די דקו שיפוצים וגבס
די דקו שיפוצים וגבס

לייעוץ ומידע נוסף

השאר פרטים

    שימוש בגבס לעיצוב גופי תאורה

    שימוש בגבס לעיצוב גופי תאורה

    עבודות גבס מאפשרות להרכיב מוצרים קומפקטיים על פני שטח מוגדרים. גבס הוא אחד מחומרי הבניין המאפשר לבצע עבודות עיצוב שונות, ולהתמודד עם מגוון חומרים שונים, כולל גופי תאורה. חומר זה שונה ממוצרי בניין אחרים כגון לוחות דיקט היות והוא מאפשר להתקין מערכות על מתחמים משותפים וליצור משטח רציף שמתאים לרוב סגנונות עיצוב הפנים.

    גבס הוא מינרל בצורת סלע גבישי הידוע בשם סידן גופרתי דיהידראט. מאה קילוגרם סלע גבס מכיל עשרה ליטרים של מים מעורבים עם חומרים כימיים. עם כריית סלעי גבס במחצבה, ניתן להעבירם למתקני הייצור.

    קלות התקנה

    גבס במערכות בניין קל להתקנה ממספר סיבות. קל לעבוד איתו יחסים לחומרים אחרים, וניתן להשתמש בו לגדלים שונים לכיסוי שטחים גדולים או קטנים. קיים צורך להשתמש במספר כלים בלבד לשימוש בגבס, וניתן לחתוך אותו עם סכין או מגוון מסורים, לחבר אותו עם מגוון מחברים, כולל ברגים, מסמרים ומצמדים.

    ניתן גם להשתמש בעבודות גבס לעיצוב גופי תאורה רבים, שכן זהו חומר קל המאפשר התמודדות עם התקנת גופי תאורה על שטחים גדולים, בפרקי זמן קצרים ביותר. ניתן לבצע עבודות גימור בקלות או באמצעות מספר כלי עבודה ידניים או מכונות פשוטות יחסית.

    את המידע המקצועי סיפקה חברת די דקו שיפוצים עבודות גמר המתמחה בשיפוצים ועבודות גבס

    רב גוניות

    עבודות גבס מאפשרות לספק מגוון נרחב של דרישות עיצוב פנים. קלות היישום, סגנונות העיצוב השונים, קלות התיקונים, הזמינות וההתאמה של החומר לכל צורות גופי התאורה מאפשרים לשלב גבס בעיצוב הפנים של הבית טוב יותר מכל מוצר ציפוי אחר.

    שימוש הולם בעבודות גבס לגופי תאורה

    התקנות גופי תאורה באמצעות גבס דורשות תכנון זהיר, מדידה מדויקת, חיתוך והתקנה, וחשוב ביותר להקפיד על שימוש מדויק בחומר. בבנייני מגורים, עם תקרות גבוהות, התקנת גופי תאורה בצורה הטובה יותר כרוכה בשימוש בגבס בזוויות ישרות על מנת לחבר את גופי התאורה בכיוונים הנכונים ולסיים עם עבודות גימור הולמות.

    יש למדוד בזהירות היכן מסתיים לוח הגבס, והיכן הקצוות שלו פוגשים את פינות התקרה ואת גופי התאורה. מדידה מדויקת מגלה חריגות במסגור ובהתקנה, ולכן חשוב להבין כיצד לחתוך במדויק את לוחות הגבס. עבודות גבס מאפשרות גם למסגר את גופי התאורה וליישר אותם היטב לפני החיבור לקיר.

    כדי לחתוך לוח גבס להתקנת גופי תאורה, חשוב לעבוד מהצד ולחתוך את לוח הגבס עד הליבה, באמצעות שימוש בסכין חדה.

    זהב רך הוא הגימור החדש

    המגמה החדשה בעיצוב פנים היא שימוש בגוונים רכים. בעלי בתים רבים מתאהבים בגוונים השונים של אפור. זהב רך נופל ממש בספקטרום זה של גוונים רכים שעובדים כל כך טוב עם שיפוץ הבית באמצעות עבודות גבס להתקנת גופי תאורה. זהב רך נופל איפשהו באמצע גוון מוברש של כסף וזהב.

    כך ניתן לבצע גימור דהוי רך של שני גוונים אלו תוך הפקת המרב מגופי התאורה והפצת גוון זהב בחדר. אך חשוב להבין שניתן לשלב את עבודות הגבס כמעט עם כל סוג של עיצוב תאורה עירוני מודרני ועד לבית המעוצב בסגנון כפרי.

    מאמרים נוספים
    כולם רוצים עיצוב בגבס

    כל אחד יודע כי ז'אנר האמנות המכונה עיצוב פנים, הוא כבר לא אותו תחום אדריכלי שהיה בעבר. כיום, נכנסו לתחום זה מגוון תתי תחומים שמשלימים את עיצוב הפנים, והופכים אותו למושלם.

    עיצוב חדר האמבטיה

    כאשר עוסקים בעיצוב כולל של חדר האמבטיה, יש להיות ערים לכל הדברים החשובים בדרך.

    דילוג לתוכן