די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    עבודות גבס אומנותיות

    עבודות גבס מיוחדות הן הבסיס לכל טוויסט עיצובי בכל מבנה שהוא. כל אדם המעוניין בעיצוב פנים, יכול ללכת ולבחור את העיצוב הסטנדרטי והפשוט. באמצעות עבודות גבס מיוחדות, אותו עיצוב פשוט וסטנדרטי מקבל לוק מיוחד ומעוצב, ומעבר לכך – לוק מעניין ששווה מבט שני.

    באמצעות עבודות גבס מעוצבות ניתן לתת דרור ליצרים החבויים פנימה, לעצב בית סולידי ולתת לו מראה ייחודי ומעניין.  מכיוון שהגבס הוא חומר שמאד קל לעיבוד ולהכנה באמצעותו, עבודות גבס מעוצבות הן דבר המומלץ בכל בית כדי להפכו למעניין יותר.

    למעשה, עבודות גבס מיוחדות כוללות כל אלמנט הניתן לעיבוד באמצעות גבס. החל מעיצוב קירות בצורה מעוניינת, יצירה חציצה והפרדה בין חללי הבית, ועד בניית מזנונים ושידות גבס מדליקות. כל דבר ניתן לעיבוד באמצעות הגבס, ואנו בחברת Ddeco תמיד ממליצים ללקוחותינו ללכת על הטוויסט, לא להישאר בעלי ראש סגור ומיושן, אלא להתקדם ולהכניס מוטיבים עיצוביים מעניינים שישאירו את כל מי שמביט בחדר פעור פה. היתרון בז'אנר עבודות גבס מיוחדות הוא שהן אינן מחייבת עבודה כוללת בכל הבית, אלא מספיקה עבודה קטנה שתעניק את הגיוון הנדרש ותהפוך כל מבנה יבש למיוחד ומעניין.

    צפייה בעבודות גבס אומנותיות מתוך הפרוייקטים
    חיפוי ועיצוב מרתפים בגבס חיפוי ועיצוב מרתפים בגבס
    חיפוי ועיצוב מרתפים בגבס
    גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס
    גלריית קרניזים דקורטיביים מגבס
    תקרות גבס תקרות גבס
    תקרות גבס
    קרניזים דקורטיביים מגבס קרניזים דקורטיביים מגבס
    קרניזים דקורטיביים מגבס
    פרויקט מזכרת בתיה פרויקט מזכרת בתיה
    פרויקט מזכרת בתיה
    פרויקט כרמים ראשון לציון פרויקט כרמים ראשון לציון Sub title
    פרויקט כרמים ראשון לציון

    חברת Ddeco היא חברה ותיקה ובעלת מוניטין בעבודות גבס מעוצבות

    אנו מתגאים בכך שלקוחותינו עוברים איתנו תהליך מושלם בתחום עיצוב הפנים ובניית עבודות הגבס. החל מגיבוש הקונספט ועד עבודת היד, אנו מלווים את לקוחותינו בכל שלב ומקיימים איתם דו שיח רצוף ובלתי נפסק כדי להביא למצב שבסוף העבודה הם מרוצים.

    חלק מתהליך זה כולל שלב שאנו מכנים אותו "שלב עבודות גבס מיוחדות ", בשלב זה אנו מביטים על עיצוב הפנים שנקבע עבור הלקוח הספציפי, וקובעים היכן מתאים לשלב טוויסט עיצובי מעניין, אילו חללים נותרו "יבשים" יחסית ושווה להתקין בהם עבודה ייחודית ומיוחדת שתמשוך את עיני הצופים ותשבה את לבם.

    באמצעות שיח רצוף עם הלקוחות, אנו מביאים למצב שעבודות הגבס הופכות להיות מושלמות ומתאימות בצורה ספציפית ומוחלטת לכל לקוח באשר הוא, כאשר אנו מתחייבים לספק את השירות הטוב ביותר הניתן בשוק עבודות הגבס כיום, גם בישראל וגם במרחב הגלובלי כולו, מרחב שחברת Ddeco מקיימת בו שלוחות מכובדות ביותר.

    עבודות גבס מעוצבות הן כיום הבסיס לכל בית בעל מראה מודרני, והסיבות לכך הן רבות.

    ראשית, גבס הוא חומר שקל מאד לעבוד איתו. עבודות גבס הן עבודות שקטות, לא מלכלכות יותר מדיי או מזהמות, נוחות לשכנים באותה מידה שהן נוחות לדיירי הבית.

    שנית, באמצעות גבס ניתן לבצע עבודות גבס מעוצבות ואומנויות מדהימות, שעולות על כל דמיון. אחד הדברים המדהימים שניתן לבנות באמצעות הגבס הם מה שקרוי בפי אדריכלים "פרופילים דקורטיביים", מוטיבים פינתיים מדהימים שיכולים להימצא בכל זווית גבס, ונותנים חזות עיצובית מעניינת בכל קיר, תקרה או עצם מגבס.

