די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    שילוב נישות גבס עם מדבקות קיר לילדים

    שילוב נישות גבס עם מדבקות קיר לילדים

    עבודות גבס הן ללא ספק מרשימות ויפות ותורמות לא מעט לחלל בו הן מורכבות, אך כמובן שיש לבחור בקפידה את קבלני הגבס ואת העיצובים הרצויים. כיום, יש לא מעט קבלני גבס בשוק, חלקם מקצוענים אשר מעניקים עבודת מרשימות ועיצובים יוקרתיים, אך ישנם קבלנים שהם יותר חובבנים, כך שיש לבדוק את עניין זה טרם בחירת קבלן הגבס.

    תודות לחומר הגלם הגמיש, כיום ניתן לבצע מגוון רב של עיצובים בגבס, אם זה נישות מרשימות לסלון, לחדר ילדים, לאמבטיה, לחדרי שינה, למשרדים, למטבח, במסדרונות ולמעשה בכל מקום רצוי, הן לצורך אחסון והצבת פרטי נוי והן לצורך עיצוב פינה משעממת חסרת חיות בבית.

    שילוב של אלמנטים בנישות גבס

    היופי שבעבודות גבס, שניתן לשלב בהן מגוון פרטי נוי ואף לשלב מדבקות קיר לילדים ולעצב את החדר בצורה מרשימה. עיצוב חדר ילדים, היא משימה מורכבת, שהרי ילדים אוגרים לא מעט משחקים שונים, לכן יש צורך לאחסן אותם בצורה יצירתית על ידי פתרונות אחסון מתקדמים, כך שניתן לשלב נישות גבס יפיפיות לצורך אחסון פרטים אלו ולאחר מכן להדביק עליהן מדבקות קיר יפיפיות התואמות בקפידה לעיצוב הכולל של החדר.

    איך לשלב בצורה יצירתית מדבקות קיר?

    מדבקות קיר הפכו לשם ודבר בתחום העיצוב ונראה כי לא מעט מעצבי פנים ממליצים ללקוחותיהם לשלב מדבקות יפיפיות בחללים שונים בבית, וזאת על מנת שהקירות לא יראו חשופים ומשעממים. כאשר מדברים על עיצוב חדר ילדים הדבר חשוב פי כמה וכמה, הרי החדר צריך להיות עליז ומתאים לחדר ילדים, כך שבהדבקת מדבקות תוכלו גם ליצור חדר יפה ומרשים וזאת לצד מחיר סביר ביותר.

    את המדבקות ניתן לבחור על פי מין הילד וגילו, כך לדוגמא החדר של תינוקות ניתן לשלב מדבקות של פרפרים, לבבות, כוכבים, דובים, בלונים ועוד מיני רבים. אך לעומת זאת עם מדובר על חדרים של ילדים גדולים יותר, ניתן לשלב מדבקות קיר של דמויות אהובות מתכניות טלוויזיה מכרות כמו – מדברות של נסיכות, ספידרמן, הלו-קיטי ועוד.

    מאמרים נוספים
    עיצוב ואדריכלות פנים באמצעות עבודות גבס

    כאשר מתכננים לעצב את הבית מיד חושבים על הריהוט, גופי התאורה והאביזרים, ולא תמיד יודעים שאת העיצוב ניתן לעשות באמצעות גבס וכך גם להוזיל בעלויות. המאמר יעסוק בעיצוב בעזרת עבודות גבס.

    אנשי המקצוע בתחום הבנייה עוברים ללוחות גבס

    המודעות לאיכות הסביבה עולה מדרגה, ומגיעה גם לתחום שיפוץ ועיצוב הבית. בעוד בעבר רוב אנשי המקצוע העדיפו לחסוך בעלויות ולהשתמש בחומרים מזיקים לסביבה

    דילוג לתוכן