די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עבודות גבס למטבח

    המטבח נחשב בשנים האחרונות לאחד החדרים היותר ייצוגיים בבית, ומשמש כחלל אירוח לכל דבר. מגמת ה"אופן ספייס" השולטת כיום בשוק ובהשראתה מעוצבים החללים הציבוריים בבית כחדר אחד גדול, הפכה את המטבח לחלק אינטגרלי מהסלון – כשבמרבית המקרים עיצוב המטבח "מדבר" עם עיצוב הסלון ומושפע ממנו.

    מחיצת גבס למטבח – פתרון עיצובי להסתרת אזורים בעייתיים

    בשנים האחרונות מעמדו העיצובי של המטבח השתפר פלאים, אך "מטבח נשאר מטבח" – והוא מכיל סירים מלוכלכים, קליפות ופסולת, סכו"ם בכיור ושאריות מזון, ובדרך כלל על בסיס יום יומי. למען המראה המושלם של הבית כולנו מתאמצים לשמור על מטבח מבריק, אך בפועל – המטבח עשוי להיות ייצוגי פחות במשך חלק ניכר משעות היממה, בפרט אם בבית מתגוררים מבוגרים ומתבגרים בעלי סדר יום שונה זה מזה, המחממים את ארוחת הצהריים שלהם או מנשנשים בשעות שונות. ובינינו, עוד לא נמצאו בני העשרה שלא ישאירו עקבות של לכלוך אחרי שפינקו את עצמם בטוסט או בגלידה טובה.

    העובדה שהמטבח מעוצב כחלק מחלל פתוח ובולט לעין כל עשויה להוות קונפליקט שהפתרון שלו הינו קל, ובעל עיצוב מיוחד. התקנת מחיצת גבס דקורטיבית נמוכה, המסתירה מאין רואים את האזורים הבעייתיים כמו הכיורים, משטחי הכנת המזון ומשטחי האכילה, ומותירה את האזורים הייצוגיים והמרשימים כמו הארונות, התאורה ומדפי הנוי גלויים, הינה הפתרון האידאלי למטבח מושלם ומרשים בכל שעה.

    צפייה בעבודות גבס למטבח מתוך הפרוייקטים
    מטבחים מטבחים
    מטבחים
    גלריית קיר גבס לפלזמה גלריית קיר גבס לפלזמה
    גלריית קיר גבס לפלזמה
    גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס
    גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס
    פנטהאוז בשרון בסגנון פרובנס פנטהאוז בשרון בסגנון פרובנס
    פנטהאוז בשרון בסגנון פרובנס
    עיצוב בגבס לחדרי שינה עיצוב בגבס לחדרי שינה
    עיצוב בגבס לחדרי שינה
    פרויקט בית חשמונאי פרויקט בית חשמונאי
    פרויקט בית חשמונאי

    יופי של מטבח

    ההתייחסות למטבח כאל חדר בעל משמעות עיצובית ונוכחות בזכות עצמו, שינתה את מגמת העיצוב שלו. אם עד לא מזמן הפונקציה העיקרית בעיצוב המטבח הייתה מידת הנוחות שלו, הרי שכיום, המשקל שניתן ליופי בעיצוב המטבח, חשוב לא פחות. עם הזמן הולכים המטבחים ונעשים יפים ומעוצבים יותר.

    ניתן למצוא כיום עיצוב מטבחים קסומים, בסגנון כפרי או בסגנון היי טק מודרני בהם משולבים תאורה מסוגננת, מדפי גבס מעוצבים להצבת כלי נוי, איים מרשימים המוצבים במרכז המטבח, משחקי צבע מרשימים ועוד. שימוש בגבס לעיצוב מטבחים מתקדמים נחשב לפופולרי ביותר, וזאת הודות למעלותיו הרבות. הגבס הינו חומר גמיש במיוחד בו ניתן לעצב כל מה שיעלה על הדעת, הוא משתלב היטב עם עץ ועם תאורה, וחשוב לא פחות – עיצוב בגבס הופך כל מטבח פשוט לחגיגה של ממש.

    שירותים נוספים
    שיכולים לעניין אותך
    דילוג לתוכן