    שלישית, הגבס מאפשר להתקין עליו גופי תאורה ומוטיבים חיצוניים נוספים, שמוסיפים לאווירת החדר ויכולים להפוך כל דבר לחגיגה לעיניים.

    הדבר המדהים ביותר בגבס הוא היכולת ליצור עבודות גבס מעוצבות מכל עצם בבית.

    אם אתם מעוניינים למקם טלוויזיית פלזמה על הקיר בסלון, מדוע לכם ללכת על לוק סטנדרטי של מזנון ומעליו טלוויזיה? באמצעות עבודות גבס אומנותיות ניתן להקיף את הטלוויזיה בגבס מעוצב בצורה מדהימה, הכוללת גופי תאורה צדדיים וקריניצים יפהפיים. את אלמנט זה בחלל הסלון, ניתן להשלים באמצעות תקרת גבס דקורטיבית יפהפיה עם גוף תאורה מושלם. אלמנטים אלה של עבודות גבס אומנותיות הופכים כל סלון ביתי לחדר בעל מראה אירופאי קלאסי מדהים, המשחזר מראות נוסטלגיים וקלאסיים מימים שמזמן עברו.

     

    עבודות גבס מיוחדות עבור המגזר העסקי

    לא רק לקוחות פרטיים יכולים ליהנות מהיתרון של עיצובי גבס מיוחדים טווח אפשרויות הדקורציה בגבס הוא בלתי מוגבל, וניתן למצוא את המגמה הזו גם בקרב בעלי עסקים המעוניינים לעצב את המשרדים שבבעלותם, בתי קפה, בתי מלון ועוד. המגזר העסקי גילה את הפוטנציאל של עבודות גבס מיוחדות ומעוניין לקחת חלק בהצלחה.

    עסק יכול לשנות לחלוטין את התדמית והמוניטין שלו בעזרת אומנות בגבס המשנה את תצוגת החלל באופן מרשים וייחודי. עבודות גבס ייחודיות מצביעות על פרספקטיבה, מקוריות, פתיחות וחדשנות. כאשר מוסיפים למשוואה את העלות המשתלמת של עיצובים מיוחדים בגבס מגלים עולם חדש של אפשרויות עיצוב בעלות נמוכה באופן יחסי לשאר האופציות העיצוביות. עבודות גבס אומנותיות מייצגות את הדור הבא של תחום עיצוב הפנים ולכן גורמים במגזר העסקי מראים התעניינות גוברת בתחום מיום ליום.

    כל הדרכים לבצע עבודות גבס מיוחדות בעסק

    עבודות גבס מיוחדות עבור המגזר העסקי באות לידי ביטוי במספר היבטים. ההיבט הראשון והחשוב ביותר הוא העיצוב הכללי של המשרד, העסק, אולם התצוגה, חלל קבלת הפנים וכדומה. עבודות גבס מן הסוג הזה מתאימות לכל החדרים ללא יוצא מן הכלל. כל מה שבעל העסק צריך לעשות על מנת ליהנות מעבודות אומנותיות ברמה גבוהה הוא להציב רשימת דרישות, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהגדיר את מסגרת התקציב. לאחר מכן הוא נהנה מעיצוב פנים חדש עבור המשרד והעסק לאורך שנים רבות.

    היבט נוסף ולא פחות חיוני להצלחה של העסק הוא שימוש בעבודות גבס לצורך בניית נישות, קרניזים דקורטיביים, הנמכות תקרה וכדומה. עבודות מיוחדות אלו משנות את המראה של העסק ומכניסות רעננות. בטווח הרחוק השינויים הללו באים לידי ביטוי בשביעות הרצון של העובדים והלקוחות, ולעיתים גם בעלייה משמעותית ברווחים. מומלץ לבדוק את האפשרות הזו ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לצורך קבלת הצעת מחיר

    חברת Ddeco מתמחה במגוון רחב של עבודות גבס מעוצבות

    החברה בעלת שלוחות בכל העולם, מעסיקה תחתיה את אנשי המקצוע הטובים ביותר, אנשים המשלבים בין כישרון אמנותי, ראש פתוח ויחס אישי מושלם, כדי לתת ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר. אנו מלווים את לקוחותינו בכל שלבי העבודה, החל בשלב החשיבה הראשונית ועד שלב סיום העבודה. אנו מאמינים כי בכדי להביא את הלקוח לשביעות רצון מושלמת אין זה מספיק רק ליצור עבורו  עבודות גבס אומנותיות יפות במיוחד. אנו סבורים כי יש להתאים לכל לקוח את עבודת הגבס המתאימה במיוחד עבורו, ולכן אנו מקיימים משוב מקיף והולם עם כל לקוחותינו כדי להבין אילו עבודות גבס אומנותיות מתאימות עבורם באופן ספציפי.

    מסיבה זו, חברת Ddeco מובילה בתחומה ומצליחה כבר זמן רב. אנו מזמינים אתכם להתנסות בעבודה איתנו, ומבטיחים כי לא תתאכזבו.

    שירותים נוספים
    שיכולים לעניין אותך
    דילוג לתוכן