמה מנצל את החלל?

    קיר גבס אידאלי עבור בתים קטנים בהם שטח החלל אינו מנוצל כהלכה. בעזרת קיר גבס לטלוויזיה ניתן להמשיך את הקו האסתטי הקיים, אך לא על חשבון המקום והמרחב האישי.

    עיצוב קיר גבס לפלזמה מתבצע על ידי אנשי מקצוע ובהתאם לצרכים של הלקוח. ניתן להגדיר תנאים מסוימים עבור עיצוב קיר טלוויזיה, להתרשם בעזרת אתר האינטרנט מעבודות עיצוב קודמות ולקבוע פגישת ייעוץ. בסופו של דבר, המטרה של עיצוב קיר גבס לטלוויזיה היא לענות על צרכי הלקוח והחלל הקיים, ולשדרג את איכות החיים ולקבל סיפוק מעיצוב החלל.

    משדרגים את הנכס

    קירות גבס לפלזמה משדרגים את ערך הנכס ולכן ניתן למצוא אותם רבות בדירות יוקרה, חדרי בוטיק ומלונות פאר. אנשי מקצוע ממליצים על קיר גבס מעוצב לפלזמה משום שבעזרתו יכול הלקוח לבצע מגוון של שינויים דקורטיביים. קיר גבס אינו מגביל את מעצבי הפנים ומהווה פלטפורמה אידאלית עבור פתרונות עיצוב מתקדמים במיוחד. הביקוש עבור קיר גבס תורם גם לירידה במחירים ולהיצע רחב של שירותים.

    חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי בנייה של קירות גבס ושילובם בתוך החלל הקיים: אפשר לקבל המלצות והצעת מחיר, לשלב את הקיר עם המסכים הקיימים ולהבטיח מראה מרשים.

    לפרטים נוספים ולייעוץ, התקשרו: 073-7577911 או מלאו פרטיכם בטופס צור קשר

    שירותים נוספים
    שיכולים לעניין אותך
    דילוג לתוכן