די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עיצוב פנים בגבס

    עיצוב פנים בגבס מהווה השלמה טבעית לעיצוב הפנים הסטנדרטי של החלל, ויכול להפוך כל בית "פשוט" לבית מעוצב ומסוגנן. ז'אנר האמנות המכונה עיצוב פנים הוא כבר לא אותו תחום אדריכלי שהיה בעבר. כיום נכנסו לתחום זה מגוון תתי תחומים המשלימים את עיצוב הפנים, והופכים אותו למושלם.

    הדבר החם ביותר כיום – הוא עיצוב פנים בגבס

    אנו ב-Ddeco מתמחים בתחום עיצוב פנים בגבס, ומעניקים שירותי עיצוב פנים בגבס שמתאימים לכל חדר  ולכל חלל באופן ספציפי ומיוחד. אנו עובדים בשיתוף בעלי מקצוע הטובים ביותר, אנשי עיצוב ואדריכלות, מומחי עיצוב פנים בגבס ועיצוב פנים סטנדרטי, בכדי להגיע לתוצאה מושלמת וסיפוק מושלם של כל רצונות הלקוח.

    צפייה בעבודות גבס מתוך הפרוייקטים
    גלריית קיר גבס לפלזמה גלריית קיר גבס לפלזמה
    גלריית קיר גבס לפלזמה
    גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס
    גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס
    פרויקט מזכרת בתיה פרויקט מזכרת בתיה
    פרויקט מזכרת בתיה
    עיצוב בגבס לחדרי שינה עיצוב בגבס לחדרי שינה
    עיצוב בגבס לחדרי שינה
    קמין חשמלי בשילוב גבס קמין חשמלי בשילוב גבס קמין חשמלי בשילוב גבס
    קמין חשמלי בשילוב גבס
    קרניזים דקורטיביים מגבס קרניזים דקורטיביים מגבס
    קרניזים דקורטיביים מגבס

    עבודות בגבס הוא ז'אנר עיצובי שלוקח את כל מה שידוע על עיצוב פנים, החל בעיצוב מזנוני הסלון ועד שידות צדי המיטה, ונותן לו טוויסט עיצובי מדהים. למעשה, תכנון פנים בגבס נועד לתת מענה לכל פתרון עיצובי שתזדקקו לו, וכל דבר כיום ניתן לעיצוב באמצעות גבס.

    כדי להביא לתכנון ועיצוב חדרי הבית בצורה האופטימלית, יש לקחת בחשבון מגוון מאפייני פנים וחוץ שמשפיעים על התוצר הסופי ושביעות רצון הדיירים. תכנון בגבס הוא התשובה הטובה ביותר לכל בעיה, מכיוון שהוא מספק מראה ייחודי ומעוצב במיוחד לכל דבר שהוא נוגע בו.

    בין אם תהיו מעוניינים בעמדת טלוויזיה חדשה,  מזנונן בנוי, או כל קרניז שהו, עיצוב פנים בגבס שמבוצע ע"י חברת Ddeco הוא הפתרון בשבילכם אני ניצור עבורכם עבודת גבס ייחודית ויוצאת דופן, שבלי שום ספק תענה על בקשתכם העיצובית בצורה אלגנטית ועדינה, או צעקנית ומרשימה.

    אנו מזמינים אותך לנסות ולבדוק אותנו, בתחום העיצוב בגבס. אין לנו כל ספק שתהיה מרוצה, ואנו מתחייבים לנהל אתך דו שיח ומשוב פעיל ומזין, כדי להביא כל אלמנט עיצוב פנים בגבס לצורה הטובה ביותר שהוא יכול להגיע אליו.

    אין כל ספק כי עבודות בגבס הוא שינוי מהותי מכל מה שהכרת עד עכשיו, מכיוון שמדובר בז'אנר עיצובי מיוחד ומתוחכם. אל תיתן לעובדה זו להרתיע אותך מלנסות – אנשים שמנסים עיצוב פנים בגבס, אף פעם לא חוזרים לאחור.

    שירותים נוספים
    שיכולים לעניין אותך
    דילוג לתוכן